G: Montako vuotta vanhempasi ovat olleet yhdessä/naimisissa?
Kommentit (34)
ennen kuin erosivat.
Itse olen neljättä vuotta naimisissa.
Yksi sisaruksistani on naimaton yksineläjä, yksi on ollut naimisissa 18 vuotta, toinen 17 vuotta ja kolmas ööö... no yli 10 vuotta hänkin.
Olen nuorin sisaruksista, kolmissakymmenissä.
Olin tuolloin 4-vuotias. Itse olin ekan kerran naimisissa 7 vuotta. Nyt toista avioliittoa takana kohta 3 vuotta. Veljeni on ollut toistaiseksi naimisissa muistaakseni reilut 7 vuotta.
Minä ja mies 24 v, sisko ja mies 14 vuotta, nelikymppinen veljeni poikamies aina vaan.
olivat naimisissa 40v ennen äitini kuolemaa. veljeni on ollut naimisissa 14v (yhdessä vaimonsa kanssa 22v),toinen veli ollut naimisissa 6v (yhdessä 10v), siskoni ollut naimisissa 4v (yhdessä 7v), ja minä olen ollut naimisissa 3v (yhdessä 6v). kaikki ollaan menty naimisiin 24-30 ikävuoden välillä.
itse olen ollut 10 v aviossa, pikkusisko muistaakseni 3 v.
Vanhemmat ehtivät olla naimisissa 36 vuotta, loppui siihen kun isäni kuoli.
Siskoni on ollut miehensä kanssa yhdessä 34 vuotta, josta 12 vuotta naimisissa.
Minä olen ollut mieheni kanssa 20 vuotta, joista 18 vuotta naimisissa.
silloin kyllä pitäisi sen liiton pituus suhteuttaa ihmisen ikään. Ei kolmekymppisenä ole voinut olla liitossa yhtä pitkään kuin nelikymppisenä. Eikä ne vahemmatkaan ole aina yhtä vanhoja. Ei voi vertailla ilman vertailukelpoista tietoa.
Vanhempani ovat olleet naimisissa 45 vuotta, minä ja mieheni 2,5 vuotta. Veljeni ei ole löytänyt puolisoa itselleen.
...kolme vuotta sitten hopeahääjuhlan. Ei olivat olleet yhdessä 50 vuotta. Sisaruspuolistani (minua vanhempia) en muista, omista häistä on reilu 17 vuotta (siis yksissä ollaan).
yhdessä 24 v. Sisar villi ja vapaa sinkku=)
yhdessä n. 33 vuotta, naimisissa 23 vuotta
Sisarista toinen vielä teini, toinen on ollut 2 vuotta avoliitossa. Minä ja mieheni olemme olleet yhdessä puolitoista vuotta. Ollaan kaikki alle 25v, vanhempani ovat 52 ja 63.
Vanhin sisarus on tainnut olla 19v ja ovat edelleen, minä ja siskoni menimme vasta tänä vuonna kumpikin naimisiin. Yksi sisaruksista oli naimisissa muutaman vuoden.
Terkut tutuille :)
Minun vanhempani: 52 v. Mieheni vanhemmat : 54 v.
Me: 26 v.
Ei se vaihtamalla parane..,)
Veli on kuollut eikä ollut naimisissa. Minä ja mies ollaan oltu 17v.