Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ja mun yhteinen unelma on jäädä pois öistä 50+ ikäisenä

Vierailija
18.08.2012 |

Miltä se kuulostaa?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä paljonsijoituksia?

Vierailija
2/14 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihanalta jos siihen olisi mahdollisuus. Jaksaisi matkustaa, harrastaa seksiä milloin haluaa. Joo!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi ihmeessä unelma? Olen 51v, mieheni 55v ja olemme olleet pois töistä molemmat kohta 3 vuotta, työttömyyskorvauksia emme ole hakeneet tai tarvitse.

Vierailija
4/14 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostamme sijoitusasunnon/asuntoja. Lisää rahaa pitää saada säästöön. Mun puolelta tulossa melko iso perintö itten joskus, sen varaan emme kuitenkaan laske, kun siihen voi mennä vielä 20-30 vuotta. Säästämällä, mutta ei niin, että emme uo mitään itsellemme. Mutta materia ei houkuta, nyt on jo kaikki mitä tarvitsemme. Ikää 45 ja 46. Ap

Vierailija
5/14 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun itsekin olet ollut vähän päälle50 kun teit saman. Ap

Vierailija
6/14 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan +/-50v mutta ehkä vielä odotellaan että tuo kuopus lähtee kotoa ehkä 8 vuoden kuluttua... Toisaalta huolestuttaa olematon eläke jos nyt heittäytyy, mutta talon myymällä saisi loppuelämäksi "taskurahaa"

Vierailija
7/14 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aion olla töissä kuolemaani asti. Jo kesäloma on tuskaa, mutta siinä on sentään valoa tunnelin päässä (loma loppuu joskus). Jos olisin ope, joutuisin varmaan hankkimaan kesätyöpaikan.

Vierailija
8/14 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin 50 v 1 kk, kun irtisanoin itseni mukavasta ja hyvinpalkatusta työstä. Eläkettä on ehtinyt kertyä 26 vuoden työelämässä olon jälkeen ihan mukavasti, ja säästöjä on niin paljon, että niillä pärjäilen vaikka ikävuosia kertyisi yli 100. Realisoitavaa omaisuutta (asunnon ja kesämökin lisäksi) on noin 3 miljoonaa euroa.

Aikani kuluu omia vanhempiani ja lastenlapsiani vuoron perään hoitaen. Yhtään ei ole tullut ikävä töihin, vaikka työstäni tykkäsinkin.

AP:lle menestystä valitsemallaan tiellä!

Vierailija
9/14 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea matkaan!

Vierailija
10/14 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MÄ olisin ihan mielelläni töissä yli 60vuotiaaksi...

Riippuu varmaan siitä, että mitä työtä tekee

Vierailija
11/14 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaan onnistu.

-N 50v

Vierailija
12/14 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tein taiteellista työtä 15 vuotta (ei eläkettä, eipä paljon tulojakaan, saati säästöjä). Päätin sitten kokeilla normaalityöelämää, 45-vuotiaana (toki nuorena tiskasin, siivosin, olin museovahti ym. ym.) ja kuinka ollakaan, olen viihtynyt työssä, päivärytmissä, ah säännöllisen tilipussin kera. Mä luulen, että viihdyn tässä pitkään. Ja tiedoksi kaikille urputtajille, en ole ollut sossu- ym. korvauksilla, olen vain tyytynyt vähempään. Molempi parempi.

Vierailija
13/14 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun itsekin olet ollut vähän päälle50 kun teit saman. Ap

eli esimerkiksi 68-vuotiasta, ei siis välttämättä henkilöä, joka on 51v. Suurin osa meistä on poissa työelämästä 50+ iässä, esim. harva 99v käy töissä.

Vierailija
14/14 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin 50 v 1 kk, kun irtisanoin itseni mukavasta ja hyvinpalkatusta työstä. Eläkettä on ehtinyt kertyä 26 vuoden työelämässä olon jälkeen ihan mukavasti, ja säästöjä on niin paljon, että niillä pärjäilen vaikka ikävuosia kertyisi yli 100. Realisoitavaa omaisuutta (asunnon ja kesämökin lisäksi) on noin 3 miljoonaa euroa. Aikani kuluu omia vanhempiani ja lastenlapsiani vuoron perään hoitaen. Yhtään ei ole tullut ikävä töihin, vaikka työstäni tykkäsinkin. AP:lle menestystä valitsemallaan tiellä!

sait siis lapset ennen kuin täytit 25 vuotta ja unohdit, että työeläkettä ei saa ennen virallista eläkeikää, joka on nykyisin pääsääntöisesti 63v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi