Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni on entinen pianisti, retkahtamassa uudelleen

Vierailija
17.08.2012 |

Hän lopetti soiton 12 vuotta sitten, sitä ennen veti etydejä monia vuosia. Emme tunteneet silloin. Pelkään muusikoita eikä minulla ole niistä omia eikä ystävien kokemuksia.

Nyt kun olen löytänyt pienen ajan sisään kolme kertaa nuotteja kotoamme hänen kätköistään, hän on myöntänyt harjoitelleensa kerran seurustelumme alkuaikana ja ostaneensa ja myyneensä nuotteja muutaman kerran vuosien varrella. Nytkin hän osaksi sanoi aikoneensa myydä nuotit mutta myönsi houkutuksen ottaa itse (viimeisellä löytökerralla, eilen, nuoteissa oli jo merkintöjä). Ei kuulemma ole vielä soittanut.

Hän on sanonut tietävänsä, miten vaarallista hänen on edes kokeilla, koska retkahdus olisi niin helppoa ja on aiemmin pitänyt sitä riittävänä todisteena minulle, ettei varmasti soittaisi. Hän ei siis voisi ottaa riskiä perheensä menettämisestä.

Onkohan mitään toivoa välttää harjoittelu ja perheen hajoaminen? Luottamus on ainakin mennyt. En edes häpeä enää tavaroiden penkomista ja puhelimen tutkimista; olen aavistellut jotain pahaa ja epäillyt pettämistä tai jotain.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja poistat sillä rikoksentekovälineet.

Vierailija
2/11 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko käynyt katsomassa konserttiaikatauluja? Selaillut kenties keltaisesta pörssistä pianonvirittäjiä? Etsinyt uusia etydejä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin muistan aikoinaan, että Vaiennetut Viulut kokoontui kerran viikossa vertaisryhmänä. Tosin siellä syntyi se ongelma, että varsinaisen ryhmän jälkeen osa meni jonkun autotallille soittamaan virosta tuotua epäpuhdasta musiikkia.

Vierailija
4/11 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kovaa se joskus on. Nyky-yhteiskunnassa ei voi välttyä kuulemasta taidokasta bassottelua. Olen pantannut bassoni, etten pääsisi harjoittelemaan.

Vierailija
5/11 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin muistan aikoinaan, että Vaiennetut Viulut kokoontui kerran viikossa vertaisryhmänä. Tosin siellä syntyi se ongelma, että varsinaisen ryhmän jälkeen osa meni jonkun autotallille soittamaan virosta tuotua epäpuhdasta musiikkia.

Anonyymit Alttoviulistit jouduttiin lopettamaan, koska ryhmän johtohahmot käyttivät toiminnan tukirahat Venäjältä hankittuihin partituureihin.

Vierailija
6/11 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä näitä wanna-be-koomikoita tulee?

Puutteellinen itsekritiikki yhdistyneenä huonoon huumorintajuun ja suuruusharhoihin?

Vierailija
7/11 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä näitä wanna-be-koomikoita tulee?

Puutteellinen itsekritiikki yhdistyneenä huonoon huumorintajuun ja suuruusharhoihin?

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1675425/mieheni_on_e…

tästä muokattu

Vierailija
8/11 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne perjantai-nuotit on pahimmat, alottelee jossain piilossa ja siitä ei tule loppua sitten millään. Ja mitään ei ole kuulemma soittanut, eipä...

Ja hei, nythän on perjantai, eli kaivelepa kaapit ja autotallit tyhjäksi, ettei sinne vaan ole jemmattu nuotteja perjantaita varten!

Vierailija
9/11 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä muokattu

sun jutusta toki näkee, että se on perinteinen parodia jostain toisesta jutusta, näitähän täällä av:ll runsain mitoin riittää. Mutta siinä missä jotkut on hauskoja, sun juttu on nössö vaikka itse olet varmasti häikäistynyt suorituksestasi ja vieläkkin naurattaa.

Joillakin on lahja, joillakin EI.

Vierailija
10/11 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantainuotit on pahimpia. Kuulema avantgardistisia pianoteoksia tulee soitettua läpi tuntikaupalla. Sellainen määrä sitä tavaraa vaikuttaa jo aivoihin...

Vierailija
11/11 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän miten kurjaa se on kun läheisellä seisoo silmät päässä ja dances to the beat of a different drum :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi