Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketä muuta ällöttää yllätysraskauden tullessa pohdinta

Vierailija
01.07.2012 |

"pidetäänkö lapsi vai ei"? Kun sehän pitäisi olla itsestäänselvyys että lapsi ansaitsee syntyä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On fiksua pohtia pystyykö antamaan lapselle kunnolliset lähtökohdat, ja miettiä jaksaako itse. Se on realistista, emme elä missään taikamaailmassa vaikka se olisi kuinka kivaa.

Vierailija
2/11 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes ymmärrä ap:n ajatusmaailmaa. On vastuullista miettiä, pystyykö tarjoamaan lapselle hyvän elämän ja selviääkö vanhempana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sellaisiin olosuhteisiin, että hänestä pystytään huolehtimaan kaikintavoin. Se tarkoittaa: Tarjoamaan hänelle sekä rakkautta ja huolenpitoa, mutta myös aineelliset edellytykset kasvuun ja hyvinvointiin.

Jos noi ehdot eivät täyty, niin parempi on tehdä abortti, kuin synnyttää lapsi josta ei pysty ottamaan vastuuta.

Kun se vastuu lapsesta kestää 18 v ja oikeasti, sen ylikin.

Vierailija
4/11 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä mietin noin jopa toivotun raskauden kohdalla. Pidin lapsen.

Vierailija
5/11 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä mietin noin jopa toivotun raskauden kohdalla. Pidin lapsen.

ensin vartavasten raskaudut, ja sitten mietit että meniskö aborttiin?

Vierailija
6/11 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän perheitä ja niiden lapsia, joissa olisi ollut kaikkien kannalta parempi jättää lapset tekemättä...

Siinä ihan alussa se sikiö ei tajua mistään mitään ja se ei vaikuta mitenkään tällä pallolla jos sille tehdään abortti.

Vierailija
7/11 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes ymmärrä ap:n ajatusmaailmaa. On vastuullista miettiä, pystyykö tarjoamaan lapselle hyvän elämän ja selviääkö vanhempana.

Vierailija
8/11 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"pidetäänkö lapsi vai ei"? Kun sehän pitäisi olla itsestäänselvyys että lapsi ansaitsee syntyä.

Ehdottomasti abortti. Ei puolta minuuttia tarvitsisi miettiä. Kaksi lasta on ennestään ja kolmatta kertaa en vauva-aikaa selväjärkisenä kestäisi.

Vierailija
9/11 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... jos 1-2 ihmistä (äiti ja/tai isä) ei tykkää jostain ihmisestä (lapsestaan) eikä halua häntä elämäänsä, niin saako hänet tappaa?

Vierailija
10/11 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... jos 1-2 ihmistä (äiti ja/tai isä) ei tykkää jostain ihmisestä (lapsestaan) eikä halua häntä elämäänsä, niin saako hänet tappaa?

Se on vasta lapsen mahdollisuus, solumöykky ja kenties pari refleksiä.

Vierailija
11/11 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan jaksamisesta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme