Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oon kaunistunut ihan valtavasti, kun laihduin

Vierailija
18.08.2012 |

- vaikka itse sanonkin :) Vartalon muoto ja ryhti oli ihan erilaiset lihavampana, näytin tätimäiseltä ja vanhalta. Nyt tuntuu, että silmätkin näyttävät suuremmilta, kun ylimääräinen rasva on kasvoista poissa. Ja vaatteet sekä tuntuvat että näyttävät hyvältä päällä.

Voi tätä onnea.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kun kiva! Mä toivon, että mäkin kaunistun! Tai siis pakkokin, tätä ylipainoa on niin paljon että väkisinkin näyttää laihempana paremmalta :)

Onnea sulle!

Vierailija
2/13 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kun kiva! Mä toivon, että mäkin kaunistun! Tai siis pakkokin, tätä ylipainoa on niin paljon että väkisinkin näyttää laihempana paremmalta :)

Onnea sulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän tunteen, -15kg entisestä painosta ja kyllä taas näyttää nätiltä, kun keikutaan normaalipainon alarajalla:))

Vierailija
4/13 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen :)

Olen laihdustuskuurilla itsekin, mutta se sujuu tuskastuttavan hitaasti. 70,5 oli alkupaino, nyt on 67. Vielä ainakin 5 kg tavoitteeseen.

Mikä sulla oli alkupaino (ja pituus) ja entä nyt? Mikä kokonumero ennen ja nyt?

Ja millä metodilla laihdutit?

Vierailija
5/13 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän tunteen, -15kg entisestä painosta ja kyllä taas näyttää nätiltä, kun keikutaan normaalipainon alarajalla:))

Vierailija
6/13 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkupaino oli 76 ja nyt painan 62. Olen 171cm pitkä. 38-koon vaatteet menee nyt, ennen 42.

Laihdutin monipuolisella liikunnalla ja järkevällä syömisellä, en varsinaisesti noudattanut mitään dieettiä. ap

Tiedän tunteen :)

Olen laihdustuskuurilla itsekin, mutta se sujuu tuskastuttavan hitaasti. 70,5 oli alkupaino, nyt on 67. Vielä ainakin 5 kg tavoitteeseen.

Mikä sulla oli alkupaino (ja pituus) ja entä nyt? Mikä kokonumero ennen ja nyt?

Ja millä metodilla laihdutit?

Vierailija
7/13 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lihonut yli 10 kg, kasvot näyttävät aina turpeilta ja silmät pieniltä...Maha ei myöskään katoa edes ryhtiä kohentamalla.

Vierailija
8/13 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etenkin tuohon mahaan ja ryhtiin. Ja säkin voit aloittaa laihdutuksen vaikka heti tänään :) Kokeile, mikä vaikutus on turvotukseen, jos syöt yhtenä päivänä hyvin kevyesti ja juot paljon vettä. ap

Itse olen lihonut yli 10 kg, kasvot näyttävät aina turpeilta ja silmät pieniltä...Maha ei myöskään katoa edes ryhtiä kohentamalla.

Vierailija
9/13 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihdutukseni sai alkunsa erosta - valitettavasti :( Mutta juuri nyt en voisi tyytyväisempi olla! Sen lisäksi, että näytän paremmalta, luotan itseeni enemmän, tunnen itseni nuoremmaksi (vaikka ikää vasta 35v), niin nautin suuresti, kun eksäni näki minut eilen 10v nuoremman jalkapalloilija "toyboyni" kanssa!!! Joo, en ole päässyt yli, erosta vasta muutama kk ja tiedän, ettei tämä suhde tule ikinä olemaan muuta kuin seksiä, vaikkakin meillä on todella hauskaa yhdessä. Mutta silti olen nyt niin iloinen, että eksäni näki minut tämän komistuksen kanssa!

Vierailija
10/13 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että laihtuminen lisää itsevarmuutta ja sisäistä hyvää oloa, vaikka kuinka yrittäisi olla sinut itsensä kanssa lihavana. ap

laihdutukseni sai alkunsa erosta - valitettavasti :( Mutta juuri nyt en voisi tyytyväisempi olla! Sen lisäksi, että näytän paremmalta, luotan itseeni enemmän, tunnen itseni nuoremmaksi (vaikka ikää vasta 35v), niin nautin suuresti, kun eksäni näki minut eilen 10v nuoremman jalkapalloilija "toyboyni" kanssa!!! Joo, en ole päässyt yli, erosta vasta muutama kk ja tiedän, ettei tämä suhde tule ikinä olemaan muuta kuin seksiä, vaikkakin meillä on todella hauskaa yhdessä. Mutta silti olen nyt niin iloinen, että eksäni näki minut tämän komistuksen kanssa!

Vierailija
11/13 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä ketjusta! Paljon lihoneena plösönä istun tässä koneella ja mietin tosissaan että lähenkö kaupasta hakemaan lempiherkkuani jätskiä.

Mutta tämän ketjun osuttua silmiini ja tämän luettuani taidankin lähteä lenkille ja ottaa pakkasesta sulamaan kaalikeittoa =) Mahtavaa!

Vierailija
12/13 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä ketjusta! Paljon lihoneena plösönä istun tässä koneella ja mietin tosissaan että lähenkö kaupasta hakemaan lempiherkkuani jätskiä.

Mutta tämän ketjun osuttua silmiini ja tämän luettuani taidankin lähteä lenkille ja ottaa pakkasesta sulamaan kaalikeittoa =) Mahtavaa!

Laihduttaessakaan ei saa unohtaa pientä herkuttelua silloin tällöin.. Kuten Jillian sanoi Suurimmassa pudottajassa: " Pidä tiukka kuri kahtena päivänä, syö vähän vapaammin kolmena ja herkuttele kahtena päivänä". Silloin elimistö ei joudu säästöliekille ja motivaatio laihdutukseen pysyy yllä! ;)

Vierailija
13/13 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverrini laihdutti 35 kg. Ennen kaunis nainen muuttui rumaksi

Nauti olostasi, olet laihduttanut oikein