Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain eilen kuulla sairastavani peräsuolen syöpää

Vierailija
18.08.2012 |

Olo on vain turta. Kyyneleet valuvat pitkin poskia vaikka en edes tunne mitään... En ole pystynyt kertomaan kenellekään. Edessä iso leikkaus ja sytostaatit. En VOI kuolla!!! Minulla on pieni lapsi, joka tarvitsee äitiä vielä kauan. En vaan voi kuolla... Levinneisyystutkimukset ensi viikolla. Jos tauti on jo maksassa ja keuhkoissa ei paranemisen mahdollisuuksia ole. Kaikki muuttui silmänräpäyksessä. Pelottaa, itkettää ja epätoivo täyttää mielen.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
22/54 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap voi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksyin tänne sivulle etsiessäni tietoa ko. syövän ennusteesta. Viestistäsi on kulunut jo hieman yli vuosi. Mitä mahtaa sulle kuulua tänä päivänä? Olen itse sairastanut ko. taudin 5-vuotta sitten. Eilen tuli viimeisen kontrollin tulos, kaikki hyvin ja voidaan sanoa, että olen parantunut! Alkuun tilanne näytti huonolta, koska kasvain oli jo läpäissyt suolen ja kiinnittynyt lihakseen ja yhteen imusolmukkeeseen. Hoidot eivät sujuneet odotetulla tavalla. Nyt on kuitenkin kulunut nuo vaaditut 5 vuotta, joten epätoivoon ei kannata vaipua. Toivon mukaan voit nyt hyvin ja nautit elämästäsi lapsen kanssa

Vierailija
24/54 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
25/54 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toi VHH liittyi tähän?

Vierailija
26/54 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toi VHH liittyi tähän?

Vierailija
27/54 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap voi??

Vierailija
28/54 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei tartte pelätä jos syöpä on levinnyt esim maksaan. Ystävälläni oli suolistosyöpä, joka oli levinnyt maksaan. Maksasta leikattiin pois 2/3 ja noin 3-viikossa maksa oli kasvanut takaisin entistä ehompana!!

Helsingissä leikattiin. Maksaleikkaukseen pitää topakasti vaatia kun kaikki lääkärit eivät hiffaa sitä mahdollisuutta. Näin minulle kerrottiin asiasta. Tsemppiä!

Vierailija
29/54 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2013 klo 14:29"]

Sitä ei tartte pelätä jos syöpä on levinnyt esim maksaan. Ystävälläni oli suolistosyöpä, joka oli levinnyt maksaan. Maksasta leikattiin pois 2/3 ja noin 3-viikossa maksa oli kasvanut takaisin entistä ehompana!!

Helsingissä leikattiin. Maksaleikkaukseen pitää topakasti vaatia kun kaikki lääkärit eivät hiffaa sitä mahdollisuutta. Näin minulle kerrottiin asiasta. Tsemppiä!

[/quote]

Maksa ei kasva takaisin entistä ehompana. Se laajenee kyllä, mutta toiminnallisesti ei soluja tule lisää. Se on edelleen 1/3 maksasta. Ihmiseltä voidaan poistaa 70 % maksasta niin, että se vielä toimii.

Tämän minulle kertoivat Suomen parhaat maksaspesialistit, kun itselleni tehtiin maksaan osapoisto.

Vierailija
30/54 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia sinulle. Olin muutama viikko sitten hautajaisissa samaisen sairauden vuoksi. Vainaja oli alle 50 v, jäi 10-vuotias poika. Ota vaan kaikki hoidot mitä saat.

Vierailija
31/54 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voimia. Läheiseni sairati peräsuolisyövän ja parani. Oli avanne ei enää sitäkään. kaikki siis voi mennä hyvin. Voimia.

Vierailija
32/54 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voimia. Läheiseni sairati peräsuolisyövän ja parani. Oli avanne ei enää sitäkään. kaikki siis voi mennä hyvin. Voimia.

Vierailija
33/54 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä, vielä on toivoa

ei kannata luovuttaa liian aikaisin

Vierailija
34/54 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäkin kiinnostaa kuinka ap voi tällähetkellä? Toivon parasta

Vierailija
35/54 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on jo kuollut.

Vierailija
36/54 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap?

Vierailija
37/54 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju on vuodelta 2012

Vierailija
38/54 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 15:15"]Ketju on vuodelta 2012
[/quote]

Niin?

Vierailija
39/54 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole automaattisesti kuolema. Mun läheisellä oli sekä paksu etyä peräsuolessa pahanlaatuisua ja ne poustettiin. Ei mitään pesäkkeitä vatsan pohjassa eikä muuallakasn, eilä koskasn jälkutarkastuksissa. ei mitään sytostaatteja tai syöpälääkkeitä. Piristy ja käy ensin tutkimukset pois, nyt ei kannatamiettiä kuolemaa

Vierailija
40/54 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2013 klo 14:29"]

[/quote]

Riippuu vähän missä paikassa maksaa on, siis voidaanko leikata vai ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan