Turhin tai hölmöin elintarvike kaupoissa?
Minusta rasvaton majoneesi vetää aika pohjat mut onko muita?
Kommentit (61)
Itse syön kananmunasta vain valkuaisen, joten sääli heittää aina se epäterveellinen keltuainen pois! Olen aina kaivannut tänne Suomeenkin Jenkeistä erikseen löytyvää pakattua pelkkää kananmunanvalkuaaista!! T kuntosalillä ahkevaan käyvä, niukalla rasvalla ja suurella proteiinilla ja vihanneksilla elävä timmi mamma
Epäterveellinen keltuainen? no, bodareillahan ravintotuntemus on tunnetusti hakusessa. Ehkä kuitenkin kannattaisi joskus tutkia vaikka netistä, mitä kaikkea terveellistä keltuainen sisältää, ennen sen poisheittämistä.
http://www.tohtori.fi/?page=1570030&id=3804423
joten en turhaan naljailisi.
Eli jos kukaan ei jotain tuotetta osta, sehän lähtee kaupan hyllyltä pois! Eli jokaiselle tuotteelle, jota kaupassa myydään, on ostajia eli tarvitsijoita!?
Eivät esim. vanhukset tai vammaiset tai jollakin tavalla sairaat pysty itse leipomaan tai valmistamaan ruokaa ym
Silloin on tosi kätevää ostaa eineksiä tai valmista leipää tai pullaa.
Itse en osta koskaan eineksiä enkä puolivalmisruokia, leivätkin teen pääasiassa itse.
Ja mitä pulloveteen tulee, onhan se paljon paljon terveellisempää kuin limppari!
joissa rasva on korvattu sokerilla eli käytännössä vain laardiperse valmistaa sen (varasto)rasvan itse siitä sokerista mätettyään herkun naamaansa...
Mun on muuten pakko juoda pullovettä, koska omasta vedestä menee pakki sekaisin (ongelma ollut vain tässä asunnossa). Ja kesäisin matkoilla on helppoa, kun voi ostaa sen vesipullon juomaksi - mitään sokerilitkuja en juo, ne vain janottavat lisää, enkä myöskään ala täyttelemään pulloa jossain huoltiksen paskaisessa vessassa.
yksittäisiin annospusseihin pakattu riisi, onhan se vaikeetas keittää riisiä ja mättää siitä lusikalla lautaselle? :)
valmiit kaakao ja kahvijuomat maitohyllyissä, mehut.
Joillekin AV-mammoille riisinkeitto on ylivoimaisen vaikeaa, muistan ketjun jossa kiisteltiin vesimäärästä, taisi ketju päästä iltapäivälehteenkin :D
Meillä juodaan pullovettä, koska on paljon paremman makuista kuin hanavesi.
siideri, jne.
Turhia, mutta maistuuhan ne.
Jostain Alpeilta Suomeen roudattu pullovesi.
Kuinka laiska tai käsi voi ihminen olla, että pitää ostaa letut valmiina kumimaisina läpysköinä?
En mä jaksa tehdä taikinaa, sotkea astioita ja paistinpannua + hinkata liettä ja lieden taustaa sen takia, että saan lapsille pari lättyä. Helppo ja nopea vaihtoehto ostaa lättypaketti valmiina!
Musta turhake on pullovesi.
Kuinka laiska tai käsi voi ihminen olla, että pitää ostaa letut valmiina kumimaisina läpysköinä?
Musta rasvaton majoneesi on loistotuote!
Mutta pullotettuja kananmunanvalkuaisia en ihan ymmärrä.
sillä joskus unohtuu se vesipullo kotiin tai jano yllättää, mikäs parempi janojuoma kuin vesi? Ja ne "alppivedet" ei muuten varmaan ole alpeilta, en usko, koska sehän nyt vasta tyhmää olisikin.
En mä jaksa tehdä taikinaa, sotkea astioita ja paistinpannua + hinkata liettä ja lieden taustaa sen takia, että saan lapsille pari lättyä. Helppo ja nopea vaihtoehto ostaa lättypaketti valmiina!
Musta turhake on pullovesi.
joka on dumpattu täyteen vettä tai ilmaa ja ihmiset maksavat siitä!
naurattaa aina, eikö niitä voi pilkkoa pellille erikseen :D
eldoradon valmiiksi kuoritut säilötyt perunat lasipurkissa.
Ei paljon vaadi silputa yksi sipuli.
Annan ääneni myös jo jonkun aiemmin mainitsemille purkitetuille kananmunanvalkuaisille.
yksittäisiin annospusseihin pakattu riisi, onhan se vaikeetas keittää riisiä ja mättää siitä lusikalla lautaselle? :)
valmiit kaakao ja kahvijuomat maitohyllyissä, mehut.
Ei paljon vaadi silputa yksi sipuli.
Annan ääneni myös jo jonkun aiemmin mainitsemille purkitetuille kananmunanvalkuaisille.
pakastesipulihan on mitä mainioin juttu! ei enää kyyneleitä,eikä pilppuamisen vaivaa!
mutta tosiaan,niin kuin joku jo tuolla sanoi,että totta kait ne on turhakkeita mitä itse ei käytä!
Jos on kiire, voi ostaa vaikka pikakaurahiutaleita, mutta kuka ostaa niitä neljä kertaa kalliimpia vauvoille tarkoitettuja?
Samaan sarjaan kuuluvat vauvan valmispuurot joista ei saa niin paljon haitallista suolaa kuin muista puuroista. Haloo? Jättää vain normipuurosta sen suolan pois, niin haitallisen suolan määrä vähenee huomattavasti :)
Koska ajattelin, että se säilyy paremmin kuin tavallinen sipuli. Tuli harvemmin käytettyä sipulia, joten tavalliset sipulit olis ehtineet mädäntyä kaapissa.