Onneksi lapseni ovat hoikkia vaikka itse olen lihava
Tiedän miten lihaviin suhtaudutaan, pidetään lähtökohtaisesti tyhminä, ylenkatsotaan jne.
Onneksi lapseni mahtuvat xs ja s kokoihin, eivätpä tule kiusatuksi painonsa takia.
Kommentit (4)
Meillä sama juttu, minä olen lihava (mikä sana tuo itsekuri on? :-O ), mutta lapset onneksi hoikkia.
Lapsesi ovat hoikkia, VIELÄ, koska ovat kasvuiässä ja siksi kuluttavat lähtökohtaisesti (suhteessa) enemmän kuin aikuinen ihminen omaan kokoonsa nähden. Elintavat kuitenkin opitaan, joten kun kasvu lakkaa ja murrosiän hormonitoiminta jyllää, niin lihominen alkaa. Ellei elintapoja siis muuteta.
Lapsesi ovat hoikkia, VIELÄ, koska ovat kasvuiässä ja siksi kuluttavat lähtökohtaisesti (suhteessa) enemmän kuin aikuinen ihminen omaan kokoonsa nähden. Elintavat kuitenkin opitaan, joten kun kasvu lakkaa ja murrosiän hormonitoiminta jyllää, niin lihominen alkaa. Ellei elintapoja siis muuteta.
ainoastaan minun. Lapset ovat jo 16 ja 17 ja 19
ylipaino ja todellinen lihavuus on kasvanut lasten ja nuorten keskuudessa viime vuosina melkoisesti.
Tämä on nähtävillä päivittäin katukuvassa.
Itse lihoin vasta aikuisiällä, se perinteinen raskauden aikainen lihominen ja paino on jäänyt ylös.
Myönnän itsekurin puutteen, syön enemmän kuin kulutan.