Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teet kun joku on kiinnostunut sinusta mutta sinä et hänestä?

Vierailija
12.03.2015 |

Mitä teette jos joku on ihastunut mutta et ihan tunne samoin vaikka haluaisit? Tilanteessa jossa tämä toinen ei ole suoraan ilmaissut ihastustansa mutta näet sen kumminkin, henkilö ottaa yhteyttä usein ja haluaa nähdä ja muutenkin käyttäyty ihastuneesti? Jätätkö kylmästi vaan vastaamatta yhteydenottoihin etkä itse ota yhteyttä, vai suostutko tapaamisiin mutta perut ne vai sanotko suoraan että et ole kiinnostunut ?

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen se, jolla aina herää tunteita vääriä ihmisiä kohtaan. Itse arvostan eniten suorapuheista keskustelua aiheesta. En oikeastaan oikein ymmärrä miksi jotkut karttavat keskustelua, vaikka aihe vaivaa molempien mieliä. Raukkamaisena pidän kaikkia välttelemisiä.

Tämä totta. On hyvä osata keskustella ja sanottaa ajatuksia ja tunteita.

Vierailija
22/77 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen se, jolla aina herää tunteita vääriä ihmisiä kohtaan. Itse arvostan eniten suorapuheista keskustelua aiheesta. En oikeastaan oikein ymmärrä miksi jotkut karttavat keskustelua, vaikka aihe vaivaa molempien mieliä. Raukkamaisena pidän kaikkia välttelemisiä.

Jos nyt vaan sattuu olemaan liian kiltti eikä mitenkään pysty sanomaan kun pelkää että loukkaa toista? Eihän siinä tietenkään järkeä ole mennä väkipakolla mukana kituen itse, mutta minkös teet. Liian kilttien pitäisi pysyä pois ihmisten ilmoilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän parhaani olla olematta töykeä, mutta pyrin viestimään ja epäsuorasti puheissani tuomaan esille, etten ole kiinnostunut. Muutama mies ei ole oikein ottanut melko suoristakaan signaaleista selvää, ja olen joutunut suoraan sanomaan etten ole kiinnostunut. 

Vierailija
24/77 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen samaa mieltä. On tosi tyhmää jos joku ei sano suoraan.

Vierailija
25/77 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvii tehdä mitään, kun ei naiset tee ikinä alotteita, vaikka olisivatkin kiinnostuneet. On se miehenä niin helppoa pysytellä sinkkuna.

No ei tee miehetkään minulle vaikka nainen olen.

Vierailija
26/77 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite sanon hänelle että en tunne häntä kohtaan ihastusta, mutta että hän on todella mukava ja kiva ja olisi mukavaa olla kavereita ja vaikka viestitellä yms.

Tämän vaikka olisi ärsyttävä, koska en vain kertakaikkiaan pysty sanomaan/laittamaan viestiä, että oot tosi ärsyttävä että en nyt kuule haluu.

Vierailija
27/77 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirottu kuka ei kiimaista auta . mä ainakin pyrin antamaan kaikille ketkä haluu

Vierailija
28/77 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos huomaan miehen ihastuneen vaikka en itse ole häntä siinä mielessä ajatellut, hämmennyn todella ja tavallaan tunnen suurta hellyyttä häntä kohtaan, myös uteliaisuutta. Se on todella outo tunne. Tekisi mieli paijata.

Ja olen varattu.

Vierailija
29/77 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon että en ole kiinnostunut hänestä niin ja ajattelen häntä vain kaverina

Vierailija
30/77 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse just äskön tuli poika laittamaan alax! On ollut jo pitkään mukava mua kohtaan, ja aattelinki et sil vois olla jotain tunteita, mut sit se vaan laitto alax, en ite tunne mitöön sitä kohtaan, joten valitettavasti laiton vaan ettö kyseinen henkilö on tosi kiva, mutta en tunne samoin. Katotaan miten meidän välit nyt korjaantuu, onneks ei ollu mulle ees kaveri, joten aika rohkee veto siltä

Vierailija
31/77 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panen. Ihan Ian Duryn hengessä. Aikanaan oppii ja minä olen saanut hupini.

