Ostolakossa muuttunut
En voi olla ainoa, jota ärysttää. Virve hehkuttaa jatkuvasti omaa erinomaisuuttaan ja ahkeruuttaan sekä jaksaa muistuttaa opintojensa vaikeudesta ja Lontoossaa saamaansa opetuksen korkeasta tasosta. Kehujen aiheeksi kelpaavat myös (videon perusteella hyvin keskinkertainen) kielitaito, ruotsalainen poikaystävä, Tukholman-asunto... Postauksista paistaa läpi se, että Virve pitää itseään huippuälykkäänä ja kuvittelee olevansa jo asiantuntija niin kosmetiikan kemiassa, lainsäädännössä ja markkinoinnissakin. Mitäs ne opinnot ovat kestäneet, reilun vuodenko? Varsinaista kemian asiantuntijuutta, kun lukion ykköskurssin asioitakin piti tankata kuukausikaupalla. Eivät ne banaanidieettikoulutehtävätkään varsinaisesti saa vakuuttuneeksi.
Ikävä sitä Virveä, jonka blogin pääpaino oli oman ylivertaisuuden korostamisen sijaan kosmetiikkatuotteiden arvioinnissa.
Kommentit (13045)
Vierailija kirjoitti:
Voi elämä noita säästövinkkejä. Ruuassa säästää syömällä sitä, mitä on kaapeissa...
Mikä oivallus! Harva tätä itse keksii 😆 Kuinka yksinkertainen ihminen voikaan olla? Nelikymppinen nainen jakaa elämänviisauksia seuraajilleen.
Virve kertoo omista häistään. Virve ei ollut nähnyt vihkikirkkoa etukäteen eikä ollut aiheesta kiinnostunut. Virve ei myöskään ollut halunnut valita musiikkia tilaisuuteen, vaan oli pyytänyt pappia suunnittelemaan koko tilaisuuden ja sanonut että hänelle ihan sama. Virve ei myöskään tiennyt mitä häätilaisuudesss tarjoiltiin ja mitäpä väliä kunhan muut huolehtivat ja maksoivat kaiken. Virve ei myöskään tiennyt millainen morsiuskimppu hänelle tulee, vaan muut järjestivät ja hankkivat sen hänelle.
Itse Virve kertoo että oli silloin uupunut vaan ei ollut itse huomannut asiaa. Mutta kaikki tuo kuulostaa kyllä ihan samalta rusinat pullasta -Virveltä joka hän tänäänkin on ja joka itse kertoo kuinka haluaa päästä kaikessa mahdollisimman helpolla. Ihmeen kauan avioliitto kyllä pysyi pystyssä kun suhteuttaa morsiamen kiinnostukseen aihetta kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi elämä noita säästövinkkejä. Ruuassa säästää syömällä sitä, mitä on kaapeissa...
Mikä oivallus! Harva tätä itse keksii 😆 Kuinka yksinkertainen ihminen voikaan olla? Nelikymppinen nainen jakaa elämänviisauksia seuraajilleen.
Ja oikein kuvakollaasi perään Lidlin halvoista tuotteista, koska kyllähän valikoimien halvin ketsuppi, pasta ja tortillat yms ovat juuri sitä ravintoarvoiltaan hyvää perusterveellistä ruokaa, johon kaikkien kannattaisi mahdollisuuksien mukaan siirtyä. Varmaan myös juuri niitä valintoja, joita Virven hieman epäterveellisempiä ruokia suosivat vanhemmat eivät tule Torreviejassa ymmärtämään. Ja mitä sitä turhaan kannustamaan kotimaisten tuotteiden suosimista tai tukemaan suomalaista taloutta, kun voittoja voi ohjata Saksaankin. Siis tämä ihminen ei kyllä ikinä mieti yhtä askelta pidemmälle näitä valintojaan tai vaikuttamisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Virve kertoo omista häistään. Virve ei ollut nähnyt vihkikirkkoa etukäteen eikä ollut aiheesta kiinnostunut. Virve ei myöskään ollut halunnut valita musiikkia tilaisuuteen, vaan oli pyytänyt pappia suunnittelemaan koko tilaisuuden ja sanonut että hänelle ihan sama. Virve ei myöskään tiennyt mitä häätilaisuudesss tarjoiltiin ja mitäpä väliä kunhan muut huolehtivat ja maksoivat kaiken. Virve ei myöskään tiennyt millainen morsiuskimppu hänelle tulee, vaan muut järjestivät ja hankkivat sen hänelle.
Itse Virve kertoo että oli silloin uupunut vaan ei ollut itse huomannut asiaa. Mutta kaikki tuo kuulostaa kyllä ihan samalta rusinat pullasta -Virveltä joka hän tänäänkin on ja joka itse kertoo kuinka haluaa päästä kaikessa mahdollisimman helpolla. Ihmeen kauan avioliitto kyllä pysyi pystyssä kun suhteuttaa morsiamen kiinnostukseen aihetta kohtaan.
Pisti kyllä korvaan että onkohan siis muusikko-exällekin ollut aivan se ja sama mitä musiikkia omissa häissä soi? Ovatko olleet kumpikin jossain ultimaattisessa burn outissa vai tosiaan luonteenlaadultaan melko äärimmäisen hällä väliä -ihmisiä kumpainenkin? Miksi edes järjestää (kirkko)häät, kun koko asia ei ole selvästi kiinnostanut tippaakaan??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse Virve kertoo että oli silloin uupunut vaan ei ollut itse huomannut asiaa. Mutta kaikki tuo kuulostaa kyllä ihan samalta rusinat pullasta -Virveltä joka hän tänäänkin on ja joka itse kertoo kuinka haluaa päästä kaikessa mahdollisimman helpolla. Ihmeen kauan avioliitto kyllä pysyi pystyssä kun suhteuttaa morsiamen kiinnostukseen aihetta kohtaan.Pisti kyllä korvaan että onkohan siis muusikko-exällekin ollut aivan se ja sama mitä musiikkia omissa häissä soi? Ovatko olleet kumpikin jossain ultimaattisessa burn outissa vai tosiaan luonteenlaadultaan melko äärimmäisen hällä väliä -ihmisiä kumpainenkin? Miksi edes järjestää (kirkko)häät, kun koko asia ei ole selvästi kiinnostanut tippaakaan??
Siitä sai hyviä kuvia someen ja brässäiltäväks sukulaisille, tuttaville ja kylänmiehille. Virve oli oikein nätiksi tällätty, kauniita kuvia!
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa myös myydä kakkosasunto. 😊
En pidä itseäni minään travellerina, mutta katsottuani V:n tekemää maalistausta, olen näemmä matkustellut häntä enemmän 😅 Pitäisiköhän alkaa matkailuvaikuttajaksi? Voisin suositella esim. paikallista Lidliä joka maasta, ja jos sellaista ei ole, niin torilta löytyviä muovipussista syötäviä mitä tahansa eväitä. Voisin myös kertoa moottoritien varrella kävelyn vapauttavasta vaikutuksesta ja kuvata itseäni joka päivä paikallisbussissa.
Vierailija kirjoitti:
En pidä itseäni minään travellerina, mutta katsottuani V:n tekemää maalistausta, olen näemmä matkustellut häntä enemmän 😅 Pitäisiköhän alkaa matkailuvaikuttajaksi? Voisin suositella esim. paikallista Lidliä joka maasta, ja jos sellaista ei ole, niin torilta löytyviä muovipussista syötäviä mitä tahansa eväitä. Voisin myös kertoa moottoritien varrella kävelyn vapauttavasta vaikutuksesta ja kuvata itseäni joka päivä paikallisbussissa.
Sama. Loppujenlopuksi Virve ei ole matkustellut mitenkään monipuolisesti ja matkustaa samoihin paikkoihin uudestaan. Odotin, että olisi lähtenyt Tsekeissä käymään jossain Prahan ulkopuolella, mutta ravasi niitä samoja katuja päivästä toiseen. Suomessakaan ei ole juuri matkustellut. Yhdet festarit poikkiksen kanssa? Muuten ajeltu HSL:llä keskustaan ja kauppoihin.
Loppupeleissä V tykkää tutusta ja turvallisesta. Helsingissäkin kävi vaan tutulla ja turvallisella Superterassilla niin kauan kuin hsl hupiranneke oli voimassa.
Virvehän myös aina sanoo että ei ole matkailuvaikuttaja koska "elää tavallista perusarkeaan." Jännä että silti jakaa listoja käymistään maista vaikka pointti ei olekaan maihin tai kulttuureihin tutustumisessa vaan edullisen arjen elämisessä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Loppujenlopuksi Virve ei ole matkustellut mitenkään monipuolisesti ja matkustaa samoihin paikkoihin uudestaan. Odotin, että olisi lähtenyt Tsekeissä käymään jossain Prahan ulkopuolella, mutta ravasi niitä samoja katuja päivästä toiseen. Suomessakaan ei ole juuri matkustellut. Yhdet festarit poikkiksen kanssa? Muuten ajeltu HSL:llä keskustaan ja kauppoihin.
Eihän hän selvästikään matkusta tutustuakseen uusiin paikkoihin tai kulttuureihin, vaan vain säästääkseen rahaa ja elääkseen vieläkin edullisemmin perusarkeaan milloin missäkin. Tekemiset eli shoppailu ja kotoilu pysyvät joka paikoissa samoina, paikallisiin tai muihin reissaajiin/nomadeihin ei tutustuta (Vietnam oli poikkeus) eikä retkiä tehdä ikinä muuanne kuin ostosmahdollisuuksien äärelle (usein vain katselemaan). Silti jostain syystä tykkää ylläpitää jotain spesiaali reissutyypin identiteettiä.
Olisi koko Suomi konkurssissa hyvin pian, jos kaikki eläisi kuten Virve ohjeistaa ja ostaisi kaikista halvimpia kaupan ulkomaalaisia merkkejä sekä pihistelisi Virven tapaan. Viimeinenkin maatila menisi Suomessa konkurssiin ja saisi heittää hyvästit omavaraisuudelle. Ja työttömien määrä moninkertaistuisi. Ei se talous pyöri pihistelemällä ja yhteiskunnan verovaroin ylläpidettävät palvelut.
Vierailija kirjoitti:
Olisi koko Suomi konkurssissa hyvin pian, jos kaikki eläisi kuten Virve ohjeistaa ja ostaisi kaikista halvimpia kaupan ulkomaalaisia merkkejä sekä pihistelisi Virven tapaan. Viimeinenkin maatila menisi Suomessa konkurssiin ja saisi heittää hyvästit omavaraisuudelle. Ja työttömien määrä moninkertaistuisi. Ei se talous pyöri pihistelemällä ja yhteiskunnan verovaroin ylläpidettävät palvelut.
Ihan sieluun sattuu lukea miten jokainen V:n valinta pohjaa vain itsekkyyteen ja on aina epäeettinen. Suosittelen seuraamisen lopettamista instagramissa koska jotain hän siitä varmasti saa. En halua tukea tällaista ihmistä millään muotoa enää
Virve puhuu aina siitä, että rahankäytöstä näkee ihmisen arvot. Virvellä ne ainoat arvot ovat oma vapaus, oman varallisuuden kasvatus, oma matkustelu sekä omat kosmetiikat ja vaatteet. Äärimmäinen pihistely sitten vain tukee noita arvoja.
"Onnistuminen tarkoittaa sitä,
että täytät omat unelmasi,
laulat omia laulujasi,
tanssit omia tanssejasi,
luot asioita omalla sydämelläsi ja
nautit täysin siitä matkasta,
ja luotat siihen,
että tapahtuipa mitä tahansa,
se on OK."
Sitten liikututaan omasta vanhasta muistiinpanosta, kun elämä on mennyt juuri niin itsekeskeisesti kuin mitä on jo 11,5v sitten osattu toisen sanoittamana toivoa. Ja sama meno jatkuu - viis läheisistä, viis eettisyydestä, viis ympäristöstä, kunhan vain omat sijoitukset kasvavat ja omat tanssit kertakäyttövaatteissa jatkuvat Espanjan taivaan alla.
Vierailija kirjoitti:
Täähän on suunnilleen keskivertomiehen panostus omiin häihin
Tuntuuko teistäkin, että Virven uusi pysyvä IG-julkaisu on lähinnä näyttää ex-aviomiehelle, miten hyvin menee? Varsinkin jos ex ei katso stooreja.
Julkaisussa Virven videopätkiä menevästä Suomi-elämästään. Alleviivaa sitä, miten puolen vuoden aikana avioeron jälkeen Virve on pitänyt enemmän hauskaa kuin koskaan jatsimiehen kanssa. Paras Suomi-kesä ikinä jne. Kaljaa, tanssimista ja laulamista yleisömeressä, poikkis ja jotain lasten leikkipaikkojen juttuja.
Ei mitään videota kirjoista, yksinolosta tms tylsästä.
Jos jatsimiess läheisineen ei ole katsonut Virven stooreja, niin jonain päivänä näkevät pysyvästä julkaisusta tämän kesän huippuhyvän elämän. ;)
Vierailija kirjoitti:
Tuntuuko teistäkin, että Virven uusi pysyvä IG-julkaisu on lähinnä näyttää ex-aviomiehelle, miten hyvin menee? Varsinkin jos ex ei katso stooreja.
Julkaisussa Virven videopätkiä menevästä Suomi-elämästään. Alleviivaa sitä, miten puolen vuoden aikana avioeron jälkeen Virve on pitänyt enemmän hauskaa kuin koskaan jatsimiehen kanssa. Paras Suomi-kesä ikinä jne. Kaljaa, tanssimista ja laulamista yleisömeressä, poikkis ja jotain lasten leikkipaikkojen juttuja.
Ei mitään videota kirjoista, yksinolosta tms tylsästä.
Hyvin on saatu näyttämään railakkaalta bailukesältä '26, vaikka todellisuudessa lähes kaikki klipit ovat superterassilta tai muutamasta muusta kesän ilmaistapahtumasta (joissa suurimmassa osassa oltiin yksin). Miksei ole mukana kauppareissuja rakkaiden vanhempien kanssa, hävikkiostoksia sentin tarkkoine hintoineen sekä kirpparikierroksia? Todella kummallista millaisen kuvan tämä yksin kotona kirjojen kanssa viihtyvä ääri-introvertti haluaa itsestään antaa.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä tuli mieleen että häät eivät oikeastaan kiinnostaneet (mikä itsessään on aivan ok asia, sillä avioliitto ei ole yhtä kuin häät), mutta haluttiin materiaalia blogiin. Tai ehkä muiden paineesta järjestettiin edes ne pienet häät, ja blogissa sitten perusteltiin miksi ei järjestetty isoja häitä, aivan kuin asiaa tarvitsi edes perustella muille. Jos olisi ollut aito itselleen, niin olisi vain mennyt naimisiin ilman juhlia, jos niiden järjestäminen ei kiinnosta. Tai juhlinut omalla tavallaan. Tai sitten pitänyt ne pienetkin juhlat tyylillä, ilman, että korostaa kuinka epäkiinnostava koko asia on.
^Häistä ei tullut blogiin mitään sisältöä muuta kuin hääkuvat. Kaipa Virven äiti maksajana sanoi että höps höps. Nyt kun joku paljasti ketjussa, että Virven äiti on aina tehnyt kaikki asiat Virven puolesta, niin sopii nämä muiden tekemät ja suunnittelemat hääjuhlatkin kyllä kuvioon todella hyvin. Joku varmasti kyyditsi Virven paikalle niin ei tarvinnut edes kirkkoa itse löytää, riitti kun kävi omissa häissään sanomassa tahdon. 😂
Raivostuttaa aina, kun joku käskee suosimaan kauppojen omia merkkejä. Jokaisen jolla on rahaa pitäisi nimenomaan olla suosimatta niitä kauppojen omia merkkejä, sillä ne ovat pelkkää riistoa tuottajalle. Ymmärrän oikein hyvin, että pienituloiset ostavat niitä, koska kaikkien pitää jotain syödä.