Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kasvattaako juoksu lihaksia?

Vierailija
14.08.2012 |

turvottaako juoksu? miksi?

tälläsiä mietiskelen. oon alottanu juoksemisen nyt. juossut olen sellasia about 7km lenkkejä. jotenkin vaan turvonnu olo ja painokin noussu...

syön kalorivajeella, koska tarkotuksena myös laihtua...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tälläsiä mietiskelen. oon alottanu juoksemisen nyt. juossut olen sellasia about 7km lenkkejä. jotenkin vaan turvonnu olo ja painokin noussu...

on kalorivaje.

Vierailija
2/6 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kasvaa pohkeet aina kun harrastan lenkkeilyä vähänkin säännöllisesti. Olin kalorivajeella tai en.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kalorivaje.

Vaiikk söis proteiinia enenmmän kuin tarvitsee? mistähän toi turvotus sitten johtuu?

Vierailija
4/6 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juoksu kiinteyttää ja muotoilee lihaksia, ei kasvata juurikaan.

Vierailija
5/6 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei se mistään lihasten kasvusta johdu vaan ihan nesteen kertymisestä kehoon eri tavalla. Kyllä se siitä tasaantuu se nestetasapaino ajan kanssa jos teet tasatehoista treeniä. Sitten jos kovennat niin taas voi kertyä nestettä eri lailla.

Vierailija
6/6 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellanen vielä, että jos lihakset ei voi kasvaa kalorivajeen aikana, niin mistä johtuu, että joillakin ihmisillä lähtee laihtuessa senttejä mutta ei kiloja. mistä ne sentit lähtee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan