Tietääkö kukaan miksi Rampamielen blogi on suljettu?
On ilmeisesti laittanut sen salasanan taakse. Tietääkö kukaan miksi? Tai olisiko Rampamieli täällä itse?
t. Vakilukija
Kommentit (19)
Voisiko liittyä: http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012081515957313_uu.shtml ?
Itse luin tuon uutisen ja tuli tuo blogi mieleen. Itsekin aktiivisesti lukenut, nyt kuukauteen en ollut käynyt katsomassa. Hämmennys oli suuri, kun oli kadonnut salasanan taakse. Hänhän puhui ainakin jossain vaiheessa, kuinka oikeudenkäynti oli mennyt pieleen ja oli saanut kunnianloukkaussyytteen.
Mä kanssa muistelen, että pelkäsi vain saavansa syytteen, mutta ei ollut saanut.
Mutta totta puhuen viimeisen vuoden aikana jutuissa oli aika tavalla tarinan kerronnan makua. En tietenkään väitä (tai voikaan väittää), että kaikki se ei olisi totta, mutta jotensakin vain tuntuu, että kätevä kynäilijä, vilkas mielikuvitus ja blogi, josta meinaa aiheet loppua =....
Muistaakseni joku oli kommentoinut blogiin tyyliin, että pienellä etsinnälle löysi ilmoituksen suomi24:stä, joka saattoi olla tämän blogin kirjoittajan jättämä ja kyseli sitten kokemuksia blogin kirjoittajalta, että kannattaisiko hänenkin kavereita sieltä etsiä. Johan oli sitten mennyt blogi salasanan taakse ja blogilistassa oli uhkailua, että se poistetaan, koska joku oli "selvittänyt" kirjoittajan henkilöllisyyden. Itsekseni naureskelin, että kohta uusi blogi kuitenkin jonnekin aukeaa ja oikeassa olin. Kommenttiboksiin joku uskalsikin ihan avoimesti epäillä, että blogi on satuilua ja tulipa sitten jotain mussutusta, että eikö hän usko, että hyväksikäyttöä on olemassa. Psykoksikin taidettiin haukkua. Voi, että näitä...
Itsekin luulen, ettei tämän "rampamielen" blogi ole läheskään sataprosenttisesti totta. Tyyli poikkeaa niin paljon muista vastaavanlaisista blogeista. Blogi on jotenkin liian mässäilevä kaikilta osin. Koko ajan "muistetaan" yhä shokeeraavampia juttuja. Ensin hyväksikäyttäjiäkin oli 1-2, nyt jo neljä (ja tietenkin nuoriso-ohjaajaa ja lääkäriä). Onhan tällä näköjään huomattavasti enemmän lukijoitakin kuin muilla did-häiriöisten blogeilla, eikä noilla jutuilla tarvitse ihmetellä miksi.
Nyt kirjoittaja onkin pitkin kevättä kokenut keskenmenoja, joiden vuodot ovat vasta loppuneet, muttei ole mitään blogiin siitä maininnut, kun sopivat miehen kanssa, ettei siitä puhuta. Kuitenkin on kaiken muun sinne vuodattanut (miehen tietämättä), mutta miksei sitten noin raskasta asiaa sanallakaan. Jotenkin liian epäuskottavaa minulle sulattaa. Ja nyt muuttaa vanhoja merkintöjäänkin lisätäkseen niihin tekstiä keskenmenoistaan... Ööh, miksi ihmeessä?
No juu, mutta näitä satublogejahan on netissä useampikin. Itsekin luen tämän lisäksi paria, joiden epäilen olevan feikkejä puhumattakaan niistä, joita ei edes osaa epäillä, kun ovat niin uskottavasti kirjoitettuja. Näille feikkibloggareillehan negatiivinenkin huomio on huomiota, joten kannattaa jättää omaan arvoonsa. ;)
Tosin tässä kyllä nauratti se, että kun näitä epäilijöitä on nyt alkanut ilmestyä niin heti oli blogissa joku "lapsiosa" kiljumassa, että: "Minä en valehtele! Minä en keksi juttuja!" Ei helv...
Blogilistalla mainittiin, että blogi on laitettu salasanan taakse kunnes sen voi poistaa netistä. Joku lukijoista oli selvittänyt kirjoittajan henkilöllisyyden. Ihmettelen, kuka tuollaista sherlokointia harrastaa...
Blogilistalla mainittiin, että blogi on laitettu salasanan taakse kunnes sen voi poistaa netistä. Joku lukijoista oli selvittänyt kirjoittajan henkilöllisyyden. Ihmettelen, kuka tuollaista sherlokointia harrastaa...
Katos, olihan täällä jo asia selvitetty. En jotenkaan osaa lukea tätä palstaa kun viestien välissä on aina jotain sälää :)
Mutta juu, eikös sitä henkilöllisyyttä ollukaan selvitetty sitten... jaajaa. Tottakai osa tuosta blogista on tuubaa. Mutta uskooko kirjoittaja itse tuubaansa, onkin jo toinen juttu. Ihan viihdyttävä blogi kuitenkin...
