Voi vittuvittuvittuvittu! Että on hyväksikäytetty olo!!
Eksä tuli eilen käymään ja yöksi. Se oli työasioissa täälläpäin. Mulla oli eilen tosi yksinäinen olo ja aattelin, oikeestaan ihan kivaa jos tulisi. Sillä on avovaimo (jonka kanssa kuulemma menee huonosti, tosin ainahan niitten kanssa miesten mielestä menee huonosti) ja meillä yhteinen lapsi.
Ajattelin, että minä käytän sitä hyväkseni, pääsen juttelemaan ja höpöttämään.
No, jutut sit lipsahti. Että mua kaduttaa! Ja pahiten sen takia, että mieheltä tuli niin nopeesti etten ite kerennyt mukaan >:[ Kävin sit suoraan nukkumaan enkä jaksanut alkaa uusintakierrokselle.
Hitto että nyt on hyväksikäytetty olo, mies sai käydä suihkussa, sai ruokaa ja sai tyhjentää kassinsa. YÖK.
Pitäisköhän mun laittaa sille haukkumaviesti vai pitäiskö mun komentaa se nuolemaan? No joo, vitsi vitsi. Ei enää ikinä! Hyi helvetti mikä sika mies onkaan. Itellä vaan oli viime seksikerrasta varmaan puoli vuotta, joten ei tarvinnu kauheesti houkutella. Tässä käy aina näin päin, että kun minä luulen olevani niskan päällä niin sit saan kyllä sen märän rätin vasten kasvoja. :((
Huoraks on turha ruveta haukkumaan, se ei hetkauta mua yhtään.
Kommentit (24)
ajattelisitko Voi vittuvittuvittuvittu! Että on hyväksikäyttäjän olo!
vaan olisin tyytyväinen olooni. Joo, olen paatunut ja kamala ihminen.
kuten helposti arvata saattaa.
Ens kerralla sitten varmistat, että saat ja mielellään niin, ettei mies ehdi saada.
Ens kerralla sitten varmistat, että saat ja mielellään niin, ettei mies ehdi saada.
niin voisin komentaa sen nuolemaan mua ja sit heittää sen pihalle kun on hommansa hoitanu.
Olin ottanu eilen vielä lasin viiniä ja se turruttaa just sen verran, että on vaikeeta saaha siinä kahessa minuutissa, jonka mies kestää... Huoh. En ees koskenu miehen vehkeeseen.
ap
Mun exä suostuu tuollaisiin panoihin ja sitten puhuu niistä mulle. Luulis että oppisi välttämään tuollaisia juttuja mistä ei saa mitään.
Mun exä suostuu tuollaisiin panoihin ja sitten puhuu niistä mulle. Luulis että oppisi välttämään tuollaisia juttuja mistä ei saa mitään.
Onko sun eksä mies vai nainen? Valittaakse sit sulle jälkikäteen?
miksi se on ex ja miksi se kannattaa sellaisena pitääkin. Munaa saa muualtakin ja joku toinen ehkä malttaa panostaa sinuun.
etkä mitään hirveen suurta älykkyyttäkään tolla tarinallasi osoita. Että haloo, sun orgasmisi on todella tärkeetä. Herää pahvi ja käytä vaikka sormiasi.
etkä mitään hirveen suurta älykkyyttäkään tolla tarinallasi osoita. Että haloo, sun orgasmisi on todella tärkeetä. Herää pahvi ja käytä vaikka sormiasi.
tuossa tilanteessa on se tärkein juttu, se mun orgasmi! :D Mitäs muuta mä tosta olin hakemassa kuin nautintoo itelleni? Nih.
ap
Muttei hyvälläkään - sait ihan sitä, mitä tilasit. Jos tietoisesti kajoaa varattuun, niin ei siitä kuulukaan nauttia.
Kaikki olis ilmeisesti tosi hyvin jos se olis onnistunut ja miehellä hyväksikäytetty olo?
Mutta nyt kun kävikin näin päin niin mies on sika. Miksköhän teille tuli ero...
kuulostaa vanhalle tarinalle
on vaan aika yleistä että eksät nussii...
mä en kyllä ymmärrä miten jotkut naiset voi "kannattaa" tollasia jätkiä panemalla niitä.
...kun ei toinen saanut....nyyh...mee kädelle.
Shit happens
..vahva komppi tälle. Jos kerran on yhteisiä lapsiakin..
nyt jäi luu vetävän käteen.
Turha syyttää sitä miestä, mut opiks voit ottaaa. Pidä jatkossa puolesi.