Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuivakuppaus poisti selluliitin!!!

Vierailija
03.03.2015 |

Mun on pakko kirjoittaa tänne uusi aloitus, koska tämä on niin ihmeellistä. Täällä yksi yli kolmekymppinen normaalipainoinen neitokainen, joka on kirjaimellisesti kokeillut KAIKKEA inhottavan selluliitin poiskitkemiseksi. On ollut voiteita joka lähtöön kalliista halpaan, erilaisia hoitoja, treeniä, dieettiä, paastoamista, kuivaharjausta, rasvanpolttopillereitä jne. Aloin jo kallistua sille kannalle että hitto, en jaksa enää yrittää yhtään mitään, olkoot sitten rumat pakarat ja takareidet. Kunnes kuulin kuivakuppauksesta yhdestä blogista. Tsekkasin, että muovikuppien hinta ei ollut paha, joten tilasin ja ajattelin että kokeillaan vielä tätä. Enkä voi uskoa: lähes viikossa selluliitti on parantunut aivan hurjasti!!! Suosittelen kaikille! Ensimmäistä kertaa 10 vuoteen kehtaan mennä bikiineissä rannalle :D

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 19:25"]Onneksi olkoon jos jollakulla on toiminut. Itse tilasin tuollaiset vuosia sitten epätoivoisena kun selluliittia alkoi pikkuhiljaa ilmaantumaan (iän myötä ilmeisesti(?), painoindeksi on reippaasti normaalin puolella ollut koko ajan). Kuppailin puolisen vuotta päivittäin, enkä voi sanoa että olisin mitään tuloksia havainnut. Nyt olen sitten vaan opetellut elämään ruman persuustani kanssa, eli ei lyhyitä housuja eikä hameita, uimassa ei käydä. Onneksi selluliittia ei ole enää myöhemmin tullut kauheasti lisää.
[/quote]

:DD Anteeks vain mutta repesin tuolle ilmaukselle "nyt olen sitten vaan opetellut elämään ruman persuustani kanssa..." Joo, niin se on munkin täytynyt tehdä kun ei vaihtoehtoja ole...

Vierailija
42/51 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertokaa lisää loistavista tuloksista! tarviiin motivaatioo!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon jos jollakulla on toiminut. Itse tilasin tuollaiset vuosia sitten epätoivoisena kun selluliittia alkoi pikkuhiljaa ilmaantumaan (iän myötä ilmeisesti(?), painoindeksi on reippaasti normaalin puolella ollut koko ajan). Kuppailin puolisen vuotta päivittäin, enkä voi sanoa että olisin mitään tuloksia havainnut. Nyt olen sitten vaan opetellut elämään ruman persuustani kanssa, eli ei lyhyitä housuja eikä hameita, uimassa ei käydä. Onneksi selluliittia ei ole enää myöhemmin tullut kauheasti lisää.

Vierailija
44/51 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ostatte kuppeja? Eikö esim limsapullon saa ihoon kii ja toimii samaan tapaan?

Vierailija
45/51 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä limsapullot toimii tosi hyvin myös. Hyvin voi esim. juoksulenkin ajaksi laittaa reisiin ja käsivarsiin, jos shortseilla ja teepparilla liikkeellä.

Vierailija
46/51 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi tyyli on liuku tyyli, eli liikkeessä sydäntä kohti. Pakara, lantio alueella voi pyörittää. Googlaa lisäohjeita

Vierailija
47/51 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
48/51 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan vanhan ketjun. Tilasin ebaysta kuivakuppausvälineet. Testaan nyt myös jalkojen selluliittin auttaako.

Vierailija
49/51 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kupit ovat siis kiinalaiseen perinnelääkintään perustuvia hoitovälineitä. On kyse yksinkertaisesti alipaineesta, joka kuppiin muodostuu: se laittaa verenkierron liikkeelle, vapauttaa kuona-aineita, tehostaa nestekiertoa, parantaa ihokudosten tulehdustiloja jne. Googlettamalla löytyy tietoa :)

Käyttö on superhelppoa. Voitelet sellualueet jollakin voiteella, laitat kupit kiinni ja annat vaikuttaa n.10minuuttia ja toistat käsittelyn seuraavana päivänä.

Sain jo viikossa ihan käsittämättömiä tuloksia!

Osin oikein.

Kuppeja pyöritellään iholla kevyesti.

Jos alipainetaso on liikaa, käy hyvin kipeää .

Vierailija
50/51 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
51/51 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopea selluliitin poistaja - https://hespac.com/celufi.htm Eron huomaa jo muutamassa viikossa. Cellinea pillereissä kahden suuntainen vaikutus, ne ennalta ehkäisevät haitallisen rasvan muodostumista ja näin ei appelsiini ihoa ei pääse syntymään sekä tuotteen sisältämät ravintoaineet ja yrtit tuhoavat jo olemassa olevaa selluliittia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä