Mikä täyte unelmatorttuun?
Itse teen yleensä voikiisselin, mutta nyt löytyi mielenkiintoinen resepti:
voita
tomusokeria
vanilliinisokeria
nämä vaan vaahdotetaan ja täyte valmis.
Onkohan hyvää?
Kommentit (13)
Vois itekki kokeilla jos on. Yleensä teen tuhdin banaani/rahka/kermavaahto täytteen ja se vasta hyvää onki :P
äitini aikanaan käytti. Oi ihanaa, kiitos kun toit tuon taas mieleeni, nam nam ;)
Mä olen aina ennen tehnyt voikiisselin. Siis ihan keitellyt ja jäähdydellyt kastikkeen. Usein epäonnistunut :D
Toi vaan näytti niin nopealta ja helpolta että vois kokeilla :)
- ap
niin tulee täydellistä
voita
tomusokeria
vanilliinisokerianämä vaan vaahdotetaan ja täyte valmis.
Onkohan hyvää?
tuo voi+tomusokeri+vaniljasokeri -täyte, se on se ainoa oikea unelmatorttu ;)
Tuo mainitsemasi ja sen päälle vadelmamarmeladia tai hilloa, niin tulee täydellistä
voita
tomusokeria
vanilliinisokerianämä vaan vaahdotetaan ja täyte valmis.
Onkohan hyvää?
Komppi tuolle vadelmahillolle. Olen kokeillut monien hillojen kanssa ja ilman hilloa, ja vattuhillo on kyllä ihan ehdoton ykkönen. Itse kyllä laitan hillon (ohut kerros) ensin tortulle, ja sitten vasta voi-tomusokeri-mömmön, kun se on mielestäni helpompi levittää noin päin.
Tuo mainitsemasi ja sen päälle vadelmamarmeladia tai hilloa
Marmeladeja ja hilloja ei ole, mutta kuningatarpilttiä kyllä.
Taidan nyt mennä pelkällä valkealla töhnällä, en halua ottaa turhia riskejä kun tätä syö muutkin kun minä :D
- ap
Kokeile lemoncurdia, vaniljarahkaa ja vanilja halvaa sekä mandariinilohkoja... nam
Ja siitä tulee täydellistä ja ihanan valkoista, jos sen tekee kookosrasvasta.
ja tehdään niin, että laitat ekana vain sen mainitsemasi täytteen, käärit sen ja leikkaat mulle pari muhevaa palaa. Sitten avaat sen taas, ja laitat hillot muita varten ;)
ja tehdään niin, että laitat ekana vain sen mainitsemasi täytteen, käärit sen ja leikkaat mulle pari muhevaa palaa. Sitten avaat sen taas, ja laitat hillot muita varten ;)
stadissa, niin voisin vaikka tullakin ;)
Tuo on se vanha ja helppo ohje, joka onnistuu varmasti