haluaako miehet poikia ja naiset tyttöjä jälkeläisikseen
Kommentit (12)
Missä näin ajatellaan, jossain Orimattilassa ehkä?
muuten ei suku jatku.
ihainin pikku prinssi päällä maan...
Ja niin kävikin! :) :) miehelle oli samantekevää kumpia tulis, mut jälkeenpäin ollut sitä mieltä et just niin meni ku pitikin :)
veielä poika rakas. Mutta nyt ei taidakkaan lolla niin varma.
Mun isä toivoi aina tyttöä ja äidillä ei ollut niin väliä kumpi tulee. Minusta tuli tyttö.
Minä aina toivoin poikaa ja poika tuli. Odotetaan toista nyt ja minulle ei niin väliä kumpi on. Mies toivoo tyttöä.
Meillä en kummallakaan ollut toiveita lasten sukupuolen suhteen. Ensimmäinen on poika ja kaksi muuta tyttöjä.
Kaikki lapset ovat kasvatettu samalla tavoin muuten, mutta pojan kasvatuksessa on painotettu enemmän huolehtivuutta muiden suhteen. Tämä on tehty tarkoituksella, koska yhteiskunnassamme mm. koulussa ei vaadita kyseistä mielestämme tärkeää ominaisuutta pojilta juuri lainkaan. Tyttöjen kasvatuksessa on painotettu hieman enemmän oman puolensa pitämistä. Syy sama kuin edellisessäkin.
mukaan ainakin on sula mahdottomuus, että mies voisi toivoa tyttöä oikeasti. Jos näin väittää, haluaa vain miellyttää vaimoa eikä uskalla sanoa suhteessa todellista mielipidettään.
Ekasta lapsesta toivoin tyttöä, tuli poika. Toisesta toivoin poikaa, tuli poika ja nyt kolmannesta jälleen toivon poikaa. Olisi helpompi jatkaa jo samalla tutulla linjalla :)
En ainakaan minä. Minä haluan/halusin poikia. Miehestä en tiedä, kait se on yksi ja sama hailee, kumpi tulee.
nainen, ja haluaisin kyllä ainakin pojan sitten joskus..