Työpaikallamme ovat hoikimpia he, jotka syövät
lounaspöydästä oikeaa ruokaa. Ottavat joka lajia.
Suuri osa sitten on ikuisia laihduttajia, jotka syövät maitorahkaa muutaman mustikan kanssa.
Kommentit (25)
joku varmaan luulee että olen ole ruoan "kyttääjä", omani tai muiden, mutta mua ei kiinnosta kyttäily.
Ainoastaan roskaruokamättöä en ymmärrä, mutta töissä ei kukaan sellaista tee.
siinä se pieni ero lihavilla ja laihoilla
pizzan kebabin tai muuten vaan reilun satsin oikeaa ruokaa.
Urheilin paljon, eli siinä kului kaloreita, enkä kyllä kotosalla jatkanut tuota mässäystä. Lounas oli "se" päivän ruokailu.
Lasten saannin yhteydessä tuli 30kg lisää painoa, mussutin kaikenlaista aina kun mieli teki. Nyt on nekin kilot lähteneet kun aloin katsomaan mitä syön. Edelleen lounaalla syön kunnon ruoan. Alipainon rajamailla nyt olen.
Syön samaa ruokaa kun muutkin, jätän vaan kaikki välinapostelut pois, ja syön pienempiä annoksia, enkä lopeta vasta sitten kun ei enää mahdu!
Meillä ei ole työmaaruokalaa, vaan työkaverit syövät lounasseteleillä eri paikoissa. Niin minäkin aluksi tein, mutta aloin lihoa puoli kiloa kuukaudessa. Nyt olen jo monta vuotta syönyt päivällä omia eväitä, niitäkin paljon parjattuja rahkamössöjä. Olen työpaikkani naisista ainoa normaalipainoinen, muut ovat joko selvästi ylipainon puolella tai sillä rajalla.
silti painan 116 kg. En syö myöskään herkkuja tai rasvaisia herkkuja.
Raskaana ollessa laihduin 20 kg. Ne eivät ole tulleet takaisin, mutta lisää ei ole lähtenyt.
Pitäisköhän tehdä taas lapsi, kerta se laihduttaa?