Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tämä susta kivan näköinen hiusmalli?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja luonnonkiharainen ja näyttää hyvälle tuossa kampauksessa. Ei kukaan ainakaan venäläiseksi ole haukkunut :-D

Se aikaisempi kommentoija, en muista numeroa

Venäläinen? Ysäriä? Plääh.. Minkälainen malli olisi kiva? Minulla nyt hieman yli olkapäiden, luonnokihara ((lue: kuiva ja karhea). Muuten en leikkaisikaan, mutta kun tämä mun tukka on todella kulahtanut ja rutikuiva. :( -ap

Vierailija
2/20 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläinen? Ysäriä? Plääh.. Minkälainen malli olisi kiva? Minulla nyt hieman yli olkapäiden, luonnokihara ((lue: kuiva ja karhea). Muuten en leikkaisikaan, mutta kun tämä mun tukka on todella kulahtanut ja rutikuiva. :( -ap

perus tasapitkä polkka on paljon kivampi kuin tuollainen pätkitty ja kerrostettu kananperse kuin kuvassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kasvoista ja pään muodostakin jopa. Sama hiustyyli ei todellakaan sovi kaikille naisille.

Vierailija
4/20 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on viimeinen vaihtoehto tähän päähän. Onko tämäkin huono? http://www.ukhairdressers.com/style/full_pic.asp?pic=17611 En toki ole yhtä nätti kuin malli mutta hiuksia lähinnä mietin..

Vierailija
5/20 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miksi ihmeessä laitat kuvia suorista hiuksista jos sulla kerran on luonnonkihara.

Monet kampaukset näyttää ihan erilaisilta kiharassa kuin suorassa tukassa.

Vierailija
6/20 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

höttöiseksi syheröksi kun ilma on kostea...

Minulla on luonnonkihara, jonka JOKA AAMU föönaan suoraksi. Siis on sellainen ällö kihara.

Selviän sillä että pidä pitkiä hiuksia, niissä on sen verran painoa että pysyvät kohtuullisen näköisenä. Mutta olen kokeillut lyhyempää hapsumallia (kun ajatus oli kiva) ja se oli yksi helvetti. Sain aamulla hapsut suoraksi, mutta jos ilmassa vähänkään kosteutta, ne alkoi kihartua ja menivät sellaisiksi höttöpörröisiksi. Kamalan näköinen...

Vierailija
7/20 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää tuollaisesta eripituisesta epäjärjetyksellisestä leikkauksesta yhtään. Vai tarkoititko tuota naismallia itseään? No, se on ihan tavis.

Vierailija
8/20 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on viimeinen vaihtoehto tähän päähän. Onko tämäkin huono? <a href="http://www.ukhairdressers.com/style/full_pic.asp?pic=17611" alt="http://www.ukhairdressers.com/style/full_pic.asp?pic=17611">http://www.ukhairdressers.com/style/full_pic.asp?pic=17611</a&gt; En toki ole yhtä nätti kuin malli mutta hiuksia lähinnä mietin..

Minusta näyttää rumalle jos hiukset roikkuvat kasvojen ja silmien edessä.

Vierailija
9/20 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollainen pätkitty ja kerrostettu kananperse kuin kuvassa.

Mieti vähän miltä kananperse näyttää - ja sen jälkeen mieti näyttääkö tuo tukka takaa päin samanlaiselta. Ei näytä.

Vierailija
10/20 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotioloissa jää helposti laittamatta, jolloin hiukset näyttävät vain epätasaisilta.

Ei tuo kananperse ole.

Jos sinulla on luonnonkiharat, mikset katso malleja kihara-osiosta?

Vierailija
11/20 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nähnyt ja jos onkin, niin persekö siinä kiinnostaa eniten.

Mielestäni mallin hiukset ovat kauniit. Jotenkin villit ja huolettomat. Ihailen naisia, jotka leikkuuttavat rohkean lyhyen tukkamallin ja antavat kasvojensa näkyä. Liian moni nainen pitää pitkiä hiuksia ainoastaan siksi, kun mies ei anna niitä leikata. Tai sitten halutaan piiloutua hiusten taakse.

Vierailija
12/20 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtään kivaa kiharamallia. Tai no olen, mutta niissä kaikissa on pitkät hiukset.

Mun hiukset on vähän tämän tyyliset, paksummat vaan ja pikkuisen pidemmät..http://www.hairfinder.com/hairshows/haircolour10.jpg -ap

Vierailija
13/20 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun vaan suoristamaan sitten etuhiukset joka kerta. Haluatko oikeasti lyhyet hiukset? Yritan epatoivoisesti kasvattaa omaa luonnonkiharaa, pitkana nayttaa hyvalta, lyhyena ihan liian kihara.

Vierailija
14/20 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakin on kuten viimeisessä linkissä, niin miksi ihmeessä haluat muutosta? Nuo on paljon ihanammat kuin ekat tai tokat. Jos latvat on huonossa kunnossa, niin lyhennät mallin kaltaiseksi.

Vierailija
15/20 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä vaan ole se kananperse josta kaikki puhuu?

Vierailija
16/20 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kiva. Ja sitäpaitsi melkoisen ysäri.

Vierailija
17/20 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut joskus tuommoinen, ja kyllä se oikeasti arjessa aika tympeän näköinen on. Juuri sellainen mihin kyllästyy sitä pari päivää katseltuaan ja sen jälkeen yrittää epätoivoisesti kihartaa tai jotain ettei se näyttäisi niin tylyltä.

Vierailija
18/20 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

erittäin luonnonkiharainen. Pakko pitää lyhyenä koska pitkänä näyttää ylikasvaneelta perukoilta.

Vierailija
19/20 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

malli tässä tapauksessa on kaunis eikä ylipainoinen, joten se pelastaa tilanteen ;)

Vierailija
20/20 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset