G: Montako vuotta vanhempasi ovat olleet yhdessä/naimisissa?
Kommentit (34)
itse naimisissa 6 vuotta, sisar ei naimissa
Minä ja mieheni olemme olleet naimisissa 14 vuotta. Sisaruksia minulla ei ole. Miehen sisko ja hänen miehensä ovat olleet naimisissa 12 vuotta. Miehen vanhemmat ovat olleet naimisissa 46 vuotta.
Minä ja mieheni ollaan oltu 11 vuotta ja veljeni ei ole vielä 36 vuoden ikään mennessä löytänyt itselleen puolisoa vaikka kovin haluaisi.
yhdessä 37 vuotta ja naimisissa 33.
olleet avoliitossa/kihloissa likimain 30 vuotta.
Kolme siskoani ovat olleet yhdessä, 10 vuotta, viisi vuotta ja seitsemän vuotta. Minä kolme vuotta.
ja kun ovat jo edesmenneitä niin jatkunee ikuisuuteen....
Minä ja mies 4 vuotta, veli avokkeineen jotain reilun vuoden.
Minä olisin ollut 16 v jos en olisi jäänyt leskeksi pari v sitten :-/
Veljeni on ollut naimisissa 23 v, sisareni 24 v.
vuosi pari seurustelua sitä ennen. Veli naimisissa 20v, yhdessä melkein 27v. Miehen kanssa 8v, seurusteltu liki 10v.
Isäni kuoli 50-vuotiaana yllättäen.
Minäkin menin nuorena naimisiin ja siitä on nyt 14 vuotta.
Kukaan veljistäni ei ole vielä naimisissa. Kahdella on avovaimo. Lyhyet suhteet vasta. Toisella 2 vuotta ja toisella vuoden. Kolmas, nuorin ei vielä seurustele.
ovat olleet yhdessä 41 vuotta, naimisissa 38vuotta
Minä ja mieheni olemme olleet yhdessä 22 vuotta, naimisissa 17 vuotta.
Sisareni oli edellisen miehensä kanssa naimisissa 14 vuotta, yhdessä vähän kauemmin, mutta sitten mies löysi toisen.
ennen äidin kuolemaa, siskoni ehti olla miehensä kanssa 27v ennen kuolemaansa, veljeni ollut vaimona kanssa jotain 20v ja minä mieheni kanssa 22v....ollaan aika sitoutunutta sakkia :D
Vanhempani ehtivät olla naimisissa 47 vuotta, kunnes isäni kuoli.
Itse olen ollut aviossa 21 vuotta. Sisareni 19 vuotta.
yhdessä 55 vuotta, josta 48 aviossa, ennen isän äkillistä kuolemaa. itse olen ollut 16 vuotiaasta, eli tänä vuonna olemma olleet 40 vuotta yhdessä, 38 vuotta aviossa, pikkusiskoni on ollut 34 vuotta aviossa, lapset ovat eronneet kaikki järjestään seitsemän vuoden suhteen jälkeen...
Vanhemmat ovat olleet naimisissa 50v.
Minä olen ollut naimisissa nyt 11v.
Sisarukseni ovat olleet naimisissa/yhdessä noin
25v, 25v, sinkku, 20v.
tai en minä tiedä kuinka kauan olivat yhdessä, eivät kuitenkaan niin että olisin ollut olemassa. Eivät asuneet yhdessä jne.
Olen vanhin meistä ja vanhempi siskoista on ollut yhdessä neljä vuotta miehensä kanssa? Veli ei ole seurustellut kuin max reilun vuoden pätkiä ja pienempi sisko ei vielä alkuunkaan.
Itse olen ollut miehen kanssa 13 vuotta, viisi siitä naimisissa.
Mikä oli pointti?
Mikä oli pointti?
Ovatko pitkät liitot perinnöllisiä?
olivat yhdessä 49 vuotta (kunnes äiti kuoli).
Veli naimisissa 11 vuotta.
Itse suhteessa, joka kestänyt yli 26 vuotta.
ja olleet yhdessä 53v. Minä ja puolisoni olemme olleet naimisissa 15v. ja yhdessä 18v. Edesmennyt veljeni ehti olla naimisissa nippanappa 20v.