Vähän intiimiä miehistänne
Siis tuota kuinka yleistä on, että mies ajaa alapäänsä posliiniksi. Minusta ajatus olisi kiihottava. Olen asiaa ottanut vähän mieheni kanssa puheeksi. Hän ei sitä tyrmää täysin, mutta väittää, että kavereiden kanssa voisi saunassa olla vähän kiusallista. Kun kuulemma ei ole kovin tapana. Tai voi pahimmillaan viitata vähän vinoutuneeseen seksuaalisuuteen.
Eli siis onko paljon tavallisten perheiden isiä, joilla karvaton alapää?
Kommentit (21)
Kuinka nopeasti tuo miehen alapään pehkokasvaa?
mies välillä ajelee pyynnöstäni kokonaan pois ja onhan se ihan sairaan kiihottava näky. Näyttää vehje isommaltakin, sitä on ihana koskettaa ja imuttaa :). Pitääkin taas pyytää tänään, ahh!! Ja meilläkin ihan perheen iskä kyseessä, tosin ureheilullinen vartalo hällä, että en tiedä miltä näyttäisi posliini vehje esim. lihavalla mihellä..
sheivaa aina kaiken pois,karvat on ällöttäviä..
joten meillä ei tuota harrasteta. Ja miehen kaveripiirissäkään ei kuulemma tosiaan kovin ole tapana muillakaan. Tavallinen opiskeleva perheenisä siis mun mies.
tuota toivoisinkin... Mutta kun se on vähän ujo tällaisissa asioissa. Väittää, ettei tiedä tosiaan ketään, keltä karvat olisi viety.
eikös se vähän homoa ole
Tai vähintäänkin neitimäistä.
mun mies ajaa n. krt/kk
ja kyllä, pusseja on ihanaa nuolla kun ovat karvattomat!
eikä kukaan mukaan kaveriporukassa, joka saunoo yhdessä. Ikää kaveriporukalla 35-45v., luulen, että sheivailu on osittain sukupolviasia; nuoremmat varmaan ajavat useammin karvoituksensa.
Vai oliko tarkoitus vetää vaan pallit karvattomiksi?
Onko tuo siis joku ap:n netistä löytämä kuva vai ihan perhealbumista?
Tai oli kumpi vaan, onko yleistäkin, että ihmiset kuvailee vehkeitään? :D
eikös se vähän homoa ole
Teen erittäin kovaa fyysistä duunia ja hikoilen paljon joten semivituttava on hiestä märkä karvapehko housuissa. Jos olen neitimäinen homo sen takia niin sitten olen:)
mieheni olisi joskus halunnut ajella kaikki pois, mutta en antanut. Minusta se on ruman näköistä. Kuitenkin hän siistii karvansa lyhyemmäksi, eivät pääse kovin valtoimenaan rehottamaan.
<a href="http://images.tribe.net/tribe/upload/photo/cec/8bf/cec8bffa-b318-477e-8…" alt="http://images.tribe.net/tribe/upload/photo/cec/8bf/cec8bffa-b318-477e-8…">http://images.tribe.net/tribe/upload/photo/cec/8bf/cec8bffa-b318-477e-8…;
Ap
No ei teillä olisi kuvaa, kun se oikein juhlakunnossa. Tuolla ei nyt vielä kuuhun mennä.
Mieheni kaveriporukassa ei ole yleistä että kellään olisi kaikki karvat ajeltu pois, mutta moni (mukaanlukien oma mies) ainakin lyhentää karvat jotta ei tulisi kauheata pehkoa. Meillä on pesuhuoneessa pienehköt sakset jotka ovat tätä tarkoitusta varten olemassa ja hyvännäköistä jälkeä tulee :) Kyseessä siis 31v. mies ja meillä yksi poikalapsi.
tietoa, voiko "tavallinen" mies mennä siistityttämään alpäänsä tuollaisella vahauksella?
eikös se vähän homoa ole
Teen erittäin kovaa fyysistä duunia ja hikoilen paljon joten semivituttava on hiestä märkä karvapehko housuissa. Jos olen neitimäinen homo sen takia niin sitten olen:)
Varmaan kaikki muutkin nuohoojat ja rööriroopet tekee noin.
Ajatte pois vaan, kyllä ne kasvaa takaisin.