Ripsiseerumi, kellään tietoa? ?S
Luin siitä jutun ja siinä kehuttiin valtavasti ko. tuotetta. Maksaa n. 100 €. Eli kasvaako ne oikeesti pituutta? hinta on ihan ok, sillä ripsipidennykset maksaa myös huntin.
Kommentit (37)
Eli siis täällä mainittu Talika on esimerkiksi noita turvallisia seerumeita myös, noita prostaglandiineita sisältävät ovat mm. neuLash, Revitash ja RapidLash ja tänne linkitetystä vertailussa olevista seerumeista myös moni kuten ainakin NutraLuxe ja nuo siis ovat nyt Fimean suurennuslasin alla.
Muistaakseni Revitalash on tuote. Maksoi 135,- tai 165,-, en muista tarkkaan. Käytin aluksi joka pv, nyt 2-3krt viikossa. Ripset on pidentyneet selvästi, siis todella selvästi. Niitä on myös tullut lisää. Oikeasti tehoaa todella hyvin. Olen aina kärsinyt nysäripsistä. Ripsenpidennyksistä sain allergiaa ja kosmetologi suositteli tätä. Todella tehokas tuote ja riittoisa! Jatkuvassa käytössä jo yli puoli vuotta ja vielä riittää. Suosittelen!
siinä on ainetta, joka on tarkoitettu lääkkeeksi, joka todella kasvattaa ripsiä, mutta on myös haittavaikutuksia. Eräs ystäväni (melkein sokea) joutuu lääkkeenä käyttämään (ei siis tätä seerumia, mutta ainesosa sama lääkkeessä kuin seerumissa kasvattajana) ja hänellä on toisen silmän ripset megapitkät! Eli toimii kyllä..itse en käyttäisi.
Revitalash ja vastaavat tuotteet todella tehoavat. Ripset kasvavat, niitä tulee lisää jne.
Alunperin vaikuttavaa ainetta on käytetty lääkkeessä silmänpainetautiin. Onkin ihme, että tuotetta saadaan Suomessa myydä kosmetiikkana.
Sivuvaikutukset voivat olla ikäviä. Inhottavinta ehkä on, jos ripset alkavat kasvaa väärään suuntaan eli silmän sisään. Tällaistakin on raportoitu tapahtuneen.
Kollegoiden kanssa oltiin varmoja, että tuote vedetään pois markkinoilta. Mutta niinpä vain sitä vielä myydään.
Estenomi
Haluaisin kuitenkin käyttää paljon maksaneen tuotteen loppuun. Toisessa ketjussa luki että sisältää juuri sitä biopsiinijutun johdannaista jota käytetään glaukooman hoitoon(??). Mitä tulisi pelätä. Täytyykö käydä mittauttamassa silmänpaineet tai muuta?
Kyllä nyt on ripsien pidentäjä estenomit ja kosmetologit sun muut itseoppineet minkinkarvojen silmään liimailijat pörhöllään kun tienestit loppuu.
Siinä ei ole kyseistä lääkeainetta.
pitkällä aikavälillä.
Ja linkki tähän tutkimustietoon löytyy mistä?
Mä oon käyttäny nyt raskaana ollessani semmosta ripsiseerumia ku RadicaLash, se on täysin luomutuote ja siinä ei ole niitä kamalia lääkeaineita mitä muissa ripsiseerumeissa on, ja hyvin toimii! :) Eikä muuten maksakkaan kun 68€
ainakin mulla :) Pidin ripsipidennyksiä reilun vuoden ajan ja niiden poistamisne jälkeen omat ripset oli tosi lyhyet tyngät. Mahtokohan olla edes 5mm. Olen käyttänyt nyt ripsiseerumia noin 2kk ja ripset on noin 13-14mm pitkät eli saman mittaiset kuin ripsipidennyksien kanssa.
