Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko nähnyt harrastettavan seksiä?

Vierailija
17.08.2012 |

Siis muuten kuin olemalla itse mukana! Missä tilanteessa? Mille näytti?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten tommosen jälkeen, onko joku debriefing kahvihetki?

Ei sentään, taisin lähteä teilleni ja kun tulin joskus illalla takaisin kotiin, niin asiasta ei enää puhuttu (onneksi).

Vierailija
22/27 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannusyönä joskus 22, uimarannalla, muita ihmisiä oli siinä katselemassa merellä, kun känninen teinipari tuli siihen 10m päähän ja rupes hommiin. Jyystivät aikansa ja muut katseli vieressä, osa yritti katsella muualle...

Aina koominen tilanne. Ja tuskin muistavat itse seuraavana aamuna, ihmettelevät vaan miksi on hiekkaa vehkeissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole nähnyt, mutta eräänäkin aamuna nyt kesällä olen kuullut yökköjen raportoivat ulkotapahtumistakin.

Työpaikka on joen rannassa ja vieressä on puistoalue. Kansliasta näkee suoraan tähän puistoon. Baarin jälkeen kesällä moni tulee "ulkoilemaan" juurikin sinne.

Vierailija
24/27 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorena naitiin vierekkäin teltassa tuttavapariskunnan seurassa, ja kun itsellä oli tauko hommissa, katseltiin mitä vieruspari puuhasi.

Nykyisin näkee miltei joka kerta motoristien pippaloissa seksiä harrastavia pareja.

Vierailija
25/27 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorempana kotibileissä vahingossa olen pamahtanut huoneisiin, joissa on seksiä harrastettu. Perus kännisekoilultahan se näytti, en jäänyt katselemaan kun ei kiinnostanut. Muutaman kerran on minut ja poikaystäväkin yllätetty.

Vierailija
26/27 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin näkee miltei joka kerta motoristien pippaloissa seksiä harrastavia pareja.

ja varmaan huippueroottinen näky, kun kaljamahat, läski ja parrat tutisevat. Pjuuks.

Vierailija
27/27 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkyy ja kuuluu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme