Kumpaan kannattaa nyt luottaa, järkeen vai tunteeseen?
Jos joku ihminen tuntuu tosi oikealta, mutta meidän arvomaailmat ei ihan kohtaa. Onko mitään järkeä edes lähteä yrittämään suhdetta?
Kommentit (28)
Älä luota kumpaankaan, vaan kokeile rohkeasti mitä siitä tulee. Aika näyttää.
Miten arvomaailmanne uskoaksesi eroavat?
Riippuu ihan kuinka paljon sitä järkeä korvienvälistä löytyy.
Nuoruudesta viisastuneena en enää ryhtyisi. Yhteinen arvomaailma kannattelee silloinkin, kun kaikki muu tuntuu olevan vastaan.
Arvomaailma on iso asia. Järjellä menisin.
Arvomaailmat eivät ihan kohtaa - minkälaisissa asioissa mättää? Vaikka tuntuisi oikealta, niin kyllä arvomaailma on aika ratkaiseva. Olen kristitty ja riitti kysymys miehille että uskotko Jumalaan niin lähtivät kävelemään. Ei olisi koskaan toiminut!
Vierailija kirjoitti:
Poliittiset näkemykset nyt ainakin. Mies on persu ja minä demari.
Ap
Jos lopettaa ne persuilut ja sosiaalitätidemarien kannatuksen, ongelma on hoidettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Du skulle inte ha behövt skriva det då ingen normal använder uttrycket "arvomaailma".
Vierailija kirjoitti:
Jos lopettaa ne persuilut ja sosiaalitätidemarien kannatuksen, ongelma on hoidettu.
Saako niitä persumaisia ajatuksia ja asenteita kitkettyä millään?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Oletteko ihan puolueiden jäseniä vai pelkästään äänestäjiä?
Minä äänestän useimmiten persuja ja emäntä äänestää useimmiten vihreitä. Ei se meidän välejämme hierrä yhtään eikä meidän arvomaailmammekaan kyllä paljoa eroa toisistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Minä äänestän useimmiten persuja ja emäntä äänestää useimmiten vihreitä. Ei se meidän välejämme hierrä yhtään eikä meidän arvomaailmammekaan kyllä paljoa eroa toisistaan.
Äänestäjiä vaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako niitä persumaisia ajatuksia ja asenteita kitkettyä millään?
Ap
Omakohtaisesti sanoisin ettei saa toisen ajatuksia ja arvomaailmaa muutettua.
Eli hän viehättää ulkoisesti ja haluaisi lähinnä seksiä hänen kanssaan. Ei kauhean pitkäikäiseltä vaikuta jos muuten alkaa puheet ja arvot sitten hankaamaan vastaan.
Koko mein "demokratian" tarkoitus on ajaa ihmiset eri leireihin ja riitelemään keskenään, joten lopettakaa identifioituminen näihin puolueisiin ketkä vaan tuhoaa Suomen ja nauttikaa. Yhtenäinen kansa on herrojen pelko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Äänestäjiä vaan.
Ap
Kuten joku tuossa jäljempänä kirjoitti, ei kannata identifioitua puolueisiin. Se vain turhaan jäykistää omaa ajattelua ja saa kuvittelemaan toistenkin päihin ajatuksia joita sieltä ei välttämättä edes löydy.
Kannattaa ihan avoimin mielin tutustua siihen kumppaniehdokkaaseen ja puhua siitä miksi kumpikin teistä äänestää miten äänestää. On se tietysti mahdollista, että teillä on jotain niin perustavanlaatuista eroa, ettei yhteiselosta tulisi mitään, mutta ei sellaista kannata ottaa oletukseksi.
Todennäköisempää on, että jos vähän zoomaa ulospäin, niin vaikkapa joku Amerikkalainen tai Somalialainen ei oikein ymmärtäisi, että mitä eroa teissä muka on olevinaan.
"Poliittiset näkemykset nyt ainakin. Mies on persu ja minä demari."
Nehän on ihan samoja.................eivätkä liity mitenkään "arvomaailmaan" (-:
Ymmärrän, kyllähän sannamariniakin varmasti ylväs petteri vähän himotti
En usko, että etukäteen analysoimalla voi kovin hyvin ennustaa minkälainen suhde teille tulisi, varsinkaan tällaisen asian kohdalla että mitä puoluetta tapaa äänestää. Sopivaa ihmistä on niin vaikea löytää, että jos toinen tuntuu hyvältä ja yhdessä on mukavaa, kannattaisi olla avoimin mielin.
Persujen ongelma on lakaistaan luudalla ja laitetaan pää pensaaseen. Aivan liian moni on saanut turhaa liian suuria tukia. Mutta nyt viikate meni myös heihin, joilla ei ole vaihtoehtoja.
Jossain oli julkaistu jonkun alueen bruttopalkka ja siinä ps oli kouluttamattomin puolue. Esim ne Purran 10 v vanhat tekstit. Niitä siivotaan, kun ei voi ääneen enää sanoa, mutta ajatus on.
Yrittänyttä ei laiteta