Puolisosi ärsyttävin piirre? Entä ihanin?
Omalla puolisolla ärsyttävin on epävarmuus omasta itsestä ja viehättävyydestä, jota pitää sitten hänelle sanoin ja teoin todistella (eikä siltikään aina mene perille) ja ihanin on huumorintaju, hän saa minut nauramaan vedet silmissä ja vatsalihakset kipeinä joka päivä.
Kommentit (10)
pöydälle, sohvalle, jopa sängyn päälle.
Leikkaa leipää, muruset tippuu leikkuulaudan reunalta lattialle, kaataa kahvia mukiinsa kannusta, kahvia tippuu samalla noin kymmenen tippaa lattialle.
Jos näistä esimerkeistä jotain huomauttaa,,,alkaa aikamoinen möly, kuka sietäis moista?
että mies on joistakin aivan arkisista asioista aika pihalla. Hänen kanssaan ei siis voi keskustella kaikista asioista, on aina yhtä ihmeissään jostain yksinkertaisesta asiasta. Hänellä on kyllä hyvä koulutus ja työpaikka, ja on hyvin kiinnostunut parista mielenkiinnonkohteestaan, mutta yleisesti on vähän pihalla.
En tiedä onko ihanin piirre, mutta paras ainakin. Mieheni on tasa-arvoinen, ei koskaan odota/nalkuta/syyllistä mua mistään kotitöistä tai muista. En ole mitenkään laiska, hoidan lasten asiat pääsääntöisesti, mutta arvostan todella paljon sitä, että mieheni osallistuu kotihommiin aivan oma-aloitteisesti ja hoitaa "omat vastuualueensa" aina kun on kotona. Jos häntä joku asia häiritsee, hän tekee sen itse, eikä koskaan nalkuta tai odota, että mä hoitaisin työn. Meillä se tekee, joka paremmin ehtii. Molemmilla on yhtälainen oikeus harrastaa, käydä illanvietoissa yms.
On lyhytpinnainen, kiukkuinen ja möksö aika usein.
Hyvä puoli on se että osaa olla myös hauska, on suojeleva ja miehekäs.
Huonoa:
- lakaisee roskat maton alle, hymyillään vaan, vaikka rahat olisi lopussa ja laskut maksamatta
Hyvää:
- kiltti
- huomaavainen
- ahkera
- perhekeskeinen
- kiinnostunut monista asioista
ärsyttävin ehdottomasti se että luulee joka asiassa olevansa oikeassa. Siitä johtuen ylenkatsoo tosi monia ihmisiä. Ihanin se, että on minua kohtaan niin rakastava, on aina hyvä minulle, ei koskaan hauku minua vaan aina kehuu.
hälläväliä -tyyppi... Sille ei voi jättää mitään asioita huolehdittavaksi kun se ei saa aikaiseksi tai kertakaikkiaan unohtaa esim. laskujen maksaminen yms. Ja tavarat ei sillä mene ikinä paikoilleen,kaikki on aina hukassa, vaatekasoja siellä täällä (ja päällepantavaa ei tietenkään löydy).Mua ottaa suunnattomasti pattiin koska mun pitää AINA huolehtia ja muistaa meidän perheessä ihan kaikki asiat ja siivoilla paitsi lasten, myös miehen sotkuja. Parempaan suuntaan on kyllä menty alkuvuosien jälkeen, mut vielä on koulutus pahasti kesken :D
Ihanin piirre varmasti se, miten paljon se rakastaa mua ja lapsia ja antaa sen näkyä
Tai no, tää ärsyttävin on helppo: menettää ihan totaalisesti hermonsa, jos ei löydä jotain tavaraa/paperia/vaatetta, jota JUURI SILLÄ HETKELLÄ ihan välttämättä tarvitsee. Ei voi "luovuttaa", siis jos sitä haluttua punaista paitaa ei löydy niin ei voi laittaa sinistä. Kiroilee ja melskaa. Aaarraggh.
Ihanin: on superluotettava siinä mielessä, ettei koskaan häviäisi roskienvientireissulla kaljalle;) tai muutenkaan menisi "pitkäksi" siis baarimielessä.
Ihaninta en osaa sanoa...hyvä rakastaja ;-) ja huippukiltti ja luotettava.
tietynlainen negatiivisuus ja mielen synkkyys, alakuloisuus. Ei onneksi todellakaan aina, mutta saattaa jostain ihan mitättömästä asiasta synkistellä, "ei se onnistu kuitenkaan, ei kannata edes yrittää" tms. Itse olen sellainen positiivisuuden ja yritteliäisyyden perikuva, että en ole vielä näiden vuosien jälkeenkään oikein tottunut tuohon, vaikka yritänkin sivuuttaa parhaani mukaan.
Oikeasti juuri muita huonoja puolia miehessä ei olekaan! =) Ja nuokin vähät peittyvät kaiken sen hyvän alle. Hän on hauska (ei tylsää hetkeä hänen kanssaan!), huomioonottavainen, kiltti ja rakastava.