Pettämisen merkit?? Tärkeetä,
Kommentit (5)
kyrpä seisoo herkemmin, muusta en osaa sanoa.
Minä siis olin pettäjänä, vaikka yritin välttää kaikkia merkkejä pettämisestä mutta mitä pidempää se kesti, niin sitä varvemmin kaikki merkit tuli.
Ensin oli turha kiukuttelu. Ihme menot, joita ennen ei ole ollut. Toisen kosketuksen karttaminen, puhelut joita ehdottomasti toinen ei saa kuulla.
Jälkien turhankin huolellinen peittely, ja kaikkiin asioihin selitys valmiina.
Ja kaikkiin menoihin oli syynä eräs naispuolinen kaverini (siis olen nainen).
- selittämätön kiukkuisuus tai ylenpalttinen riemu ilman varsinaista syytä tai syytä ei kerrota
- puhelimen kyttääminen ja sen jatkuva räpeltäminen
- menoja esimerkiksi "kaupungille" yksin, mies ei saa tulla mukaan koska "haluan mennä yksin"
- hiljaisuus, etäisyys
- kotiin tullessa suoraan suihkuun, miehen suukkojen ja halausten väisteleminen sitä ennen
- ennen kodin siisteys ei niin tarkkaa, nyt puunaan koko kodin harva se päivä ja petaan vuoteenkin huolellisesti
- enemmän huolenpitoa ulkonäöstä, alapään sheivaaminen joka päivä, huolellinen meikkaus ennen esimerkiksi kaupungille menoa toisin kuin ennen, meikit kuitenkin huonosti kotiin tullessa
- vieraan miehen hajuveden tuoksu vaatteissani, tahrat alusvaatteissa
- töihin lähteminen huomattavasti entistä aikaisemmin ja/tai kotiin palaaminen aiempaa myöhemmin
Siinä pettämisen merkkejä eräästä naisesta.
On mulle superkiukkuinen vähän väliä, puhuu mulle tosi alentuvasti ja etsimällä etsii musta virheitä.
Ottaa kännykkänsä mukaan jopa paskalle mennessään. Puhelin on aina "väärinpäin" eli jos joku soittaa/tekstaa siitä ei näe keneltä viesti tulee.
Miehellä on yhtäkkiä alkanut olla jos jonkinmoista menoa, varsinkin iltaisin.. On joka ilta jossain nykyään "harrastamassa".
olen 90% varma että pettää mua.
No sanoisin että pettää 100 % varmasti.
Suosittelen ottamaan asian esille välittömästi.
Ja tiedän, että varmasti kieltää kaiken ja viimeiseen asti. Mutta kannattaa pitää pintansa ja puristaa totuus. Jos ei ole valmis myöntämään, kannattaa lähteä/heittää mies pihalle.
Puhun kokemuksella, ja tuo on varmaa että hän sinua pettää.