Voi vittuvittuvittuvittu! Että on hyväksikäytetty olo!!
Eksä tuli eilen käymään ja yöksi. Se oli työasioissa täälläpäin. Mulla oli eilen tosi yksinäinen olo ja aattelin, oikeestaan ihan kivaa jos tulisi. Sillä on avovaimo (jonka kanssa kuulemma menee huonosti, tosin ainahan niitten kanssa miesten mielestä menee huonosti) ja meillä yhteinen lapsi.
Ajattelin, että minä käytän sitä hyväkseni, pääsen juttelemaan ja höpöttämään.
No, jutut sit lipsahti. Että mua kaduttaa! Ja pahiten sen takia, että mieheltä tuli niin nopeesti etten ite kerennyt mukaan >:[ Kävin sit suoraan nukkumaan enkä jaksanut alkaa uusintakierrokselle.
Hitto että nyt on hyväksikäytetty olo, mies sai käydä suihkussa, sai ruokaa ja sai tyhjentää kassinsa. YÖK.
Pitäisköhän mun laittaa sille haukkumaviesti vai pitäiskö mun komentaa se nuolemaan? No joo, vitsi vitsi. Ei enää ikinä! Hyi helvetti mikä sika mies onkaan. Itellä vaan oli viime seksikerrasta varmaan puoli vuotta, joten ei tarvinnu kauheesti houkutella. Tässä käy aina näin päin, että kun minä luulen olevani niskan päällä niin sit saan kyllä sen märän rätin vasten kasvoja. :((
Huoraks on turha ruveta haukkumaan, se ei hetkauta mua yhtään.
Kommentit (24)
Niin tämäkin asia asettuu sille kuuuluvaan asemaan, etkä sorru enää samaan.
orkut sillä kyllä saa, mutta ei sitä oikeaa tunnetta
Onneksi olkoon, ansaitsit olosi. Sallit tuon olon saapuvan itsellesi, koska et ollut varuillasi. Ehkä ensi kerralla ei kannata hypätä sänkyyn hetken mielijohteesta vaan miettiä ETUKÄTEEN että "Jos minä tämän teen, niin onko minulla hyvä omatunto jälkeenpäin".
Mitä jos palaat takaisin siihen hetkeen kun ehdotus kunnon panosta tuli esiin? Mitkä olivat fiilikset sillä hetkellä kun hän laittoi käden hellästi alaselällesi ja kuiskasi korvaasi miten hyvältä sinä näytät edelleen ja että miten hän on kaivannut sinua? :)
Se, että hän laukesi nopeasti oli kai merkki siitä että hän on kaivannut seuraasi kovasti. Jos nyt on ihan pakko kostaa siltikin niin huohota vaikka toisen miehen nimeä aktin aikana hänen korvaan sitten ensi kerralla.
järjellä selittää. Minä ja eksäni olemme eronneet yli neljä vuotta sitten. Tässä alkukesästä sorruimme samaan sänkyyn ja mulle tuli kans vähän samanlainen olo kuin sulla. Pääsin siitä kyllä nopeasti yli.
Joo ja kummallakin on tahollaan uusi kumppani. Jokin kummallinen entisen kaipuu kait siinä sai vallan. Piti vielä kokeilla tuntuuko miltään. Suoraan sanottuna ei tuntunut, joten ei koskaan enää.