Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni eksyi eilen eikä KUKAAN aikuinen suostunut auttamaan!

Vierailija
14.08.2012 |

Lapseni 7v oli yksin ulkona ja eksyi. Pyysi apua muutamalta paikalla olleelta tuntemattomalta äidiltä mutta kukaan ei suostunut auttamaan! Olisi tarvinnut auttaa lapsi n. 200m päähän josta olisi osannut itse jatkaa matkaa!! Todella törkeää mielestäni ettei yhtään välitetä! Lapsi pyysi voisiko joku näyttää missä esim. läheinen R-kioski on (muutaman kulman takana, max 200m josta näköyhteys kioskille) Nämä äidit olivat lapsineen puistossa mutta eivät vaivautuneet auttamaan :( Itse olisin ehdottomastomasti auttanut jos 7v olisi tullut kertomaan olevansa eksynyt ja tarvitsevansa apua (200m) jotta löytää taas tien kotiin!

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

omille lapsille olen aina sanonut, että jos eksyy tai tarvii apua, aina voi pyytää joltain muulta äidiltä apua. Ts. esim. kauppakeskuksessa tms. jos tulee hätä, niin kannattaa etsiä joku aikuinen jolla mukana lapsi, niin varmaan auttaa.

Ei siis päde puistossa hengaaviin äiteihin ;.(

Vierailija
62/67 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhästyi kotiin tuloajasta ja keksi tarinan, ettei äiti vedä itkupotkuraireita, anna kotiaresta, laita netti/känny kieltoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhästyi kotiin tuloajasta ja keksi tarinan, ettei äiti vedä itkupotkuraireita, anna kotiaresta, laita netti/känny kieltoon.

prikulleen samaa ajattelin minäkin.

Vierailija
64/67 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä nämä äiti-ihmiset eivät vaan tienneet lapsen olevan todella avun tarpeessa. Lapsi vaan kysynyt, missä on kioski, kertomatta että on eksyksissä.

Vierailija
65/67 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa ne naiset oli puistotätejä, eivätkä voineet poistua paikalta (siinä tapauksessa olisivat toki voineet soittaa sinulle).

Tai, jospa ovat luulleet, että tyttö yrittää karata puistosta, eivätkä ole uskaltaneet viedä tyttöä pois alueelta?

Vierailija
66/67 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyä missä on kioski? Tai kysyä voisitteko auttaa olen eksyksissä.

Et ollut paikalla, joten älä vedä mitään johtopäätösiä aikuisten välittämisessä.

Sen verran vielä löytyy luottoa aikuisiin, että ihan en ole vakuuttanut, että asiat ihan näin olisi.

Vierailija
67/67 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitti minulle!! Kertoi kysyneensä apua mutta kukaan ei auttanut! "ne sanoi ettei ne voi!" vastasi kun kehoitin pyytämään paikalla olevilta aikuisilta apua koska puhelimitse on aika vaikeaa opastaa näkemättä paikkaa. Oli lähtenyt kaverinsa kanssa viereiseen puistoon eikä osannutkaan sieltä päin suunnistaa takaisin! Oli kuitenkin "aivan kulman takana".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi