No HUH HUH sentään, Kaija Koo! (kuva)
Kommentit (40)
o_O ei näy kuin trikoiset sellureidet... trikoo todella on riskillä ruma.
Ihanaa kun noi julkkiksetkin meidän iloksi aina välillä mokaa. Jumalauta kilon makkara puolen kilon suoleen tungettuna :D
ulkonäköään ja itseään niin vakavasti. Paikalla olleet tietävät, että tuohon asuun liittyi paljon itseironiaa:) Eikä Kaija ole viisikymppiseksi ollenkaan opahannäköinen, päinvastoin. Go Kaija!
kiloineen ja legginseineen. Antaa esiintyjän esiintyä niin kuin haluaa, lienee tavallinen inhimillinen ihminen ja yleisö tykkää.
joko leggingsit tai sukkikset ja pusero päällä. Useimmilla vilkkuu ihan perse ja alkkarit näkyy. Melkoisia palm face ilmestyksiä.
kuin lähinpään ruokakauppaan, niin sieltä vyöryy mamma vastaan trikoissaan ja lihaa on päällä 160 kiloa.
joko leggingsit tai sukkikset ja pusero päällä. Useimmilla vilkkuu ihan perse ja alkkarit näkyy. Melkoisia palm face ilmestyksiä.
Tätä mun ranskalainen anoppikin kauhistelee koko ajan miten rumasti suomalaisnaiset pukeutuvat
En ole itsekään timmissä kunnossa, joten en ikimaailmassa vetäisi jotain trikoohässäkkää päälleni ennen kuin kiipeän esiintymislavalle. Ei sen puoleen, ei trikoo pue laihaakaan.
Rohkea aikuinen nainen ja upea sellainen!
legginskalsarit ei sovi ke-nel-le-kään!
En tiedä mistä suomineidot ovat keksineet että ne näyttäis muka hyvältä.. aivan kamalia!:(
Please..
Mutta mitäpä siitä, elämä on. En jaksa trimmata itseäni hullun lailla. Ja mulla on erittäin hyvin säilynyt nätti naama, se vähän kompensoi paksuja reisiä :)
Monet trimmatuyt on kuivuneita kasvoista, kireän näköisiä luunaamoja. Kaija Koo on myös hyvännäköinen naamasta. Kaikkea ei voi saada.
Kaija oli unohtanut pukea hameen. Joillakin dementia voi alkaa jo viisikymppisenä :(
Lähden desinfioimaan verkkokalvojani....
Ihan varmasti Kaija itse tietää että on monienkin mielestä turhan tukeva (ja vanha) noihin vaatteisiin ja ehkä osin juuri siksi niitä käyttääkin. Toivon että minullakin olisi viisikymppisenä kanttia vastaavaan enkä muuttuisi twinsetissä ja hillityssä kananpeekampauksessa kulkevaksi mummelinaluksi...
kuin lähinpään ruokakauppaan, niin sieltä vyöryy mamma vastaan trikoissaan ja lihaa on päällä 160 kiloa.
Panisin! Niinkuin kaikkia yhtä muodokkaita, kauniita naisia! Vau!
ei kauheen imarteleva kuvakulma...