Ei he#vata, neljäsluokkalaisella on kaikki aamut kasiaamuja.
Aika rankaksi käy koulunkänti, eihän tässä olen mitään järkeä! Sitten päästään kotiin jo kahdeltatoista (kerran jopa yhdeltätoista) pitkästytään ja sotketaan paikkoja kotona kavereiden kanssa.
Oi miksi meitä näin rangaistaan!
Kommentit (37)
ja päästään kotiin kolmen tai neljän jälkeen.
Ja sotketaan sitten paikkoja kavereiden kanssa.
Oi miksi meitä näin rangaistaan!
(niin, siis lukion ekaluokkalainen....)
Pääseväthän ainakin ajoissa pois. Ovat tosin luovia ajattelijoita ja keksivät paljon tekemistä, pelaavat jalkapalloa, käyvät uimassa, kirjastossa jne.
Niin ja joo. Heidät on kasvatettu, että äiti ei asu yksin, osaavat kyllä huolehtia jäljistää, pestä pyykkiä, laittaa ruokaa ja pitää paikat järjesjestyksessä.
Mua kiinnostais tietää et millainen alapään karvoitus sulla on???
Pitäisikö sitten laatia säännöt, ettei sotketa jne.
Pitkästytään?! Ulkonahan tekemistä, vaikka kuinka.
Ja huolehtia riittävästä levosta, monipuolisesta ravinnosta ja liikunnasta.
Pääseväthän ainakin ajoissa pois. Ovat tosin luovia ajattelijoita ja keksivät paljon tekemistä, pelaavat jalkapalloa, käyvät uimassa, kirjastossa jne. Niin ja joo. Heidät on kasvatettu, että äiti ei asu yksin, osaavat kyllä huolehtia jäljistää, pestä pyykkiä, laittaa ruokaa ja pitää paikat järjesjestyksessä.
t. kakkonen
eskarilaisella neljä kasin aamua ja yksi ysi. Tuo yhdeksänkin tuntuu jo aika aikaiselta...
Pääseväthän ainakin ajoissa pois. Ovat tosin luovia ajattelijoita ja keksivät paljon tekemistä, pelaavat jalkapalloa, käyvät uimassa, kirjastossa jne. Niin ja joo. Heidät on kasvatettu, että äiti ei asu yksin, osaavat kyllä huolehtia jäljistää, pestä pyykkiä, laittaa ruokaa ja pitää paikat järjesjestyksessä.
Mun neljäsluokkalaisellani on yksi yhdeksän aamu, muut kahdeksan, ja pääsee yhden ainoan kerran kahdeltatoista (muuten klo 13, 14 tai 15).
mutta kutonen ysiin ja kymppiin... kun olisi suonut olevan toisinpäin. Kutonen herää kuitenkin viimeistään puolikasilta joka aamu ja kolmonen taas väkisin, kun kello soi.
Näin meitä rangaistaan, jokaista tavallamme! :P Yritetään silti jaksaa.
Tosin taksi hakee jo ennen kahdeksaa. Tosi luksusta! Viime vuonna taksi tuli jo puoli kahdeksalta poikkeuksena yksi aamu. Nyt on kaksi puoli kolmen päivää ja yksi puoli kaksitoista ja muut vissiin puoli yksi ja puoli kaksi. Eikö teillä ole yhtään pitempää päivää??
Vastaa kakkonen, Nean kanssa arvattiin, että sulla olis posliini, mutta et ole sheivannut vaan nyppinyt karvat pois
kasin aamut ovat koululaisille tympeitä, vaikka eivät edes sotkisi kotona...
Vastaa kakkonen, Nean kanssa arvattiin, että sulla olis posliini, mutta et ole sheivannut vaan nyppinyt karvat pois
t. rämemajava
Ikävää toisiaan, että koulut loppuu niin aikaisin. Eikö kouluissa ole mitään kerhoja, mihin voisitte Nean kanssa osallistua?!
ei kai elämän tarkoitus olekaan ajan tappaminen? Siis en ymmärrä, miksi iltapäivät pitää käyttää pitkästymiseen ja sotkemiseen, sitäkö se elämän sisältö on? Mun 3-luokkalaisella on neljä kasin ja yksi ysin aamu ja pääsee koulusta kolmesti yhdeltä, kerran kahdelta ja kerran kahdeltatoista. Tykkäisi nukkua aamulla pitkään, mutta kokemus on osoittanut, että jos lomalla saa nukkua vapaasti, herää kymmeneltä tuskaisen väsyneenä, ei yhtään virkeämpänä kuin seitsemältä. Yritän sitkeästi pitää kiinni siitä, että nukkumaan mennään ajoissa, ei ne aamut silloin niin pahoja ole.
Me ei vaan enää jaksettu, että yhteiskunta kellottaa meidän arkea. Muutettiin yhteisökylään ja nyt koulu hoidetaan "kotikouluna"
t. rämemajava
Ikävää toisiaan, että koulut loppuu niin aikaisin. Eikö kouluissa ole mitään kerhoja, mihin voisitte Nean kanssa osallistua?!
Mä ja Nea asutaan Jampassa ja me ollaan bestiksiä
Miten kasin aamut eroaa esim. ysin aamuista. Jos on aamu uninen niin on aamu uninen. Ei siihen tunti sinne tai tänne vaikuta.
Vai mitä sinä tarkoitat, miksi rankkaa? Aamullakin kerkee sotkee vai kuljetteko silloin perässä rätti kädessä.
Miten kasin aamut eroaa esim. ysin aamuista. Jos on aamu uninen niin on aamu uninen. Ei siihen tunti sinne tai tänne vaikuta.
Vai mitä sinä tarkoitat, miksi rankkaa? Aamullakin kerkee sotkee vai kuljetteko silloin perässä rätti kädessä.
Aamuisin olisi mukava heräillä rauhassa, syödä aamupala kiireettä ja katsoa vaikka hetki tv:tä. Iltapäivällä ei voi tehdä noita kahta edellä mainittua.
Pääseväthän ainakin ajoissa pois. Ovat tosin luovia ajattelijoita ja keksivät paljon tekemistä, pelaavat jalkapalloa, käyvät uimassa, kirjastossa jne.
Niin ja joo. Heidät on kasvatettu, että äiti ei asu yksin, osaavat kyllä huolehtia jäljistää, pestä pyykkiä, laittaa ruokaa ja pitää paikat järjesjestyksessä.