Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko teille tulla kylään ilman,että ilmoittaa? entä yökylään?

Vierailija
14.08.2012 |

siis lasten kaverit. Voiko esim kutosluokkalainen vaan huikata huoneestaan kun tuut että ''Emma on meillä'' ja sitten tiedät laittaa ruokaa kaverillekkin esim, vai pitääkö sulle koulun jälkeen soittaa että voiko emma tulla meille? Entä yökylät? Varmaan nuoremmilla ei mutta voiko esim ysiluokkalainen tulla illalla kaverin kanssa kotiin ja sanoa, että tultiin Oonan kanssa, että oonakin jää meille varmaan yöksi.

Kiellätkö usein kavereita tulemasta jos pitää kysyä? miksi?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis todellako susta on ihan normi meinikiä, jos 5. luokkalainen tulee teille yöksi, ilman että siitä erikseen vanhempien kesken sovitaan? Mitähän muita asioita 5. luokkalainen voi sun mielestäsi päättää itsenäisesti?

Vierailija
22/24 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan läheisimpiä ystäviä, eikä ilman lupaa. Välipalaa kaikille, ruokaa ei juuri kenellekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murrosikäinen ilmoittaa mulle, jos meille tulee joku tai jos hän menee jonnekin. laittaa vaan ilmoitusluonteisen tekstarin ja se on mulle ihan ok.

Sitä ennen (kun oli pienempi) kysyi että sopiiko. Mulle sopii aina että hän menee kaverille tai kaveri tulee, paitsi jos on sovittu joku muu meno. ja laitan kavereilleki ruokaa.

Pienemmän oletan kysyvän käykö. ja kaverit lähempää ja syövät kotona.

Omani eivät ole vielä ysillä mutta luulen että tuo ilmoitus kaverista ja yökylästä on ihan ok.

Vierailija
24/24 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylään joo, yökylään ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi