Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onpa hauska nähdä miten pojan kaverin vanhempi noudattaa sovittuja aikoja...

Vierailija
17.08.2012 |

Pyysin, että lähettävät pojan 5,5 vee kotiin kello 19.30. Näkyykö poikaa kotona?? No ei. Ja pyysin lähettämään, koska olen yksin kotona ja nuorimmainen 10 kk nukkuu. Eli ilmeisesti lähden nyt noutamaan sitä poikaa sieltä kaverilta kun kaverin vanhempi ei huomaa/osaa kelloa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin, että lähettävät pojan 5,5 vee kotiin kello 19.30. Näkyykö poikaa kotona?? No ei. Ja pyysin lähettämään, koska olen yksin kotona ja nuorimmainen 10 kk nukkuu. Eli ilmeisesti lähden nyt noutamaan sitä poikaa sieltä kaverilta kun kaverin vanhempi ei huomaa/osaa kelloa.

Vierailija
2/6 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen heillä olevan salaiset numerot ammattien takia.

Mutta poika lampsi juuri äsken kotiin, joten ongelma ratkesi ja pyysi anteeksi myöhästymistä. Joskus noiden 5-6 vuotiaiden käytöstavat hämmästyttävät. ;)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että siellä ollaan tikku perseessä istuva nipo, jonka elämän vartti meinaa heilauttaa sijoiltaan. Onneksi lapsesi on toistaiseksi oikein mukava, joten seuraavalla kyläilykerralla istun kello kädessä lapsen lähistöllä, jotta saan sen potkaistua pihalle sekunnilleen tarkalla ajankohdalla.

Vierailija
4/6 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuvittelin kerrankin avaavani positiivisen ketjun. Tyhmis mie.

Vierailija
5/6 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin voisi olla myös oma känny paikallaan!

Ja toisekseen,minäkin usein käsken pihalle esim tasan seiskalta mutta aina pitää veskissä käydä,puhelin unohtui tms joka venyttää lähtöä.

Vierailija
6/6 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen valmis myöntämään, että hätäilin ja syytin suotta.

Mutta yleisesti ottaen alle 6 vuotiaat ovat vielä pieniä ja jo varttikin laittaa mietityttämään missä se luuhaa. Normaali vanhempi on tikku perseessä istuva nipo. Mutta toisilla se on ollutkin hieman vapaampaa kasvatusta...

ap

että siellä ollaan tikku perseessä istuva nipo, jonka elämän vartti meinaa heilauttaa sijoiltaan. Onneksi lapsesi on toistaiseksi oikein mukava, joten seuraavalla kyläilykerralla istun kello kädessä lapsen lähistöllä, jotta saan sen potkaistua pihalle sekunnilleen tarkalla ajankohdalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi