Yhden kotiäidin salaisuus
Saan työkyvyttömyyseläkettä, jonka turvin voin hoitaa kahta lastani kotona ja elää vielä suht normaalisti. Eläkkeen suuruus on n. yhden kuun pieni palkka. Tähän päälle lapsilisät, niin hyvin pärjätään miehen tienatessa noin kolme tuhatta kuussa.
:)
Kommentit (43)
ja 3-vuotias lapseni on päiväkodissa, että voin elättää kaltaisiasi.
Elätät Eläke-Fenniaa?
Niiiiiiin, se päivähoitohan tosiaan on yhteiskunnalle ihan ilmaista. ;)
Minä käyn työssä ja 3-vuotias lapseni on päiväkodissa, että voin elättää kaltaisiasi.
Ne sinun pikku verosentit, ei paljon ketään elätä.
Menkääs hoitamaan niitä lapsianne vai onko nyt lasten päiväuniaika.
Mitäpä sillä on väliä, miksi olen työkyvyttömyyseläkkeellä. Se on salaisuuteni siihen, miten voin olla kotona niin helposti.
että toinen on sairaseläkkeellä???
Saan työkyvyttömyyseläkettä, jonka turvin voin hoitaa kahta lastani kotona ja elää vielä suht normaalisti. Eläkkeen suuruus on n. yhden kuun pieni palkka. Tähän päälle lapsilisät, niin hyvin pärjätään miehen tienatessa noin kolme tuhatta kuussa.
Työkyvyttömyyseläkehän on avoimesti haettava tuki.
ei varmasti ole helppoa. Terveys on ihmisille se tärkein asia ja jos sen menettää, menetää paljon.
Voimia sulle!
Olet eläkeläinen, jolla on pieniä lapsia. Mikä salaisuus se sitten on, että pystytte miehesi palkalla ja eläkkeelläsi elämään niin, että ruokaa riittää?
joku joka kertoo olevansa kotona koska rahaa on kuin roskaa eikä viitsi mennä töihin. Sellaista ihmistä haukutaan täällä miehen siivellä eläjäksi ottamatta edes selvää, mistä perheen rahat tulevat.
Se on salaisuus, koska kukaan ei tiedä tilannettani. Ei edes appivanhemmat. Kaikki luulevat että olen kotona kuten muutkin... tulevaisuudesta en tiedä, kerronko joskus etten ehkä koskaan pysty palaamaan työelämään.
koska on eläkkeellä. Ulkopuolinen voi luulla häntä normi-kotimammaksi, vaikka hänellä on syy olla työelämän ulkopuolella.
kukaan heidän perheen ystävä/tuttavapiiristä ei tiedä et hän on työkyvyttömyyseläkkeellä.Salaisuus saattaa kuitenkin olla vain hänen luulonsa koska kyllähän naiset tiedetään ja veikkaan et kaikki AP,een ystävät ovat jo onkineet tiedon siihen mistä hänen rahansa tulee.
On tietenkin mahdollista et AP valehtelee kavereilleen ja sukulaisilleen et mies tienaakin 6000€ kuussa.
Se on salaisuus, koska kukaan ei tiedä tilannettani. Ei edes appivanhemmat. Kaikki luulevat että olen kotona kuten muutkin... tulevaisuudesta en tiedä, kerronko joskus etten ehkä koskaan pysty palaamaan työelämään.
korkeakoulutettuja äidin ja isin mussukoita, joille tulee yllätyksenä se, että työelämä ei pyörikään henkilön oman navan yllätyksenä, pomo voi joskus käskyttää eikä työtovereita voi määräillä miten sattuu. Sitten menettävät hermonsa "oravanpyörässä".
Olisi kiva tutustua, koska olen samassa tilanteessa ja en tunne ketään muuta samanlaista.
Toiset kertovat avoimesti esim. sairastuneensa syöpään, toiset salaavat henkilökohtaiset asiansa visusti. Yleisesti ottaen sellaiset ihmiset (ainakin syöpäpotilaat) toipuvat paremmin,jotka jakavat asiat lähipiirin kanssa. (suomalainen tutkimus)
korkeakoulutettuja äidin ja isin mussukoita, joille tulee yllätyksenä se, että työelämä ei pyörikään henkilön oman navan yllätyksenä, pomo voi joskus käskyttää eikä työtovereita voi määräillä miten sattuu. Sitten menettävät hermonsa "oravanpyörässä".
Et varmasti tiedä ap:sta yhtään mitään.