Kokemuksia tsekkiläisistä miehistä?
Onko kukaan seurustellut tai naimisissa tsekin kanssa?
Kommentit (26)
Kun taas suomalaiset ovat enemmän tosikkoja. Tuollainen eroavaisuus ainakin on.
Suomalaiset usein kuvittelevat, että tshekkiläiset ovat jotain sivistymätöntä ja köyhää Itä-Euroopan kansaa. Vaikka itse asiassa Tshekki on Keski-Euroopassa ja siellä on pitkät perinteet tieteiden sekä kuvataiteen, kirjallisuuden, musiikin ja muun korkeakulttuurin alueella.Suomi on ollut ihan perämetsä vielä silloin, kun Tshekissä on jo kirjoitettu maailmankirjallisuuden klassikoita. ;) Ihan vain perspektiiviksi, kun moni täällä(kin) tuntuu pitävän Tshekkiä jonain puolikehitysmaana. On siellä tänä päivänä hieman alempi elintaso kuin Suomessa, mutta ero maaseudun ja kaupunkien välillä on suuri. Praha on hyvin keskieurooppalainen kaupunki ja siellä on paljon korkeasti koulutettua väkeä.
Joku täällä arveli, ettei Tshekkimiehille kelpaisi muun maalaiset naiset. Minä veikkaisin, että moni korkeasti koulutettu tshekki olisi valmis lähtemään ulkomaille töiden, ja miksei rakkaudenkin, perässä. En tosin tiedä löytyykö Suomesta kovin hyvin duunia suomenkielen taidottomille.
Tshekkihuumori on aika roisia ja kyllä tshekitkin ryyppäävät -mutta yleensä vain seurassa ja iloisesti, eli suomalaisia kalsarikännejä ja örvellystä ei juurikaan harrasteta. Miesten ja naisten väliset roolit ovat ehkä edelleen vähän perinteisemmät kuin täällä, eli voi olla että tshekkimies odottaa sinun kokkaavan ja tiskaavan samalla, kun hän itse istuu kaljalla kavereiden kanssa ;)
Ei turhia huudella kaduilla eikä hilluta kännissä häiriköimässä naisia.
Tsekkinaiset on niin älyttömän kauniita. Miten niillä kaikilla voikin olla niin upeat paksut hiukset ym. avuja...
eivät muuten pidä itseään itä-eurooppalaisina ja korjaavat kyllä jos heille niin väittää.