Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä mun Sports Tracker ei tallentanut reittiä?

Vierailija
12.03.2015 |

GPS päällä ja aika kului mutta metriäkään en tuon sovelluksen mukaan kulkenut. Maps-sovellus näytti oikean paikan.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suoraa viivaa niin ei se matkaa mittaa. Minulla aina pätkii jos palautan tehdas asetukset tai vaihdan puhelinta kuten nytkin. Vaihdoin Honor 7 honor 9 ja 100m pelaa ja sitten loppuu.

22/37 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taannoin kännykän vaihdoin ja rupes to ohjelma värkkäyttään, hukkaa paikannuksen. Pitää virtoja käyttää pois niin rupeaa gps uudestaan paikantamaan. 

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi sportrakkeri enään...

Vierailija
24/37 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa puhelimen virransäästöasetukset. Huawei P20 Lite ja katkoi melkein heti, kun lähdin hiihtämään. Laitoin Sports Trackerille manuaalisen virranhallinnan. En tiedä toimiiko, kokeilen huomenna.

Vierailija
25/37 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin siis Sports Trackerille virransäästöasetukset manuaalisiksi. Näyttää nyt toimivan.

Vierailija
26/37 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi. Kävin just lenkillä. Gps ei toimi. Toi vika ollu pitkään. Ei toimi kummasakaan luurissa  Gps åyörittää vaan ja etsii

Vierailija
27/37 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rekisteröinyt laitteeni sporttrackeriin vuosia sitten, nyt nuo kersat onnistui poistamaan tuon ohjelman, en pääse kirjatumaan sovellukseen uudelleen salasana unohtunut. Mitä teen jotta saan sovelluksen toimimaan, historia mukana??? Kiitos 😥

Lööpit

Vierailija
28/37 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermot menee! Matka-aika ja reitti näkyy, mutta matka on alle puolet todellisesta matkasta.

Vierailija
29/37 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hane kirjoitti:

Tälläisen vastauksen sain sports trackerin tuesta:

Hi,

Thank you for your message. I'm sorry to tell you this.

We have been doing security updates recently and this process has caused our older apps to be no longer compliant with our backend. This applies to all other platforms than iOS and Android.

We are sorry for the inconvenience this may cause

Kind Regards

Pitääs vissiin ruveta päivitteleen puhelinta androidiin tai iosiin,jossain vaihees.. :/

Vierailija
30/37 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähiten harrastavat mittaavat eniten matkaa tai painoja.

Vierailija
31/37 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistin koko sovelluksen, kun ei toiminut kunnolla uudessa Huawein puhelimessani. Tallennus saattoi siis yhtäkkiä loppua kesken lenkin ilman mitään ilmoitusta. Vanhassa Samsungissa toimi oikein. Harmi.

Vierailija
32/37 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu; ei toimi androidissakaan. Uusi puhelin, uudesti ladattu jo 2 kertaa ja mittaa matkan vaan linnuntietä. P...stä koko ohjelma.

Vierailija
33/37 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama homma. Samsungissa toimi moitteettomasti, uudessa Huaweissa pätkäsee muutaman minuutin kuluttua.

Olis kiva nähdä maastoreittejä, kun teen keikkahommia ympäri Suomen, eikä lenkkipolut ole ennestään tuttuja.

Ja löytää takaisin hotellille, jos kovasti innostuu lennkeilemään ;)

Vierailija
34/37 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei !

Trackeri näyttää vain noin puolen kilometrin pätkän kuljetusta. Tilasin maksullisen version, näytti reitin "linnuntietä" ja mittasi sen. Tänään kävin lenkillä ja maksullinenkin versio oli hävinnyt, palattiin taas o,6 kilomerin mittaukseen. Että se siitä 25:n euron tilauksesta.

Vierailija
35/37 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti mittaa, jos mittaa😫

Vierailija
36/37 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama juttu. Suoraa viivaa vaan näyttää ja sen mukaiset kilometrit. Aika kyllä kulkee. Oon tässä miettinyt onko puhelimessa (samsung A51) vika vaiko operaattorissa (telia). Puolisollani sama puhelin ( pari kk tuoreempi) ja sama operaattori. Hällä toimii sovellus.

Paikannus on päällä. Välillä katkeaa koko yhteys kesken kaiken vaikka en ole mielestäni mitään tehnyt.

Olen tehnyt lopettamisen st ja sitten asentanut uudelleen. Ei auta.

Vierailija
37/37 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, en ymmärrä.