Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lehtipihvistä

Vierailija
17.08.2012 |

Alkoi kiinnostamaan nuo lehtipihvit ja tekisi mieli tehdä niitä itse. Olen huono kokkaamaan mitään "omaa" joten raaka-aineista ei ole mitään hajua. Valmiita tuotteita osaan kyllä grillata ja glaseerata yms. mutta ruoan tekeminen alusta lähtien on oudompi juttu. Mitä lehtiä niihin tulee? ja onko ne hienonnettuna vai ihan kokonaisina vai kuinka. Googlettamalla en oikein löytänyt mitään muuta kuin grillausohjeita, mutta niitä en kaipaa. Voiko joku neuvoa, kiitos.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos nauruista!

Vierailija
2/6 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että aloitat ihan jollain ilmaisjakelulla tai Pirkalla jos haluat värikkäämpää pihviä. Kunhan taidot kasvaa, voit edetä Seuraan ja Annaan, ja siitä sitten pikkuhiljaa vaikka Cosmoon ja jopa Vogueen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesarissa sunnuntaina joku asiaan liittyen? Itselleni ei sitä tule eikä tuolla niiden nettisivuillaakaan ole mitään.

Vierailija
4/6 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hehee, olipas hauskaa "Hesari, Anna, Pirkka". Luulin aluksi että siellä sunnuntain hesarissa olisi ollut jotain, mutta olitkin tätä roskasakkia jotka pilaavat kaikki ketjut.

Vierailija
5/6 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olitkin tätä roskasakkia jotka pilaavat kaikki ketjut.

Sinä taas taidat olla niitä, jotka eivät edes lue avauksia loppuun, kun jo kiirehditään vastaamaan niihin :D

Vierailija
6/6 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähän ehti tulla jo pari vastausta sen aikana kun itse kirjoitin vastaustani ja tajusin tuon toisen "lehti"-vastauksen jälkeen että tuo ensimmäinen hesarikommenttikin oli täyttä roskaa, kun aluksi luulin oikeasti että hesarissa olisi ollut jotain juttua.

Nyt tässä hetken googletellessani huomaan että olen ollut ihan hakoteilla tämän lehtipihvin kanssa eikä siinä mitään lehtiä edes ole. Näin sitä tyhmäkin oppii näköjään.

Olisi vain ollut mukava saada asiallisia vastauksia sen sijaan että aletaan ns. piilo-irvailla.