Mitä teet kun joku on kiinnostunut sinusta mutta sinä et hänestä?
Mitä teette jos joku on ihastunut mutta et ihan tunne samoin vaikka haluaisit? Tilanteessa jossa tämä toinen ei ole suoraan ilmaissut ihastustansa mutta näet sen kumminkin, henkilö ottaa yhteyttä usein ja haluaa nähdä ja muutenkin käyttäyty ihastuneesti? Jätätkö kylmästi vaan vastaamatta yhteydenottoihin etkä itse ota yhteyttä, vai suostutko tapaamisiin mutta perut ne vai sanotko suoraan että et ole kiinnostunut ?
Kommentit (77)
Teen temput muutaman kerran ja sitten jonkun tekosyyn perusteella lopetan koko jutun siihen paikkaan.
Selittäkää mulle miten voi mennä sänkyyn ihmisen kanssa, joka ei kiinnosta ja johon ei ole ihastunut? Silloin tuskin tuntee sitä ihmistä kohtaan edes eroottista vetoa.
Välttelen parhaani mukaan. Vahingossa törmätessä moikkaan normaalilla tavalla ystävällisesti kuten kaikkia muitakin.
Tosin välttelen myös tyyppiä, johon olen ihastunut, koska hän ei voisi koskaan ihastua minuun. En halua olla nolo ja säälittävä ihastujariepu.
Yleensä minä herään, ja nousen ylös sängystä.
m44
Musta ei ole kukaan ollut tuolla tavalla kiinnostunut, joten tosi vaikeaa sanoa mitä tekisin tuollaisessa tilanteessa. Luultavasti pyrkisin vain välttämään kyseisen henkilön seuraa.
Kertoisin asiasta avoimesti ja hienotunteisesti, kuitenkaan kiertelemättä. Miksi tuhlata toisen aikaa?
Vierailija wrote:
Kuinka pitkään tämä mies on sinuun ihastunut? Jos kovin pitkään niin mies tuhlaa vaan aikaansa eli olisi reilua kertoa hänelle.Kun Heti puhuin loukkaamatta miehelle enkelin kielillä en kiinostunut sinusta.Ei mennyt perille.Jahtasi, jahtasi uupumisen asti kunes räjähdin 100% Huusi raivosin. Johan huusi perääni jurissa kerostalon piha: Tollasta ämmää en huoliskaan.Toista ei voi ei pakoittaa pitää toisesta.Samaa pihaa toinen torvi mies jurissa ,ryhdytään suhteseen ymm.törkyä. Ymärtämättä jos nainen ikään katsomatta asuu yksin,ei tarkoita ei suhdetta ei elämää!
Ei ole kun luokka on täynnä kuumia tyttöjä mutta yksikään ei piittaa sinusta
No vaikka juttelen jos toinen juttelee,mutta en vastaa jos pyytelee luokseen. Kai sen nyt tyhmempikin tajuaa ettei kiinnosta.
Sanon ei toivotulle miehelle naisena tykään vain naisita.Jättää rauhaan.
Sanon suoraan etten ole kiinnostunut, mutta pidän kyllä normaalisti yhteyttä jos siitä huolimatta haluaa yhteyksissä olla (kaverimielessä).
En tee mitään. Käyttäydyn sellaista kohtaan ihan normaalisti ja asiallisesti. En erityisemmin ala kaveeraamaan tietenkään sellaisen kanssa, joka haikailee perääni.
En itseasiassa tiedä mitä tuossa tilanteessa tekisin. Ei siis ole edes kiinnostavat osoittaneet kiinnostusta saati sitten ei-kiinnostavat. Tuskin tällä kannattaa ihmeemmin päätään vaivata, koska tuskinpa tuollaista tulee tapahtumaan jatkossakaan koska olen jo niin erakoitunut ja vissiin syrjäytymässäkin. Etenkään kun en voi enää millään muotoa väittää olevani helposti lähestyttäväkään kuten vielä nuorempana olin.
Välttelen ja istun siten, ettei olla kosketus- ja mielellään ei näkö etäisyydellä.
Oon 9lk ja sain kavereilta tietää että yksi 8lk poika tykkää musta. En tykkää hänestä. Oon huomannut että se tuijottaa kokoajan ja tänään se laittoi mulle, mulla o asiaa, sitten ing sen ja kavereiden kaa puhuin asiasta et mitä vastaan jne. Sit se laitto ?. Laitoin mitä. Sit se laitto oot niin kaunis et voisin kattoo sua koko päivän ja kaikkee kehu mua. Mitä vastaaan?? En tykkää hänestä yhtään ja hän on minulle liian nuori
Olen sanonut ihan suoraan niille muutamalle miehelle, jotka tunsin entuudestaan ja jotka pyysivät treffeille ja ehdottivat seurustelua. Näin kävi muutaman kerran joskus nuorena. Minun ei olisi itse asiassa kannattanut lähteä heidän kanssaan treffeille, koska en ollut ihastunut enkä tuntenut vetoa heihin.
Parisuhteessa ollessani on ollut esim. työpaikoilla joitakin mielestäni ihastuneesti käyttäytyviä miehiä. He eivät ole koskaan sanoneet tai ehdottaneet mitään suoraan. Paitsi kerran yksi sanoi minua vahingossa rakkaaksi. Näille en ole koskaan itsekään sanonut mitään suoraan. Nuo ovat mielestäni sikäli hankalia tilanteita, että kyllä niissä tunteet heräävät kun toinen oikein hakeutuu seuraan, ihailee ja kehuu ym. Itse en kuitenkaan halua miespuolisia kavereita ja ystäviä, koska haluan pitää tietyt rajat. Pyristelen aina jotenkin eroon näistä ystäviksi hakeutumista miehistä. He ovat kaikin puolin ihania, fiksuja ja viehättäviä, mutta minä olen parisuhteessa enkä halua, että kukaan mies tulee sekoittamaan tunne-elämääni.
Se on hankalaa kun eivät ne sano koskaan mitään ääneen, niin ei voi suoraan kieltäytyäkään. Ovat olleet aina mukavia ja itseäni viehättäviä ihmisiä. Sitä vaan ihmettelen, että miksi täytyy kiehnätä varattuna toisen varatun ihmisen läheisyydessä ja tehdä itseään tykö.
Kerran kauan sitten kun olin vielä sinkku, eräs tuttu sinkkumies yritti vähän aikaa iskeä minua. Se oli todella vastenmielistä, koska en ollut yhtään kiinnostunut hänestä. Onneksi hän lopetti nopeasti sen hätistelyn. Nuorena sanoin suoraan muutamalle miehelle, etten ole sillä tavalla kiinnostunut kun he ehdottivat seurustelua. Kerran nuorena tein ison virheen kun aloin lopulta seurustella yhden miehen kanssa, joka herätti tutustumisen alkuvaiheessa vastenmieliset fiilikset lähestymällä minua jotenkin imelästi, tuli lähelle ja hymyili leveästi.