Oletko nähnyt harrastettavan seksiä?
Siis muuten kuin olemalla itse mukana! Missä tilanteessa? Mille näytti?
Kommentit (27)
Juhannusyönä joskus 22, uimarannalla, muita ihmisiä oli siinä katselemassa merellä, kun känninen teinipari tuli siihen 10m päähän ja rupes hommiin. Jyystivät aikansa ja muut katseli vieressä, osa yritti katsella muualle...
Aina koominen tilanne. Ja tuskin muistavat itse seuraavana aamuna, ihmettelevät vaan miksi on hiekkaa vehkeissä.
Itse en ole nähnyt, mutta eräänäkin aamuna nyt kesällä olen kuullut yökköjen raportoivat ulkotapahtumistakin.
Työpaikka on joen rannassa ja vieressä on puistoalue. Kansliasta näkee suoraan tähän puistoon. Baarin jälkeen kesällä moni tulee "ulkoilemaan" juurikin sinne.
nuorena naitiin vierekkäin teltassa tuttavapariskunnan seurassa, ja kun itsellä oli tauko hommissa, katseltiin mitä vieruspari puuhasi.
Nykyisin näkee miltei joka kerta motoristien pippaloissa seksiä harrastavia pareja.
Joskus nuorempana kotibileissä vahingossa olen pamahtanut huoneisiin, joissa on seksiä harrastettu. Perus kännisekoilultahan se näytti, en jäänyt katselemaan kun ei kiinnostanut. Muutaman kerran on minut ja poikaystäväkin yllätetty.
Nykyisin näkee miltei joka kerta motoristien pippaloissa seksiä harrastavia pareja.
ja varmaan huippueroottinen näky, kun kaljamahat, läski ja parrat tutisevat. Pjuuks.
Ei sentään, taisin lähteä teilleni ja kun tulin joskus illalla takaisin kotiin, niin asiasta ei enää puhuttu (onneksi).