Milloin viimeksi sanoit puolisollesi "Minä rakastan sinua"? Entä puolisosi sinulle?
Ei tarvitse olla juuri tuo sanamuoto, mutta tunnustuksessa pitää jossain muodossa olla verbi "rakastaa". Kerro myös, kuinka kauan olette olleet yhdessä.
Kommentit (57)
10v yhdessä. Ei ehkä ihan päivittäin tuossa muodossa sanota, mutta jollain tavalla sanallisesti kuitenkin ilmaistaan miten tärkeä ja erityinen toinen on. Kyllä meistä kummastakin on se mukava kuullakin, vaikka varmasti kumpikin sanomattakin sen tietää, sisimmässään tuntee ja teoissaan osoittaa, että toista rakastaa.
vastannut, saati sanonut oma-aloitteisesti.
Yhdessä 14 vuotta. Tiedän, että mies rakastaa mua mutta ärsyttää, että se ei sanoa sitä ääneen.
Meille tuo on kummankin suuhun jotenkin kankea lausahdus, joten käytetään usein muotoa "Olet rakas" tms, joka kuulostaa luonnollisemmalta.
.
suhteen alussa, kun ei ihan oltu vielä valmiita niihin oikeisiin sanoihin. :) Nykyään sanotaan viikoittain/muutaman kerran viikossa. Yhdessä vähän reilut 4v ja naimisissa 2v.
Mutta eilen sanoin ekan kerran varmaan kymmeneen vuoteen miestä idiootiksi. Ja mies minua. Että jotain edes :D :D
Mutta me olemmekin vasta rakastuneita. Vuosi yhdessä :)
Sanoin eilen ensimmäisen kerran, 2 kk olemme olleet yhdessä, mies ei sanonut sitä takaisin minulle. Sanookohan koskaan, sen tyylinen mies. Olisihan se kiva kuulla itsekin.
Miksiköhän se on joillekin miehille niin vaikeaa se tiettyjen sanojen sanominen? Tiedän minä, että hän tykkää minusta, mutta olisi kiva kuullakin joskus jotain kivoja sanoja tai lauseita. Minä kyllä sanon. Ei ole vaikeaa ollenkaan. Ja sanon ainoastaan silloin jos tarkoitan sitä oikeasti.
viimeksi tänään aamulla. Yhdessä 4 vuotta.
Ei ne teot aina riitä, pitää myös puhua. Mun mielestä on ihanaa kertoa se toiselle ja kuulla se myös.
Yhdessä viisi vuotta ja päivittäin. :) viimeksi hetki sitten.
Eilen illalla ennen nukkumaanmenoa sanoin ja mies sanoi minulle. Olemme olleet 3 1/2 vuotta yhdessä
en oo muistanut sanoa. Pitäis kai muistaa, mutta kai se sen nyt sanomattakin tajuaa :-D
10v.
Tänään sanoimme toisillemme minä rakastan sinua-niin minäkin sinua suukkojen kera, kun mies lähti yöksi töihin. Olemme olleet yhdessä 5 vuotta :)
tai viime vuonna ainakin! Mies on sanonut varmaan viime vuonna :D
Yhdessä 10 vuotta ja rakastamme toisiamme valtavasti, ei vaan oo koskaan opittu sanomaan sitä ääneen :) Teot ja muut sanat puhukoot puolestaan :)
En nyt muista päivää tarkemmin, alkuviikosta joskus. Yhdessä 14 vuotta.
rasittavuuteen asti :)
Itse sanon niin muutaman kerran vuodessa.
- 14v yhdessä
Kumpikin sanoi toisilleen niin. Ihan noilla sanoilla ilmaistaan monta kertaa viikossa, usein nukkumaan mennessä. Ja muuten sitten ilmaistaan vielä paljon useammin.
Yhdessä 14 vuotta. 4- ja 6-vuotiaat lapset.
Mutta me olemmekin vasta rakastuneita. Vuosi yhdessä :)
varmaan joskus huhtikuussa, mies noin viikko sitten. Kriisiä ollu kevät ja kesä ja oltiin jopa erossakin tuossa pikku hetki.