Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turhin tai hölmöin elintarvike kaupoissa?

Vierailija
19.08.2012 |

Minusta rasvaton majoneesi vetää aika pohjat mut onko muita?

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

valmiiksi pakatulle karjalanpiirakalle ja munavoille. Eikö joku oikeasti osaa tehdä itse munavoita? Karjalanpiirakan vielä ymmärrän...

Vierailija
22/61 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kiire, voi ostaa vaikka pikakaurahiutaleita, mutta kuka ostaa niitä neljä kertaa kalliimpia vauvoille tarkoitettuja?

Samaan sarjaan kuuluvat vauvan valmispuurot joista ei saa niin paljon haitallista suolaa kuin muista puuroista. Haloo? Jättää vain normipuurosta sen suolan pois, niin haitallisen suolan määrä vähenee huomattavasti :)

Tavan puurohiutaleita on meillä aina käytetty, hyvin maistui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jogurtit joita syödään kun on syöty ittemme turvoksiin.

Niitä mainostetaankin sillä periaatteella, että suolen jumitus ja turvotus ovat ihan normaalia. Ehkä ne toimivat, mutta pitäisikö jokaisen tykönään miettiä miksi jumittaa ja turvottaa?

Vierailija
24/61 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varmasti sipulin sisältämät ravinteet ovat tuoreessa sipulissa paremmin tallella. Väitän sen pakasteen kilohinnan olevan myös aika paljon enemmän kuin irtosipuleiden.

t. 14

Vierailija
25/61 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketsuppi. Maukkaat tomaatit uhrataan jotta saadaan syötäväksi kelpaamatonta mössöä "maustamaan" ruokaa.

Vierailija
26/61 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoon muoviseen pulloon lisätään neste ja tuloksena on lättytaikina. Järkyttävä pakkaus.

Vierailija
27/61 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksittäisiin annospusseihin pakattu riisi, onhan se vaikeetas keittää riisiä ja mättää siitä lusikalla lautaselle? :)

valmiit kaakao ja kahvijuomat maitohyllyissä, mehut.

Automatkoilla ym. ostan Starbucks-kahveja. Huoltoasemilta ei saa kunnollista lattea, enkä juo ollenkaan suodatinkahvia, se on hirveän pahaa.

Vierailija
28/61 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vettä purkissa, mautonta, turhaa :DDDD

Vierailija
29/61 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

valmiiksi pakatulle karjalanpiirakalle ja munavoille. Eikö joku oikeasti osaa tehdä itse munavoita? Karjalanpiirakan vielä ymmärrän...

mutta juuri sellaisia tarvin ja haen pikaisesti palavereihin, ei aina pasteijaa ja pullaa, eikä kaikilla työpaikoilla ole täydellistä keittiötä :/

- sihteerikkö

Vierailija
30/61 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nam...hyviä...

Vierailija
31/61 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse syön kananmunasta vain valkuaisen, joten sääli heittää aina se epäterveellinen keltuainen pois!

Olen aina kaivannut tänne Suomeenkin Jenkeistä erikseen löytyvää pakattua pelkkää kananmunanvalkuaaista!!

T kuntosalillä ahkevaan käyvä, niukalla rasvalla ja suurella proteiinilla ja vihanneksilla elävä timmi mamma

Vierailija
32/61 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan 80% elintarvikkeista on enemmän tai vähemmän moskaa. Ei sillä ettenkö jotain niistä joskus söisi, mutta pyrin syömään terveellisesti eikä ruokavaliooni kuulu sokerihötöt ja puolivalmisteet.

Vierailija
33/61 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse syön kananmunasta vain valkuaisen, joten sääli heittää aina se epäterveellinen keltuainen pois!

Olen aina kaivannut tänne Suomeenkin Jenkeistä erikseen löytyvää pakattua pelkkää kananmunanvalkuaaista!!

T kuntosalillä ahkevaan käyvä, niukalla rasvalla ja suurella proteiinilla ja vihanneksilla elävä timmi mamma

Kananmunien yhteydessä viileähyllyssä sellainen olisko 3 dl: tölkki.

Vierailija
34/61 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, bodareillahan ravintotuntemus on tunnetusti hakusessa. Ehkä kuitenkin kannattaisi joskus tutkia vaikka netistä, mitä kaikkea terveellistä keltuainen sisältää, ennen sen poisheittämistä.

Vierailija
35/61 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullovesi ei oo kaikilla turha, itse ostan keväisin kun kaivovesi hetkellisesti huonoa lumen sulamisen aikaan.

Monet valmisruuat turhia siten, että maksavat aika paljon ja sisältävät esim. melkein pelkkää makaronia.

Vierailija
36/61 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta kai voi olla poikkeustilanteita, jolloin sitä vettä pitää ostaa pullossa, mutta kyllä ne puolen litran ulkomaiset vesipullot ovat täysiä turhakkeita. Tosin jos sen pullon ostaa kerran ja täyttää sitä sitten vesijohtovedellä, niin ok...

Vierailija
37/61 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuoritut valkosipulin kynnet (tuore)

on muitakin laiskan tuotteita mutta tuo aika turhake jo.

Vierailija
38/61 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

makkaraperunat pakasteena, samassa pussissa

naurattaa aina, eikö niitä voi pilkkoa pellille erikseen :D

että lyöt ensin itseäsi vasaralla käteen ja sitten pistät käteesi vaikka kahdet paksut talvirukkaset päällekkäin ja sitten alat valmistamaan sitä ruokaa, tai vaikka vain avaat pussin ja kippaat ruoka-aineet pellille.

Sillä tavoin saat selville kuinka näppärästi esim. joku reumaatikko valmistaa ruokansa. Voi olla että ei enää naurata niin hirveästi. Saatta itku päästä.

Moni ihminen todellakin tarvitsee rajoitteidensa takia tuommoisia valmiiksi tehtyjä aterioita, jotka tarvitsee vain lämmittää.

Vierailija
39/61 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että täällä sorsitaan esim. sipulisilppua. Ei kai kyse ole siitä että joku ei _osaisi_ silputa sipulia, vaan siitä että säästää aikaa ja vaivaa sillä että ostaa valmiiksi silputtua. Sama spydärin kanssa, tai munavoin.

Ja nyt jos joku takertuu siihen että kuka ei _jaksaisi_ niitä silputa niin esim minä, inhoan ruuanlaittoa ja kaiken minkä saa helposti on musta jees.

Pullovesi on turhaa, tai joku novellen sinkki-kivennäisvesi ja mitä näitä nyt on. Tottakai niillekin löytyy aikansa mutta en vaan ymmärrä jos jengi ostaa litran pullovesiä jatkuvasti kotiin.

Vierailija
40/61 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kova muovihökötys (esim. jojo), jonka sisällä on kourallinen esanssinmakuisia laksatiiveja.

Lasten jogurtit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi