mua ahistaa tää koti!!
Vaikka tää oli mun unelmien talo niin tän tyyli ei ole mua. Nyt vasta tiedän millaisen talon haluaisin ja mistä pidän ja tyyli on vasta nyt löytynyt. En vain kestä näitä tavaroita ympärillä. Ahistaa ihan hirveästi.
Kommentit (6)
tää koti ahistaa silti mua. Ja se on iso ongelma mulle!!
ap
HAloo, ryhdistäydy ja vaihda maalit/tapetit/kalusteet?
VAi onko sulla joku muu angstaus nyt päällä ja se ottaa tän muodon?
ja minkälaisen haluaisit? Kyllä sen varmasti voi muuttaa!
kodin laitto on tosi vaativaa hommaa ja vaatii harjoittelua. On vaan vähän kalliita harjoittelukappaleita ostaa vääriä huonekaluja ja tajuta se vasta himassa. Tai mikä pahempaa, ostaa kämppä ja tajuta että se on ihan vääränmallinen, väärässä kerroksessa jne.
Mä asun nyt ihan väärässä kämpässä eron jälkeen. Olen yrittänyt rempata mutta kun perusjutut on väärin, mikään ei toimi. Mua ahistaa niin että tulee ihan klaustrofobinen olo välillä. Tietty siihen liittyy toi erojuttukin mutta silti.
mutta jos jotain lohtua tästä saat niin tosiaan ei kaikilta suju luontaisesti sen tietäminen, mitä haluaa.
Itse olen huomannut sen, että sisustamisessa on paljon kiinni mittasuhteista ja niitä on tosi vaikeaa hahmottaa kun on jossain jättimäisessä huonekaluliikkeessä. Itse ostan johdonmukaisesti esim. liian korkeitä pöytiä, liian isoja sohvia jne.
Ja sitten on vielä ne värit erikseen, voi itku!
Jestas sentään. Ole onnellinen, että sulla on koti.
Jestas sentään. Ole onnellinen, että sulla on ruokaa ja ilmainen terveydenhuolto ja osaat kirjoittaa.
Jestas sentään. Ole onnellinen, että sulla on koti.