Sain eilen kuulla sairastavani peräsuolen syöpää
Olo on vain turta. Kyyneleet valuvat pitkin poskia vaikka en edes tunne mitään... En ole pystynyt kertomaan kenellekään. Edessä iso leikkaus ja sytostaatit. En VOI kuolla!!! Minulla on pieni lapsi, joka tarvitsee äitiä vielä kauan. En vaan voi kuolla... Levinneisyystutkimukset ensi viikolla. Jos tauti on jo maksassa ja keuhkoissa ei paranemisen mahdollisuuksia ole. Kaikki muuttui silmänräpäyksessä. Pelottaa, itkettää ja epätoivo täyttää mielen.
Kommentit (54)
älä lannistu, vaan nyt on aika taistella.
Kyllä sinä selviät tästä, näin kannattaa uskoa.
Miten sairaus todettiin tai oireili ennen toteamista?
tilanne on raastava!!!
Olen kokenut sairastuneen omaisen roolissa nuo hetket kahdesti. Pahinta on, kun tietoa ei vielä ole. Joten ota ensimmäiseksi etapiksi selvitä siihen saakka, että saat tietää faktat.
Hakekaa ehdottomasti kriisiapua ja vertaistukea, jos ette itse jaksa niin joku läheisesi voi hoitaa teille apua.
Shokkivaihe menee ohi, ja kävi miten vain, niin sinulla on vielä hyviä hetkiä lapsesi kanssa jäljellä. Anna ne lapsellesi ja itsellesi.
Toivon sydämestäni, että tilanteesi ei ole pahin mahdollinen!!!
Minkä ikäinen olet? Oliko sinulla jotain oireita kun menit lääkäriin vai löytyikö sattumalta?
Meillä on tuo syöpä "sukuvikana".
Olen itse 43v. ja en ole vielä käynyt tähystyksessä kun se pelottaa ja inhottaa niin paljon.
Woimia! Taistele...älä anna periksi!
Paraneminen on aina mahdollista. rukoilen puolestasi.
Tiedän varmuudella kolme henkilöä joilla sama diagnoosi. Kaikki elossa, kaikki toipuneet. Yksi heistä oli jopa yli 75 v , joten tuon syövän hoito lienee tuon otannan perusteella meillä suomessa on huippua.
Eli älä vielä varaa hautapaikkaa.
Voimia!
Ota päivä kerrallaan ja luota että hoidot saa taudin kuriin!
Miten tuota osattiin epäillä,oliko oireita?