Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten mun pitäis olla??

Vierailija
20.08.2012 |

Tilanne on nyt se että menin viikonloppuna säheltämään oikein urakalla, huolella ja viimeisen päälle pahasta konsernin varatoimitusjohtajan kanssa. tapasimme siis viihteellä, sattumalta ja sehän oli sitten selvää.. Kaikki mahdollinen tehtiin paitsi ei kuitenkaan menty loppuun asti, koska ei ollut paikkaa missä tämän homman hoitaa.. Tuli räpellettyä käsillä vähän kaikkialta.

Luulen olleeni innokkaampi osapuoli. Hyvänä kakkosena tämä varatoimari tuli kuitenkin, ei jäänyt lainkaan huonommaksi. Luulen vaan että aloitteen tein minä. Valitettavasti olimme molemmat _luokattomassa_ huomalassa, joten detaljiit on hämäriä.

Itse olen aviokriisissä, mies jäänyt muutama kk sitten pettämisestä kiinni, halusin varmaan vaan kostaa. Tai sitten olin niin munan puutteessa, kun oma mies ei tuon pettämisen jälkeen millään tasolla nappaa että turvauduin ekaan halukkaasseen (vaikkei loppuun asti mentykään). Muistan vaan vikat sanat kun aamuyöstä lähdin kotiin, että tämä herra sanoi että nähdään töissä maanantaina..

No, meillä on yhteinen työprojekti alkamassa.. Ongelma on että tämä herra ei ole käynyt sanallakaan sanomassa mitään mulle, ei edes moi tms. Olisi voinut laittaa s-postia että no hard feelings tai edes jotain.. mutta ei. Mulla ei todellakaan ole mitään suurempia fiiliksiä, ja pistäisin tuon koko sähellyksen unholaan, mutta jos tämä toinen osapuoli alkaa nyt vältellä, miten mun pitäisi suhtautua?? Olenko ihan normaali ja tavallinen vai marssinko huoneeseensa ja huudan että TERVE!!!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet ristiriitainen: väität että tahtoisit pistää sähellyksen unholaan mutta kun vara-tj on tahollaan selvästi jo tehnyt saman, niin sitten haikailet sen perään että hän setvisi asiaa kanssasi nhf-viesteillä?

Miksi?

Taidat sittenkin odottaa jonkinlaista erityishuomiota toilailusi johdosta? Älä odota. Unohda, ja ole helvetin kiitollinen että tj ei aio ottaa asiaa mitenkään esiin.

Vierailija
2/5 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että tässä kukaan vois tehdä kenenkään kanssa töitä, jos kaikki pikkujoulutöppäilyt ja muut vastaavat tuotaisiin työpaikalle. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda koko juttu, tervehdit tyyppiä kun näet sen, jatkat töitä hänen kanssaan työasioista puhuen ja siinä kaikki.

Vierailija
4/5 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota ei koskaan tapahtunutkaan eli olet ihan niinkuin olet aina ennenkin ollut. Töissä puhutaan työasioista ja onko mistään muusta tarpeen puhua?

Vierailija
5/5 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en halua että täällä ns. vältellään tämän takia. Olisin iloinen jos voitaisiin vaikka jopa nauraa koko asialle toisen osapuolen kanssa. Ihan fine että vältellään, jos se on se mitä tää toinen tahtoo, mutta itse oisin halunnut että kohdataan normaalisti (tää toinen ois voinut käydä mun työhuoneella huikkaamassa moi, kun kerran käytävällä 2 m päässä mun huoneesta -jossa ovi auki- seisoskeli ja jutteli. Jutteli minustakin jopa esimieheni kanssa, liittyen yhteiseen projektiin.

No turhia tässä mietin, annetaan olla sit vaan ja leikitään että mitään ei tapahtunut. Oisin vaan toivonut aikuismaista suhtautumista, niin ettei tässä pakoilla ja juosta karkuun.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi