Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuivakuppaus poisti selluliitin!!!

Vierailija
03.03.2015 |

Mun on pakko kirjoittaa tänne uusi aloitus, koska tämä on niin ihmeellistä. Täällä yksi yli kolmekymppinen normaalipainoinen neitokainen, joka on kirjaimellisesti kokeillut KAIKKEA inhottavan selluliitin poiskitkemiseksi. On ollut voiteita joka lähtöön kalliista halpaan, erilaisia hoitoja, treeniä, dieettiä, paastoamista, kuivaharjausta, rasvanpolttopillereitä jne. Aloin jo kallistua sille kannalle että hitto, en jaksa enää yrittää yhtään mitään, olkoot sitten rumat pakarat ja takareidet. Kunnes kuulin kuivakuppauksesta yhdestä blogista. Tsekkasin, että muovikuppien hinta ei ollut paha, joten tilasin ja ajattelin että kokeillaan vielä tätä. Enkä voi uskoa: lähes viikossa selluliitti on parantunut aivan hurjasti!!! Suosittelen kaikille! Ensimmäistä kertaa 10 vuoteen kehtaan mennä bikiineissä rannalle :D

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pystyykö omaa persettä käsitellä vai onko pakko pyytää joku apuun?

Vierailija
22/51 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 00:03"]

Luin eka että kuvakaappaus poisti selluliitin. Heh. Mistä noita kuppausjuttuja saa?

[/quote]

Niitä on eri paikoissa eri hinnoilla. Googleta. Itse ostin jostain luontaistuotekaupasta, muistaakseni n.27 euroa oli hintaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kokeilla tuolla tyylillä, koska se vetely on työlästä ja sotkuista (kun pitää lotrata paljon öljyä, että liukuvat).

Vierailija
24/51 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 00:03"]

Luin eka että kuvakaappaus poisti selluliitin. Heh. Mistä noita kuppausjuttuja saa?

[/quote]

Itse ostin jostain terveysnettikaupasta. Hakusanalla "kuppauskupit" löytyy varmasti eri vaihtoehtoja.

Vierailija
25/51 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 00:08"]

pystyykö omaa persettä käsitellä vai onko pakko pyytää joku apuun?

[/quote]

Kyllä ihan yksinään pystyy :) ottaa vaan ison peilin avuksi!

Vierailija
26/51 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa jos tämä olisi viimein ratkaisu, sellua ollut varmaankin 15 vuotta. Tehosiko muka paremmin kuin treenit?

Vierailija
27/51 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 00:17"]

Mahtavaa jos tämä olisi viimein ratkaisu, sellua ollut varmaankin 15 vuotta. Tehosiko muka paremmin kuin treenit?

[/quote]

Uskomatonta tiedän, mutta kyllä! Kävin yhteen aikaan ahkerasti salilla + lenkkeilin jne ja se vaikutti selluliittiin todella vähän ja hitaasti. Tämä tehosi kuten sanoin: viikossa!

Vierailija
28/51 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli kuitenkin mustelmia? Sattuiko istuminen?

Vierailija
29/51 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

huh huh pitää katsoa aamulla onko mulla sellua. en siiS katsele nakuna itteäni.

Vierailija
30/51 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 00:17"]

[/quote]

Varmasti jos tosissaan hankkii lihasmassaa ja pienentää rasvaprosenttia niin se auttaa kaikista parhaiten, mutta tällaisista "kepulikonsteista" kuppaus on ollut tehokkuudessaan aivan omaa luokkaansa. Minulla se on myös parantanut ihon laatua valtavasti, iho tuntuu huomattavasti kimmoisammalta ja näyttää terveemmältä. Se sellainen "höttöinen" fiilis katoaa.

Vierailija
31/51 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 00:24"]

Tuli kuitenkin mustelmia? Sattuiko istuminen?

[/quote]

Pieniä mustelmia parina ekana päivänä, jotka paranivat nopeasti. Ei vaikuttanut istumiseen tai muuhun vastaavaan :)

Vierailija
32/51 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sama aloittaja, jolla just sitruunavesi poisti selluliitin, tost noin vaan? Kohta on niin sileäpeppuisia av-mammoja ettei tosikaan :D

Vierailija
33/51 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

xD

Vierailija
34/51 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 00:26"]

Oletko sama aloittaja, jolla just sitruunavesi poisti selluliitin, tost noin vaan? Kohta on niin sileäpeppuisia av-mammoja ettei tosikaan :D

[/quote]

En todellakaan! Vesi ei auttanut mua yhtään. Eikä dieetti.

Vierailija
35/51 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 00:32"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 00:26"]

[/quote]

En todellakaan! Vesi ei auttanut mua yhtään. Eikä dieetti.
[/quote]

No, se on sit hienoa. Eli kun toiselle puolelle toimii tämä ja lopuille toi vesi, niin helvetin hyvä päivä av-palstalaisille tänään kun nämäkin selvisi. Ei röpelön röpelöä enää ahterissa kellään.
Jotain voidevalmistajia saattaa harmittaa, mut who cares :D

Vierailija
36/51 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihii, mä yhdistän nää kaks neuvoa mitä täällä on: aamuisin sitruunavettä ja illalla kuivakuppausta

Vierailija
37/51 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä näistä keinoista ei puhuta just sen takia missään naistenlehdissä, koska niiden lehtien yks tehtävä on myydä niitä surkeita rasvoja, joilla ei oo mitään tehoa :D

Vierailija
38/51 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 00:45"]Hihii, mä yhdistän nää kaks neuvoa mitä täällä on: aamuisin sitruunavettä ja illalla kuivakuppausta
[/quote]

Älä ihmeessä! Se kato salee sotkee ja nämä kaikki kehonhappamuusemäksisyysym.-teoriat kumoutuu ja menee ihan vinksinvonksin tai heikunkeikun. :D

Vierailija
39/51 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 00:50"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 00:45"]Hihii, mä yhdistän nää kaks neuvoa mitä täällä on: aamuisin sitruunavettä ja illalla kuivakuppausta
[/quote]

Älä ihmeessä! Se kato salee sotkee ja nämä kaikki kehonhappamuusemäksisyysym.-teoriat kumoutuu ja menee ihan vinksinvonksin tai heikunkeikun. :D
[/quote]

En luota enää mihinkään mitä naistenlehdet väittää, täällä porukka on saanut ihan oikeasti tuloksia

Vierailija
40/51 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullapa on selluloidia, enkä siitä kyllä pahemmin välitä. Nyt kuitenkin oon alkanu ottaan msm-jauhetta joka päivä teelusikallisen, ja yllätykseksi huomasin, että selluliitti ei ole enää kosketusarkaa kuten ennen! Hämmästyin kyllä valtavasti tätä muutosta. Aina on ollu arkaa pestessä jne.

En tosin tiedä johtuuko se msm-jauheesta vai mistä, mutta muuta muutosta en keksi. Ajattelin seurata, alkaako ne pikkuhiljaa häipymään! Se olis kyllä ihan jees.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan