Kaveri osti 10v poikansa huoneeseen nämä verhot
http://www.kodin1.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?storeId=…
Eikä perhe edes harrasta purjehdusta, toisin kuin meidän perhe. Jotenkin tuntuu, että yrittävät esittää hienompaa kuin ovat. Vähän matkimisen makua tuossa. Säälittää.
Kommentit (80)
Aika monella poikalapsella on kaupungissa myös jotkut traktoriverhot, vaikka maatilalla ei olla koskaan suurin piirtein käytykään.
Ja sama niiden sukellusaiheiden kanssa. Korkeintaaon on snorklailtu stadikan pikkualtaassa ja kehdataan sellaisia verhoja ripustaa ikkunoihin. Ettäs kehtaavat...
joka osti lapselleen eläinverhot, vaikkei niillä ole edes eläimiä kuten meillä! Matkimisen makua, säälittävää!
jonkun pikkupojan verhoista ja linkittänyt ne tänne?
Nyt täytyis ihan hattua nostaa sen 10-vuotiaan laivaverhopojan äidille, joka on tuonut edes hetkeksi sisältöä ap:n ah NIIIN sisällöttömään ja köyhään elämään.
Ja ap, EI ole normaalia etsiä netistä kaveriensa verhovalikoimia ja linkittää niitä keskustelupalstoilla. Ja vielä yrität kerätä sympätiaa.
Meillä on purjevene ja olen aina ihmetellyt, miksi purjehtimista pidetään niin hienona ja elitistisenä. Paskaista ja hikistä hommaa, sormet jää aina johonkin väliin, pää kolisee, sisätiloissa, kun kryssitään, jalat mysteerimustelmilla niin, ettei kehtaa shortseja tai hametta pitää moneen viikkoon purjehdusloman jälkeen. Lapset menee pisin seiniä, kun tilat on pienet. Mitä ihmeen fiiniä siinä on? Tykkään siis purjehtimisesta, mutta siitä on ainakin meillä elitismi kaukana.
Aika monella poikalapsella on kaupungissa myös jotkut traktoriverhot, vaikka maatilalla ei olla koskaan suurin piirtein käytykään.
Tyyliin just vaikka kerrostaloasunnossa voi olla, vaikka kaikki tietää ettei siellä mitään traktorikuskeja asu. Niin mitä siitä hommasta sitten edes itse saa, kun vaan pettää itseään. En tajua.
Meillä on purjevene ja olen aina ihmetellyt, miksi purjehtimista pidetään niin hienona ja elitistisenä. Paskaista ja hikistä hommaa, sormet jää aina johonkin väliin, pää kolisee, sisätiloissa, kun kryssitään, jalat mysteerimustelmilla niin, ettei kehtaa shortseja tai hametta pitää moneen viikkoon purjehdusloman jälkeen. Lapset menee pisin seiniä, kun tilat on pienet. Mitä ihmeen fiiniä siinä on? Tykkään siis purjehtimisesta, mutta siitä on ainakin meillä elitismi kaukana.
Ootte vaan kopioineet purjehdustyylin joltain paremmilta perheiltä. Oikeesti purjehtijalapset olisi kiltisti koko matkan ja satamassa sitten nousisitte koko perhe hymyileväisinä paatista, puhtaina ja raikkaina merihenkisissä sini-puna-valkoisissa vaatteissanne, viettämään sivistyneesti iltaa.
No hankkikaa kolme kartaa isompi vene ja miehistö sinne, ni ei oo sormet välissä ja ei pää kolise. Sitten se elitismikin tulee hieman lähemmäksi. Ihme valitusta.
<a href="http://www.kodin1.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?storeId=…" alt="http://www.kodin1.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?storeId=…">http://www.kodin1.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?storeId=…; Eikä perhe edes harrasta purjehdusta, toisin kuin meidän perhe. Jotenkin tuntuu, että yrittävät esittää hienompaa kuin ovat. Vähän matkimisen makua tuossa. Säälittää.
Onko teidän perhe hienompi kuin kaverisi perhe?
Ei mua provot haittaa, niitä on ihan viihdyttävää lukea. Mutta tän tyypit tekstit tunnistaa tyylistä heti. Tunnusta pois, että sekin oli ap sun aloittama ketju että "huh, kun oli vientiä juhlissa" tai jotain sinne päin.
Naapurissa asuu käsikirurgi ja meillä on sideharsoverhot kaikkialla. Tunnusta olevani säälittävä.
No porvoossa kyllä purjehditaan...
vähemmän huudahdussanoja tyyliin huhhuh, täh?, mitä v***ua, jne.
Toisaalta ihan kiva kun hiukan vähemmän läpinäkyvistä aloituksista näkee heti kenen tekemiä ne ovat.
Huhhuh.
Mutta siis ajatelkaa, mun yksi kaveri laittoi pojalleen dinosaurusverhot ja niilla on kotielaimena vaan kissa.
Ihme touhua. En mene niille enaan kylaan eika mene lapsetkaan.
Eikä meillä tietenkään ole hevosta.
Kaiken lisksi hevoset ovat erivärisiä: punaisia, sinisiä ja vihreitä. Eihän sen värisiä hevosia voisi ostaakaan.
Heti siis vaan verhokauppaan.
Musta tollanen merihenkisen tyylin kopioiminen on tosi hassua, kun perhe asuu sisämaassa ja harrastaa lähinnä jotain marjojen keräämistä.
Sitäpaitsi noi verhot on rumat ihan joka tapauksessa.
ap
Onhan se nyt vaan niin että laivoista ei voi tykätä verhoissa, eikä muutenkaan, jos ei itse harrasta purjehdusta ja asuu vielä sisämaassa!! Että on ap kyllä säälittävät kaverit sulla, en itse pitäisi tuollaisiin mitään yhteyttä enää!! Kyllä vaikka kuinka olisi mahdollisesti lapsi joka meriaiheisista jutuista tykkää niin pitäisi vanhempien tajuta ettei niiden hankkiminen tuossa tilanteessa ole ollenkaan sopivaa...
Hei ap, höllää vähän! Jospa ne verhot vaan oli äidistä ja pojasta hienot. Sama kai se on vaikka olisi paloauton kuvia jos poika niistä tykkää!! :D
Se tosiaan tahtoisi sellaiset prinseesaverhot, koetin selittää että ne ei ole tarkoitettu meille tavallisille -nen sukunimen omaaville. Pitäisi olla von tai af
Eikä olla merirosvoja =(
Mutta suvussa on kyllä ollut merirosvoja (tosin 1500-1600-luvulla). Voidaanko siis pitää nuo ikkunassa?
verhokankaana, vaikka asutaan ihan vaan Kuopiossa :(
Mun pojan huoneen verhoissa on kirkkaanpunaista, vaikka me äänestetään kokoomusta. Hui kauhistus, luuleeks joku meitä duunareiksi...
ap, toivottavasti tämä oli provo. Jos ei säälittää sun puolesta!