En ole nyt muutamaan viikkoon käyttänyt seerumia, koska unohdan aina tilata uuden -> tästä huolimatta ripset ovat edelleen yhtä pitkät. Voihan se olla, että kun ripset uusiutuvat niin eivät enää kasva (niin kuin tuossa aikaisemmin joku sanoi), mutta katsotaan mitenkä käy.
ainakin mulla :) Pidin ripsipidennyksiä reilun vuoden ajan ja niiden poistamisne jälkeen omat ripset oli tosi lyhyet tyngät. Mahtokohan olla edes 5mm. Olen käyttänyt nyt ripsiseerumia noin 2kk ja ripset on noin 13-14mm pitkät eli saman mittaiset kuin ripsipidennyksien kanssa.
En ole nyt muutamaan viikkoon käyttänyt seerumia, koska unohdan aina tilata uuden -> tästä huolimatta ripset ovat edelleen yhtä pitkät. Voihan se olla, että kun ripset uusiutuvat niin eivät enää kasva (niin kuin tuossa aikaisemmin joku sanoi), mutta katsotaan mitenkä käy.
kysymys onkin jo otsikossa :)
RadicaLash on kyllä markkinoiden paras, sillä en mäkään halua laittaa mitään ihme lääkeaineita itteeni kun olen raskaana.. luonnonmukaisuus kunniaan!
Kokeilin Neulashista, olin kuullut että kasvattaa todellakin ripsia. Itselle tuli allerginen reaktio, silmäluomet turposi ja silmät tulehtuivat, niin että verkkokalvo oli aivan punainen. Siihen loppui minun kokeilu ripsiseerumista. Mieluummin lyhyet ripset kuin punaiset silmät.Kaikki sai alkunsa siitä kun otin ripsenpidennykset ja sen jälkeen omat ripset jotenkin hävisi. Nyt oottelen ihan rauhassa ripsien kasvamista.
Sama täällä. Radicalashin uskollinen käyttäjä. Itselläni on kaikki ihonhoitotuotteet sekä kosmeetiikka luomua, ja koen ne itselleni parhaimmaksi vaihtoehdoksi.
Kyseisellä seerumilla olen saanut pienet tynkäripseni luonnollisen tuuheiksi ja paksuiksi,
enkä koe tarvitsevani enää edes mascaraa. Riittää että värjään ripset kerran kuussa ja käytän kerranpäivässä Radicalashia.
Suosittelen kaikille joille laatu ja luonnollisuus merkitsee jotakin! Eikä pelkkä brändihypetys...
Testaa uusi ja luonnollinen Maylash-ripsiseerumi.
Minulla on Maylash-ripsiseerumi toiminut erinomaisesti. Monet blogittajatkin pitävät tuotteesta.
Tilasin tätä, ei ole vielä tullut. Joltakin palstalta bongasin, että ihan paras seerumi ja iherb suosituksissa käyttäjäkehuja. On luomua, sisältää mm. kurpitsansiemenuutetta. http://eu.iherb.com/Larenim-Lash-Dance-Intensive-Lash-Serum-0-07-oz-2-ml/41861 Hinta ei ole paha, alle 20 e. Jos olet ensitilaaja, koodilla ESA901 saat n. 5 euron alennuksen. Kohtaan code. Nyt halvin kuljetus International Airmail vain 2 dollaria tuli postikuluiksi.
sellaista kuin Prolash Eyegrowth -ripsiseerumia.
Onko kellään tietoa tästä tuotteesta? Ihan ummikkona tilasin, en voinut ohittaa. Normihinta jotain 80€, nyt lähti 19,90€.
ja tämän ketjun muistuttamana kaivoin Talikan seerumin kaapista ja olen käyttänyt nyt päivittäin
Todella toimii, ripseni on pidemmät ja tuuhemmat
Talikaa kannattaa kokeilla sitä saa ainakin Emotionista
Ei kaikissa seerumeissa ole niitä kyseenalaisia prostaglandiineita, osa toimii ihan muilla periaatteilla eli ei niin nopeasti kuin noita aineita sisältävät mutta silti toimivat. Eli ravittu karva eli ripsi ei tipu eli niissä pidennetään sen karvan ns. anageeni -vaihetta eli sitä kun se on vielä kiinni. Noissa turvallisissa seerumeissa ei tule mitään voimakasta kasvuvaihetta ja seerumia pitää siksi käyttää pitempään eli luonnollisen kasvukauden verran että näkyy tulokset. Suomessa myytävä IdolLash on esimerkiksi sellainen www.kauneudeksi.fi