Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehestä ei ole mitään tukea lasten sairasteluasioissa!!

Vierailija
15.08.2012 |

Mä hajoon! Tarvitsen toisen ihmisen jakamaan vaativampia asioita kanssani, mutta miehestäni ei ole siihen!

Meillä on kaksi lasta joista toinen sairastellut muuten vaan usein ja toisella todettu sairaus joka hankaloittanut arkea.

Joudun hoitamaan kaiken yksin. Päättämään milloin vietävä lääkäriin, soiteltava, hankittava lääkkeet, huolehdittava että lapset saa ne, huolehdittava yöllä. Mies ei edes välitä puhua näistä kanssani, saattaa vaan mölähtää jotain tai katsoa muualle kun puhun! Olen pyytänyt, toivonut, mutta hän ei vaan ota onkeensa. Eilen pyysin että hän soittaisi yhteen lääkärijuttuun varmistaakseen oikean lääkemäärän, mies ärähti "minähän en soita mihinkään!".

Mulla on uupumusoireita, vatsa aina sekaisin ja kädet tärisevät. Mies ärisee sotkuisesta kodista, mun pitäisi kaiken keskellä siivotakin enemmän (myös mies siivoaa, hyvin hitaasti ja pikkutarkasti ja huutaa sitten kun lapsi sotkee sukat). Mutta herranjumala ei osaa priorisoida mitään! Olen vakaasti sitä mieltä, että miehen älykkyysosamäärä on pelottavan pieni. Tekee helppoa työtä, ei älyä ikinä mitään vaikka miten tietokone toimii tai turvaistuin kiinnitetään, meidän 5v:kin osaa isää paremmin!

Mitä mun pitäisi tehdä, miten jaksaa? ://

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen, meillä mies tekee, siivoaa, hoitaa lapsia, korjailee asioita. Mutta on vaan jollain tavalla silti tosiaan tampio. Mä en luota häneen, huomaan ettei hän osaa eikä tajua läheskään. Mietin aina, mitä lasten kävisi jos mulle sattuisi jotain, eihän mies osaa eikä ymmärrä hoitaa heidän asioita! Se on todella tuskainen ajatus. Mitä jos eroaisin ja lapset ovat välillä isällään, mitä jos siellä sairastuvat tai jotain, mies ei tajua? Parempi että saan pidettyä lapset koko ajan luonani... Sitäkin olen miettinyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla