täydelliset farkut?
Kommentit (7)
lewiss demi curvet. Ja täytyy sanoa sananen kyllä. Oon kokeillut vaikka mitä ja tuntuu et mikään ei istu,vyötärö on liian suuri ja takapuoli kiristää ja joskus ei saa edes pohkeesta ylös,vaikka en ole mikään norsu. No menin ja kokeilin noita kyseisiä farkkuja ja hups,ne meni jalkaan ja ei valu ja ei purista,ei kiristä,vaan istuu kun unelma. ja plussaa,oikeesti takapuoli näyttää hyvältä,vaik aina oon aatellu et on ihan perseestä:D ja tuumakoko oli siis 27,niin todellakin ihmettelen näitä kappahlin tai lindexin farkkuja joita en saa istumaan edes koossa 30. mikähän se koko noilla ees on? nää siis lewis demi curvet on ihan PERFECT. kirpasee hinta mut kannattaa.
oon näköjään ottanu ton yhen oluen liikaa,mut siis levis demi curve oli nää ihan täydelliset farkut:)
Tilasin netistä omaa tuumakokoani ja ovat aivan liian väljät. Kannattaa ottaa kokoa pienempää, kun muissa farkkumerkeissä.
Tilasin netistä omaa tuumakokoani ja ovat aivan liian väljät. Kannattaa ottaa kokoa pienempää, kun muissa farkkumerkeissä.
kehunut toteaa et juuri näin:)
mittauksessa, tiedät ootko slight, demi vai bold curve. Saat täydellisesti istuvat farkut.
kannattaa ainakin testata.