Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suhde poikalapseen on erilainen

Vierailija
10.06.2008 |

Pakko myöntää, suhtaudun poikalapseen eri tavalla kuin esikoistyttöön. Jollain tapaa olen enemmän huolissani pojan viattomuudesta, tai toivoisin kovasti, että se voisi säilyttää jotain tuosta 1-vuotiaan pehmeydestä sielussaan. Kun pojilta ja miehiltä odotetaan kovuutta. "Pysy aina pikkuveljenä". Lisäksi minuun vaikuttaa myös sukupuoli ihan suoraan, on jotenkin niin hellyyttävää nähdä millaisesta pikkunakista se lähtee. Tässä ei oikeasti ole mitään seksuaalista lasta kohtaan, en vain ole ennen nähnyt pienen pojan pippeliä, joka on ihan vastakohta miehen kalulle.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja, miksi vaivauduin edes lukemaan tuota aloitusta.

Sanonpa nyt vain lyhyesti, että tytöt ja pojat eivät kasva tasavertaisiksi ihmisiksi niin kauan kuin äidit hehkuttavat vaaleansiniset ja -punaiset lasit silmillään, että kyllä ne vaan on niin erilaisia, ja pojat on niiiin hellyttäviä nappipippeleineen, niitä pitää suojella aivan erityisesti.

Tässä maailmassa on eletty ja edelleen eletään jatkuvaa miestenpäivää.

Vierailija
62/68 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin nämä muut lapsiensa pippeleitä ihastelevat mammat.

Mitäs sanoisitte, jos miehenne samalla antaumuksella ihailisivat tyttärienne pimppejä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pojat saavat suhteettoman paljon huomiota, niin hyvässä kuin pahassa.

Älkää antako niiden tyttöjen vain pärjätä, antakaa heillekin yhtä lailla huomiota. Ja pojille.

On niitä sellaisiakin perheitä, missä tytär on vanhempien elämän keskipiste, ja poika saa itsekseen elää omaa elämäänsä.

Vierailija
64/68 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
66/68 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kaksi poikaa ja ei yhtään tyttöä. En ymmärrä mistä puhutte. Mulle lapset on lapsia ja sukupuoli ei merkitse mitään. Hyi teitä!

Vierailija
67/68 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei poikiaan saisi ihailla hehkuttaa niiden ihmeellisyyttä? Onhan ne kuitenkin erilaisia kuin itse on ollut, joten onhan se vähän erilaista olla pojan äiti. Mulla on tyttö ja poika ja tykkään tietysti heistä molemmista mutta hiukan eri tavalla. Tyttö on paljon pidättyväisempi ja poika avoimempi. Joudun tekemään paljon enemmän töitä suhteessani tyttööni kuin poikaani. Luonteeni käy enemmän yksiin poikani kanssa ja tyttö on tullut enemmän isäänsä.

Hyvä, että tästäkin aiheesta keskustellaan. Tottakai lapsiinsa suhtautuu hiukan eri tavalla ei pelkästään sukupuolen takia vaan sekin vaikuttaa mihin tilanteeseen lapsi on syntynyt. Esikoisen ja kuopuksenkin roolit on ihan erilaiset.

Vierailija
68/68 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. oikeassa olet. ap eli alkuperäinen eli ekan viestin kirjoittaja vaikuttas olevan pedofiili. Nykyään pedofiilejä on paljon. Seksuaalisesti häiriintyneitä siis. lapsen munan ihailu on yhtä sairasta kuin eläimenkin munan ihailu. eli pervoa. ksnnattas varmaan mennä psykiatrille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän