Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä maalainen ulkomaalainen puolisosi on?

Vierailija
20.08.2012 |

Ja jos asutte Suomessa, niin käykö puolisosi töissä? Kuinka hyvin hän osaa suomea asteikolla 0-5:een?

Kommentit (107)

Vierailija
41/107 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuko siitä työteosta vai kielitaidosta??? =D[/)

mitä se "työteko" on?

Vierailija
42/107 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuu erittäin hyvää suomea, mutta saisi puhua enemmän! On töissä, nyt kylläkin kesälomalla. Pizza on maukasta, mutta jos kebapia haluaa, niin pitää kääntyä miehen veljien puoleen. Hekin ovat täysin suomalaisia. Itse olen saksalainen. :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/107 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuu erittäin hyvää suomea, mutta saisi puhua enemmän! On töissä, nyt kylläkin kesälomalla. Pizza on maukasta, mutta jos kebapia haluaa, niin pitää kääntyä miehen veljien puoleen. Hekin ovat täysin suomalaisia. Itse olen saksalainen. :-)

Vierailija
44/107 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneton kokki, mutta sönkkää suomea ehkä 3-4 tasolla. On vakitöissä, ja tekee aika pitkää päivää. Pizzaan veti joskus tomaattimurskapurkin nesteineen kaikkineen - juu, hänen kohdallaan englantilaisen keittiön kaikki stereotypiat muuttuvat lihaksi. Rakastaa Suomen ilmastoa, tosin enimmäkseen siksi, että minä vihaan sitä.

Vierailija
45/107 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ketjusta löytyi vain yksi afrikkalainen eikä yksikään muslimipatja kehdannut ilmoittautua.

Johtuko siitä työteosta vai kielitaidosta??? =D

Mies gambialainen, tehnyt töitä siitä lähtien kun tuli Suomeen, puhuu hyvää suomea (myös töissä).

Mikä naurattaa??

Vierailija
46/107 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ketjusta löytyi vain yksi afrikkalainen eikä yksikään muslimipatja kehdannut ilmoittautua.

Johtuko siitä työteosta vai kielitaidosta??? =D

Mies gambialainen, tehnyt töitä siitä lähtien kun tuli Suomeen, puhuu hyvää suomea (myös töissä).

Mikä naurattaa??

Positiivisen syrjinnän kautta saatu siivoojan työ ei ole työtä

Vierailija
47/107 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

bulgarialainen. Käy töissä mutta firmassa työkieli on englanti. Suomenkielen taito on ehkä 2,5.

Vierailija
48/107 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en huomannut, että täällä oli lisäkysymys ruoanlaittotaidoista :D

Juu omani on ihan hyvä kokki, pizzat nelosen luokkaa vähintään. Kebapia ei osaa kyllä laittaa vaikka karvaiset kädet hänellä onkin. Koulutus sattuu olemaan vain "vähän" ei alalta kun on DI.

Vierailija
49/107 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä tekee ihan toisella alalla. Pizzaa ei osaa tehdä!

Vierailija
50/107 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei asuta Suomessa, käy töissä. Suomi on hänen äidinkieli.

Vierailija
51/107 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei puhu kuin välttävää suomea. Puhumme kotona enkkua.

Vierailija
52/107 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunisialainen mies, käy töissä, osaa suomea tasoa 3, pizzaa ei oo koskaan tehnyt, mutta muuten hyvää ruokaa kyllä :D

Vierailija
53/107 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkaustaidot olemattomat, ei puhu ollenkaan suomea, mutta ymmärtää aika paljon. Ei ole juuri tarvinnut opetella, kun Suomessa käydessämme kaikki haluavat puhua hänen kanssaan mielummin englantia.

Vierailija
54/107 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis afrikkalainen vaimoni on Ghanasta ja hän osaa suomea asteikolla 4/5. Asumme Suomessa ja käymme molemmat töissä.

Vierailija
55/107 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä tekee ihan toisella alalla. Pizzaa ei osaa tehdä!

Olethan ylpeä miehestäsi

Vierailija
56/107 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On töissä ja opiskelee, asutaan Suomessa. Kielitaidoksi arvioisin 4,5. Ei osaa tehdä pizzaa tai kebabia.

Vierailija
57/107 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei käy tällä hetkellä töissä, kielitaito 4, asumme tällä hetkellä 2:ssa eri maassa.

Vierailija
58/107 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee ruokaa, se on minun hommani. On kyllä joskus kesälomalla kun minä olin töissä yrittänyt, mutta lapset alkoivat muutaman päivän jälkeen valittaa etteivät kestä enää yhtään päivää silliä ja perunaa. Töitä se tekee kuten minäkin.

Huvittavaa on että meillä minä osaan ainakin kirjoittaa suomea paremmin kuin mies vaikka mies on asunut täällä kohta 40 vuotta, minä 12 vuotta. Murresanoja kyllä mies tuntee paljon paremmin kuin minä, jolle voi tulla ongelmia eri puolella Suomea matkustaessa eri murteiden ymmärtämisestä. opin kielen aikoinani äkkiä koska anopin painostuksesta päätimme kasvattaa lapsista pelkästään suomenkielisiä, ja se oli aika huono tilanne että äiti puhui vain huonoa suomea.

Vierailija
59/107 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ugrimugripatja täällä hei. Asumme Suomessa, mies käy töissä, kielitaito 5. Tekee pizzat kotiväelle.

Vierailija
60/107 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vaan rohkeasti millä alalla

Olethan ylpeä miehestäsi