Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaatteko te pitää vihreitä, punaisia, keltaisia ja sinisiä housuja?

16.08.2012 |

Näitä muotihousuja mitä on nykyään kaikissa perusväreissä? Aika tiukkojakin näyttää olevan.

Kehtaatteko te?

Minä en, käytän vain tavallisia sinisiä farkkuja, en kehtaa laittaa edes niitä sinisiä housuja, on niin royalsiniset etten kehtaa!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinisiä ja punaisia tiukkoja tänä kesänä. Paljon positiivista palautetta on tullut, ja varsinkin sinisistä tykkään kovasti!

Vierailija
2/10 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ne kivan näköisiä, mutta itsestäni tuntuu luontevammalta olla tylsän värisissä eli mustissa, harmaissa jne. Joskus harvoin jossain bileissä saaran "repäistä" ja pukeutua värikkäämpiin housuihin :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hameen kanssa, niin ei ole niin erottuvaa

Vierailija
4/10 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en halua. Varsinkin ne karkkivärit (ja vielä vaaleankeltaiset) on jotain niin kamalaa, että tunnen vaan myötähäpeää niitä kohtaan, joilla sellaiset on päällään. Tämä toki vain oma mielipiteeni asiasta. Kirkkaan punaiset omistan ja käytän joskus.

Vierailija
5/10 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muotivillityksistä piittaamatta. Olen pitänyt vuosikaudet ruskeita, vihreitä ja turkooseja housuja. Keltaisia tai pinkkejä en päälleni vetäisi, eikä punainenkaan tunnu omalta väriltä.

Vierailija
6/10 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen vielä toistaiseksi sen verran lihava, että näyttäisin naurettavalta.

ensi kesänä kyllä ostan kirkkaimmat housut mitä kaupasta löydän!

Vierailija
7/10 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki värit kelpaa, pinkit housut on ollu ihan ykköset tänä kesänä. Alesta ostin neonvihreet, niitäkin ois vielä tarkotus käyttää :)

T: ikiteinix 25wee

Vierailija
8/10 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vapaa-ajalla.

Töissä se ei oikein olisi edes mahdollista. 10 vuotta sitten kaikilla oli jakkupuku, nyt on vähän höllentynyt pukukoodisto. Mutta ns. normaalia siistimmät vaatteet minulla on joka päivä. Näitä vaatteita en vapaalla käytä.

Töihin en laittaisi (voi) ja vapaa-ajalla ehkä punaiset.

Vierailija
9/10 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvella tulee enemmän käytettyä mustaa ja farkunsinistä mutta kesällä käytän kyllä erilaisia värikkäitä puuvillahousuja ja capreja paljonkin. Vaikka ikää on jo 38 vuotta.

Vierailija
10/10 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen yli 40-v ja hoikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan