Paljonko teidän lapsellenne ostama auto maksoi
Kommentit (42)
mekin haluttiin ostaa lapsellemme heti hyvä, uusi ja turvallinen auto.
eikä mitään vanhoja käytettyjä paskarotteloita siksi että niillä on aina suurempi riski hyytyä tielle ja toisekseen tapahtuu helpommin onnettomuuksia kun ei ole vahva jykevä peli alla jolla on turvallinen ajaa.
nämä vanhemmat jotka ostaa paskarotteloita, ostavat siksi koska nyyhnyyh. ei ole varaa. itse sijottasin siinä tapauksessa vaikka lainaan. ja toisekseen, HEIDÄN MIELESTÄ NUORI EI ANSAITSE EDES KUNNOLLISTA JA UUTTA AUTOA KOSKA ON NUORI JA TÄMÄ HOMMA ON IKÄSYRJIMISTÄ!! TARKOITTAEN SITÄ ETTÄ NUORI IHMINEN ON AINA ALEMPI ARVOINEN KUN VANHEMPI JA NÄIN SE NÄKYY JOISSAKIN ASIOISSA.
kumpa tuostakin käytännöstä ois päästy jo eroon. aikuinen kuin aikuinen kyseessä oli sit nuori tai vanha kuhan 18v täyttänyt
Mutta kamalan kalliilla autoilla nuoriso ajelee. :O Meillä ei itselläkään ole varaa kuin max 6000 euron autoon, tällä hetkellä ajetaan 13v vanhalla Passatilla.
mekin haluttiin ostaa lapsellemme heti hyvä, uusi ja turvallinen auto. eikä mitään vanhoja käytettyjä paskarotteloita siksi että niillä on aina suurempi riski hyytyä tielle ja toisekseen tapahtuu helpommin onnettomuuksia kun ei ole vahva jykevä peli alla jolla on turvallinen ajaa. nämä vanhemmat jotka ostaa paskarotteloita, ostavat siksi koska nyyhnyyh. ei ole varaa. itse sijottasin siinä tapauksessa vaikka lainaan. ja toisekseen, HEIDÄN MIELESTÄ NUORI EI ANSAITSE EDES KUNNOLLISTA JA UUTTA AUTOA KOSKA ON NUORI JA TÄMÄ HOMMA ON IKÄSYRJIMISTÄ!! TARKOITTAEN SITÄ ETTÄ NUORI IHMINEN ON AINA ALEMPI ARVOINEN KUN VANHEMPI JA NÄIN SE NÄKYY JOISSAKIN ASIOISSA. kumpa tuostakin käytännöstä ois päästy jo eroon. aikuinen kuin aikuinen kyseessä oli sit nuori tai vanha kuhan 18v täyttänyt
Se meidän "aarteemme" itse osti sen serryn ja vaikka sille oltaisiin ostettu jokin vankempi kärry, olisi se sen varmasti myynyt pois ja ostanut jonkin halvan taas. Nykyään on iso auto, joka kuluttaa sen mukaankin. Jokkista ajanut 15 v. lähtien.
eikä mitään vanhoja käytettyjä paskarotteloita siksi että niillä on aina suurempi riski hyytyä tielle ja toisekseen tapahtuu helpommin onnettomuuksia kun ei ole vahva jykevä peli alla jolla on turvallinen ajaa.
nämä vanhemmat jotka ostaa paskarotteloita, ostavat siksi koska nyyhnyyh. ei ole varaa. itse sijottasin siinä tapauksessa vaikka lainaan. ja toisekseen, HEIDÄN MIELESTÄ NUORI EI ANSAITSE EDES KUNNOLLISTA JA UUTTA AUTOA KOSKA ON NUORI JA TÄMÄ HOMMA ON IKÄSYRJIMISTÄ!! TARKOITTAEN SITÄ ETTÄ NUORI IHMINEN ON AINA ALEMPI ARVOINEN KUN VANHEMPI JA NÄIN SE NÄKYY JOISSAKIN ASIOISSA.
kumpa tuostakin käytännöstä ois päästy jo eroon. aikuinen kuin aikuinen kyseessä oli sit nuori tai vanha kuhan 18v täyttänyt
Siellä on tyttö hyvässä turvassa. Isänsä on entisöinyt jo kaksi ja myynyt hyvään hintaan museokatsastettuina. Tämä tytön auto on hieman uudempi, mutta laatulaite.
Auto maksoi vain tonnin, koska myyjä ei tiennyt, mikä siinä oli vikana. Ostaja tiesi ja osasi korjata.
Ei pidä tuijottaa pelkkään hintaan.
Eli turvallisuudesta ei tingitä. Ostin pikkuvikaisen Volvo S60:n vm2002.
Siinä on tyynyt ja turvaverhot.
Maksoi jotain 4 tonnia.
ja lähtevät viikonloppuisin kotiin, laskettelemaan... töissä voi käydä kauempana ja bensarahaa nyhtää köyhemmiltä.
Tän kirjottaja on selkeesti joku lellitty 17-v. räkänokka, jota korpee kun vanhemmat ei osta upouutta autoa :D:D:D
maksoi 83000 markkaa, sain sen ylioppilaslahjaksi.
Ei lapsia tartte kasvattaa työntämällä kultalusikkaa suuhun. Miksi eivät osta itse autojaan, varmasti arvostaisivat ostostaan enemmän kun sen eteen on joutunut tekemään muutakin kuin syntyä.
Tokmannista muistaakseni, punainen, muovinen Salama Mcqueen..
Ei lapsia tartte kasvattaa työntämällä kultalusikkaa suuhun. Miksi eivät osta itse autojaan, varmasti arvostaisivat ostostaan enemmän kun sen eteen on joutunut tekemään muutakin kuin syntyä.
Ja kyllä, pitäisi siirtyä jo vauvalehden sivuilta pois, kun perheen 'vauvakin' aloitti juuri eskarin.
audi -03. S6 avant ja tottakai guatro. Turvallinen iso auto.
audi -03. S6 avant ja tottakai guatro. Turvallinen iso auto.
nissan micra 12000 ja pojalle joku amerikkalainen 17000€. Eivät "ansainneet",ei.
Haluaa kai vanhemmat panostaa lapsensa turvallisuuteen. Lisäksi joskus joutuvat käymään töissä vähän kauempana. Ei siitä mitään tule jos pitää pyörällä ajaa kun monissa töissä edellytetään siistiä pukeutumista!
kateellinen? miksi olisin?
meidän lapsi kun ajaa volvo v70 v.2011 ja farmarilla =)
Kun meidän rakkaimpien aarteidemme on päästävä autolla johonkin, on otettava se, minkä sillä rahalla saa, joka on käytettävissä. Eikä se ole paljon.
On yhä enemmän paikkoja, joissa viimeinen julkinen kulki vuosikymmeniä sitten.