Mistä hullu voi tavata mieleltään terveen kumppanin?
Kommentit (7)
Kaupasta, baarista, harrastuksista, kaupungilta, ihan mistä mieleltään tervekin. Pariskunta, jossa molemmat mielenterveysongelmaisia, ei muuten varmasti ole kovin hyvä ja kestävä yhdistelmä...
Miksi mieleltään terve haluaisi hullun kumppanin?
Rakkaudella ei kai kauheasti ole tekemistä järjen kanssa.
Tiedän nuoren, reilu parikymppisen, nätin ja ihan tyylikkään, mutta vakavaa masennusta sairastavan naisen ja kai sillä jotain syömishäiriöitäkin on.
Häneen on "kaikki" 20-35-vuotiaat lääpällään. Kaikki ei varmaan tiedä sairaudesta ja ottajia naisella olisi. Mutta tämä "hullu" nainen ei itse tajua viehätysvoimaansa, ilmeisesti niin huono itsetunto tai vääristynyt kuva itsestään. :/
Rakkaudella ei kai kauheasti ole tekemistä järjen kanssa. Tiedän nuoren, reilu parikymppisen, nätin ja ihan tyylikkään, mutta vakavaa masennusta sairastavan naisen ja kai sillä jotain syömishäiriöitäkin on. Häneen on "kaikki" 20-35-vuotiaat lääpällään. Kaikki ei varmaan tiedä sairaudesta ja ottajia naisella olisi. Mutta tämä "hullu" nainen ei itse tajua viehätysvoimaansa, ilmeisesti niin huono itsetunto tai vääristynyt kuva itsestään. :/
Itsellä myös sama huono itsetunto tosin ikää 34v
Rakkaudella ei kai kauheasti ole tekemistä järjen kanssa. Tiedän nuoren, reilu parikymppisen, nätin ja ihan tyylikkään, mutta vakavaa masennusta sairastavan naisen ja kai sillä jotain syömishäiriöitäkin on. Häneen on "kaikki" 20-35-vuotiaat lääpällään. Kaikki ei varmaan tiedä sairaudesta ja ottajia naisella olisi. Mutta tämä "hullu" nainen ei itse tajua viehätysvoimaansa, ilmeisesti niin huono itsetunto tai vääristynyt kuva itsestään. :/
mitä sitten tekee torjuakseen nämä "kosijat" Itsellä myös sama huono itsetunto tosin ikää 34v
En häntä hyvin tunne, tiedän vain. Mutta miehet ihailee häntä kaukaa ja tuntuu, että nainen ei itse tajua tätä.
t.6
että rakastuu siihen ihmiseen, siis kommenttina tuohon miksi "terve" ottaisi "hullun". Välillä se on veteen piirretty viiva, jonka tuulen suunta voikin muuttaa yllättävällä tavalla.
missä vain kai voi tavata. Joskus kyllä ei pariskunnista tiedä, kumpi se hullumpi on ;)