Hehe. Joo. Myönnän, että suutuin ja pelästyin kun joku tosiaan osasi yhdistää blogini ja tuon profiilin. Mietin tosissani jonkin aikaa että ottaisin koko blogin pois. Siksi siellä blogilistallakin hetken aikaa luki että otan koko blogin pois. Lapsellista, myönnetään. Kun tein päätöksen jatkaa blogia, oli helpompaa vaihtaa blogin osoite blogilistalla kuin perustaa sinne uusi blogi, ja näin ehkä vanhat lukijat löytäisivät helpommin perille.
En kertonut blogissani keskenmenoista, kun blogia lukevat myös ihmiset, jotka tunnen netin ulkopuolella ja joiden en halunnut tietävän lapsentekoyrityksistämme. No, nyt kun heille on kerrottu niistä ihan kahvipöydässä, niiden juttujen pois jättämiseen ei ollut enää tarvetta.
Tuo lapsiosa ei kilju blogin lukijoille, se kiljuu minulle. En vieläkään haluaisi tunnustaa, että se, mitä osani minulle kertovat, on tapahtunutta, mutta fyysiset oireet osoittavat toivoni aina vääräksi.
t. rampamieli
Itselläni kun on dissosiatiivinen persoonallisuushäiriö, viimeistään siinä vaiheessa alkoi "hieman" epäillyttämään, kun tuli ties minkämoisia "paneeleita" ja kokouksia kirjoitettuun muotoon. Ei sillä, etteikö jossain määrin päässä voikin käydä aikamoistakin taistelua, mutta en kykene itse ainakaan ajattelemaan moisen olevan mahdollista. Ei se ole jotain, jonka voi päätöksellä laittaa on ja off, kuten tuntui tällä olevan.. "Nyt sitten dissosioidaan ympäriinsä, muuten toimitaan ihan normisti". Itse aloitin hetki sitten blogin, jossa saan riehua miten huvittaa, ja kyllä siellä ihan yhtäkkiäkin tuntuu "persoona" vaihtuvan, kun antaa tekstin vaan tulla. Välillä pelottaa, että kuinkas pimahtanut tässä onkaan.
Suljin blogini, kun yksi utelias lukija yhdisti blogini ja toisaalla netissä olleen profiilini. Profiilini avulla olisi helposti saanut selville miltä näytän, missä asun ja yhteystietoni.
Siirrän blogia vähitellen Bloggeriin. Käyn viestit läpi ja poistan kaiken, mikä voi tehdä minusta tunnistettavamman. Toivottavasti se riittää.
Uusi osoite on rampamieli.blogspot.com
Edelleen korostan että kirjoitan sen verran aroista aiheista, että en halua tulla tunnistetuksi. Toivon että lukijat kunnioittavat tätä toivetta.
Niin ja blogi on ihan täyttä totta. En voi sille mitään, että sivupersoonani tykkäävät näyttelemisestä ja asioiden kertomisesta proosamuodossa. :)
t. rampamieli
Minä taasen muistaisin, että pelkäsi saavansa kunnianloukkaussyytteen (tai sillä ehkä uhkailtiin), mutta se asia ei kai edennyt minnekään.
Onko kellään muulla mitään tietoa tänään?
Miksikäs blogi on taas salasanan takana? Nykyisen miehen kelvottomuus liian häpeällistä julkiseen blogiin?
Harmi, että on salasanan takana. Itsekin olin vakilukija. Toisaalta, kun vakavista aiheista kirjoittavaa henkilöä tarinoinnista syytetään ja mieskin siinä sivussa arvostellaan niin onko ihmekään, ettei julkisena halua pitää.
On se vaan silti harmillista. Saa nähdä jos sitä joskus pääsisi taas lukemaa
Nosto, onko Rampis täällä? Mitä hänelle mahtaa kuulua..?
Blogi mennyt taas salasanan taakse :( Onkohan Rampamielellä huoli yksityisyydestään vai jokin pielessä? Toivottavasti kaikki olisi ok ja kiva jos blogikin vielä joskus aukeaisi. Olen ollut lukija alkuajoista ja blogi on tarjonnut verratonta vertaistukea...
Blogi on taas avoinna, olen taas osastolla, saan taas sähköä ja isoja muutoksia elämässä tulossa.
Nosto, näkisikö Rampamieli tämän?? Taas on blogi salasanan takana vaikka oli jo välillä näkyvissä aika hiljattain. Palautuuko blogi vielä luettavaksi? Itsekin alkanut epäillä didiä ja olisi ihanaa päästä lukemaan taas.
Blogia ei näy enää ollenkaan, harmi! Rampamieli, jos luet tämän, niin kerrohan kuulumisia...
Eritoten se, että aikooko vielä avata bloginsa ja kirjoittaa. Tai jos jatkaa salasanan kanssa, niin voikohan sitä saada kun minäkin tykkäsin niin lukea.