Vierailija
32/77 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä puhuisin asiasta siltä kantilta, miltä minusta tuntuu. Jos aistisin, että nainen on ihastunut minuun enkä tuntisi samoin häntä kohtaan ja tilanne jostain syystä vaivaisi minua, niin kertoisin hänelle, että minua vaivaa nykyinen tilanne. Siitä voisi sueta keskustelu, jonka päätteksi asiat selviäisivät. Jos nainen ei olisi valmis puhumaan, hän saattaisi pelästyä ja kaikota, mikä saattaisi tuntua ikävältä. En kokisi tehneeni mitään väärää, sillä olisin vain kertonut, miltä minusta tuntuu.

Vierailija
33/77 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tässä tilanteessa ja yleensä se menee niin että kun käyttäydyn ystävällisesti mutta viileästi kuten vieraan kanssa käyttäydytään, en päästä lähelle, se menee kyllä sitten perille.

Eräs tapaus oli kyllä vaikea eikä ylläoleva tehonnut mitenkään.

Se oli ahdistavaa ja kamalaa. Toinen tunkee itseään väkisin tykö, tuijottaa ja hakeutuu lähistölle. Koen sen jo ahdisteluna. Tämä ei lopettanut ennen kuin näki minut toisen miehen seurassa.

Vierailija
34/77 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpointa on vain sanoa, että olet tavannut erään kiinnostavan miehen ja homma on vasta alkuvaiheessa. Case close.

Vierailija
35/77 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ollaan kavereita, olen kuin en huomaisi mitään. Näemme ihan normaalisti. Jos henkilöä näkee vain jossain satunnaisesti, olen myös kuin en huomaisi mitään. Saatan olla jopa hiukan tavallista kohteliaampi, koska tilanne ärsyttää.

Vierailija
36/77 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa ollut tuollainen tilanne. Ensimmäisen tajusin vasta 30 vuoden kuluttua Toiselle sanoin, että olen naimisissa ja aloin sitten vähän vältellä. Oli sellainen itseni pituinen vanha ukko jostain muualta kuin Suomesta syntyjään. Rohkea oli kyllä, pyysi oluellekin ja sinänsä ihan ystävällinen ja kohtelias mies, joka tervehtii kyllä vieläkin kun tulee vastaan

Vierailija
37/77 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin että olen varattu vaikka en ole. Sanoisin sen epäsuoralla tavalla, esimerkiksi että teen tänään kumppanini herkkuruokaa.

Nyt kun tarkemmin ajattelen niin näitä tämmöisiä töksäytyksiä on tullut kohdalle varmasti useampiakin nimenomaan toisen naisen kanssa keskustellessa, en vain ole mieltänyt että voisi viestittää myös ei-kiinnostusta kun itse en koe naisiin vetoa ja sen takia lähestyn aina kaveriolettamalla, mutta eihän sen välttämättä ole samoin toisilla. 

Vierailija
38/77 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään erityistä. Jos mies ottaisi usein yhteyttä niin vastaisin hänelle ja riippuen mitä tapaamista ehdottaisi niin saattaisin lähteä. Olen sinkku itsekin. Siis kaverina suhtautuisin tuollaiseen käytökseen. Mitä se "käyttäytyy muutenkin ihastuneesti" tarkoittaa? Se vaikuttaisi toki paljon myös, mutta en mä välttämättä olettaisi, että mies on ihastunut jos haluaisi joskus kahvitella ja kyselisi kuulumisia tms. Jos jotain fyysistä vaikka ehdottaisi niin sitten sanoisin kyllä suoraan, että ei huvita sellainen.

Vierailija
39/77 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän vaan vastaamatta. Kyllä ne siitä tajuaa.

Vierailija
40/77 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähentäisin kanssakäymistä ja olisin lyhytsanainen. Viesteihinkään ei ole pakko vastata ainakaan kaikkiin. Jos sittenkään ei mene perille, niin pakko sanoa suoraan, että en ole kiinnostunut. Nämä neuvot, jos henkilö on hyvä tuttava tai ystävä. Ventovieraalle ei tarvitse sanoa mitään eikä olla missään yhteyksissä tietenkään.

Kaikki eivät kyllä noitakaan usko. Varsinkaan naiset ilmeisesti eli he kuvittelevat, että mies on kiireinen ja vaitelias luonteeltaan. Työpaikalla jos tapahtuu, niin on hankala tilanne, kun työkaverin viesteihin on pakko vastata jotain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme